Korea: cijfer vd race

Gestart door 0634, 06 oktober 2013 - 09:52:49

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (18.8%)
7
8 (50%)
6
4 (25%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 11:36:25

Ik zei ook niet dat jij dat zei, jij ziet gewoon spoken.
Omdat je me quote, kwam het wel zo over. Maakt verder niet uit.

0634

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 11:41:38
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:26:58
CitaatDe banden houden het bijna niet uit en de coureurs moeten weer delta rijden, kijk naar Vettel, elke keer als hij een snelle ronden rijd schiet zijn engineer recht om hem aan te manen niet zo snel te rijden, dat is geen racen meer maar paraderen.
Business as usual. Zolang als ik me kan heugen worden raceleiders gemaand om rustiger aan te doen. Consolideren is van alle jaren. Nou zal het nu meer zijn dan vroeger, maar het is niet nieuw. Net als bandensparen niet nieuw is en lekke banden ook niet. Het is nu wel meer van dat alles natuurlijk.

Maar mij gaat het erom dat ik me vermaak, en dat doe ik. Dan zijn dus de meeste factoren in mijn ogen goed geweest.

Het ging niet om een raceleider. Tijdens de SC hoorde je bij bijna iedereen radioboodschappen dat de rechtervoorband gespaard zou moeten worden. Wie dicht achter een voorligger reed, moest extra inhouden of zelfs afstand nemen (zie Webber) omdat de banden dan té hard zouden slijten.

De banden waren weer eens gemaakt van kauwgom en het was verschrikkelijk om te zien.
Ik vond deze race allerminst vreselijk om te zien. Ook niet buitengewoon hoor, daar niet van, maar ik heb me prima vermaakt. En dus was het okee. Niet alleen wat Pirelli betreft, ook DRS functioneerde hier (eindelijk) weer eens goed m.i..

Enzo

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:42:41
Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:35:51
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:32:49
Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:30:21

We hebben deze discussie inderdaad vaak gevoerd, denk ook niet dat ik argumenten kan brengen die ik niet al eerder geroepen heb.
Maart he, jij vroeg waarom dus ja... :)

No worries m8!

Ik was ook niet geworried. ;)

Maar trek vol trots vanavond weer mijn Pirelli pyama aan.

Dat vraagt om een foto Jeroen... ;D

Sommige dingen laat ik aan je verbeelding over, Enzo ;).

:P

Fabian

7. Heb me wel vermaakt vandaag.

T.Nuvolari

6 tot 6,5 Niet geweldig maar ook geen draak van een race.

Wings

Inderdaad. Maar ik rond af naar een 7.0. Toch leuk om Vettel eens te zien winnen. ;)

Wallie

7 vooral voor het gedeelte na de eerste SC.
Daarvoor was het niet echt veel aan, lees als in slaap gevallen ;)

En die dominantie van Vettel heeft ook wel weer wat. Ik vind het wel mooi om te zien!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Citaat van: Wallie op 07 oktober 2013 - 13:03:41
7 vooral voor het gedeelte na de eerste SC.
Daarvoor was het niet echt veel aan, lees als in slaap gevallen ;)

En die dominantie van Vettel heeft ook wel weer wat. Ik vind het wel mooi om te zien!

En zelfs een SC maakt het niet meer spannend voor de overwinning. Tot twee keer toe trekt Vettel er van tussen en business as usual....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel