Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Het is een keuze om het te kijken of niet. Ik heb er weinig mee dus kijk het niet. Als mensen dat wel doen, ook prima.

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 10 mei 2019 - 13:24:08
Wat moet ik verder delen? Het interview is al voor mij gedaan - daar zie je dat de passie, de discipline en het talent er al vroeg in zat.
Verder vind ik het gewoon zonde van mijn tijd om ter eer en glorie van een stel  televisie'duiders' naar geneuzel te luisteren wat ik zelf ook had kunnen verzinnen.
Het is een trend he. Vroeger had Voetbal, daarna kreeg je Praten over voetbal, vroeger had je Formule 1, daarna kreeg je Praten over Formule 1. Vroeger had je Wie is de mol. daarna kreeg je Praten over Wie is de mol. Schijnt ook zo met Temptation Island te zijn. De mensheid is niet goed snik, wat mij betreft.
jij praat ook over F1 toch?

Sabai

Ik zag dat RBR afgelopen weekend de valkery heeft gepresenteerd. Nu pas ik dat ze volgend jaar met een aangepaste versie gaan meedoen met de 24 van Le Mans . Wat zou het dan gaaf zijn als Verstappen dan mee zou kunnen doen  :) Hij heeft inmiddels online wel bewezen een goeie endurance rijder te zijn. Ik verwacht het alleen niet.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 16 juli 2019 - 17:02:05
Ik zag dat RBR afgelopen weekend de valkery heeft gepresenteerd. Nu pas ik dat ze volgend jaar met een aangepaste versie gaan meedoen met de 24 van Le Mans . Wat zou het dan gaaf zijn als Verstappen dan mee zou kunnen doen  :) Hij heeft inmiddels online wel bewezen een goeie endurance rijder te zijn. Ik verwacht het alleen niet.

Samen met vader Jos  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Verstappen tekent bij voor 3 jaar, blijft tot 2024 bij Red Bull Racing Honda:
https://twitter.com/Max33Verstappen/status/1214494540809351169
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Oh. Max blijft tot 2023 bij Red Bull. Dat is wat mij betreft, okay!

https://www.geenstijl.nl/5151340/vroem/#comments

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Piquet, een Braziliaans model, was eerder samen met F1-coureur Daniil Kvyat, met wie ze in 2019 een dochter kreeg. Kvyat reed afgelopen jaar voor AlphaTauri, maar zijn contract werd niet verlengd. Eerder reed hij ook voor Red Bull Racing, maar moest daar in mei 2016 plaatsmaken voor Verstappen. Piquet heeft een Nederlandse moeder: Sylvia Tamsma. Haar broer Nelson (Nelsinho) Piquet was ook Formule 1-coureur.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2118862023/max-verstappen-maakt-nieuwe-liefde-wereldkundig

Hey, a 'gold digger', realistisch gezien. Nou Max, ik zou zeggen, voor een tijdje... daarna een echte vrouw.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Kelly is toch ook de 30 voorbij? Is meer iets voor mij man! Ach ja, geld, roem, dus Max is interessant.

BMW.WilliamsF1

Ik zou het ook wel weten als ik Max was :)

Mickey

Zo, even de stofdoek hierover.

https://www.telegraaf.nl/c/1604917670/

Onze golden boy en Red Bull zijn nog steeds verliefd op elkaar. Maar is een vroegtijdige contractverlenging nodig?

Red Bull zal elk risico van een vertrek willen uitsluiten en het ijzer willen smeden nu het heet is.

Zou ik Max moeten adviseren dan zou mijn advies zijn om zich niet nu al te laten strikken voor een periode tot ver na 2023. Geld speelt geen rol meer, wat veel belangrijker wordt is de kans om in de juiste auto te zitten. Deze kans laat zich beter inschatten, naarmate de start van een volgend seizoen nadert.

Eens of oneens? Laat het weten.

Breaktest

Als je veelvraat wilt zijn wel, maar ja, die behoefte lijkt Max nauwelijks te hebben.
En nu zijn levensdoel is behaald, wereldkampioen worden, met daar bovenop een glanzende bonus - Hamilton verslaan still in his prime met nota bene een iets mindere auto, kun je je afvragen of daar verandering in komt.

Tegen: hij lijkt een leuke werkomgeving boven alles te prefereren.
Voor: misschien is de status wereldkampioen te zijn wel verslavend en gaat ie geleidelijk van gedachten veranderen.
Voor: coureurs met een lange carrière die bij een enkel team blijven, dat is ongezien. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Verstappen is in de luxe positie dat er kosten nog moeite word gespaard om een team wat hij nodig heeft om hem heen te bouwen.  Waarom zou je dan nog weg willen? Al denk ik dat hij echt nog wel een keer gaat wisselen als het sprookje uit is.Naar Ferrari bijvoorbeeld.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 17 december 2021 - 13:46:36
Zo, even de stofdoek hierover.

https://www.telegraaf.nl/c/1604917670/

Onze golden boy en Red Bull zijn nog steeds verliefd op elkaar. Maar is een vroegtijdige contractverlenging nodig?

Red Bull zal elk risico van een vertrek willen uitsluiten en het ijzer willen smeden nu het heet is.

Zou ik Max moeten adviseren dan zou mijn advies zijn om zich niet nu al te laten strikken voor een periode tot ver na 2023. Geld speelt geen rol meer, wat veel belangrijker wordt is de kans om in de juiste auto te zitten. Deze kans laat zich beter inschatten, naarmate de start van een volgend seizoen nadert.

Eens of oneens? Laat het weten.

Wat betekenen contracten in de Formule 1?
Op zich is een nieuw contract nu niet perse nodig, snap dat Red Bull het wil. En als Max zich er goed bij voelt?
Daarnaast kunnen er ook clausules in het contract komen te staan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Sabai op 17 december 2021 - 17:58:07
Verstappen is in de luxe positie dat er kosten nog moeite word gespaard om een team wat hij nodig heeft om hem heen te bouwen.  Waarom zou je dan nog weg willen? Al denk ik dat hij echt nog wel een keer gaat wisselen als het sprookje uit is.Naar Ferrari bijvoorbeeld.

Mijn droom. Ik zie het niet gebeuren.