Korea: cijfer vd race

Gestart door 0634, 06 oktober 2013 - 09:52:49

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (18.8%)
7
8 (50%)
6
4 (25%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Ik ga voor een degelijke 7. Best leuk.

Edwin90

Een acht! Prima race met gevechten her en der op de baan. DRS zone was precies lang genoeg, soms kon het wel, soms niet.

Gerard

#2
Ik beoordeel de race even zonder Seb, en dan kom ik uit op een 8.. Leuke race, met idd mooie gevechten tussen oa Alonso en Hamilton!

Sabai

Een zesje. De banden speelden helaas weer de hoofdrol. Het gevecht om p4 maakte het tenminste nog een beetje leuk.

Jozef

"Race" is niet echt het goede woord, "bandenspaarcompetitie" is correcter.

Ondanks de banden wel wat spectaculaire dingen gezien, ik vond het vermakelijk. Dus een 7.

Enzo

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 10:18:10
"Race" is niet echt het goede woord, "bandenspaarcompetitie" is correcter.

Ondanks de banden wel wat spectaculaire dingen gezien, ik vond het vermakelijk. Dus een 7.

idem

Franky R.

Citaat van: Gerard op 06 oktober 2013 - 10:11:00
Ik beoordeel de race even zonder Seb, en dan kom ik uit op een 8.. Leuke race, met idd mooie gevechten tussen oa Alonso en Hamilton!
;D ;D ;D


Ik vond het een beste race, op een verschrikkelijk saaie baan...bezorgt mij welhaast moordneigingen...Maar dat kwam vooral door Hulk en de stommiteiten van sommige coureurs dat het het aankijken waard was... :)  Een zeven.

0634

De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

You must be joking... ;D

Arthur

Een zeven en dan alleen door de incidenten. Maar ook absoluut niets meer dan dat!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:02:46
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

You must be joking... ;D

Nee, waarom? Heb me behoorlijk vermaakt en dat komt mede door Pirelli.

Okee, het loopvlak van PErez moet niet loslaten, maar voor de rest prima gedaan. DRS was ook prima dit keer, niet allesbepalend, wel helpend..

Enzo

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:06:54
Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:02:46
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

You must be joking... ;D

Nee, waarom? Heb me behoorlijk vermaakt en dat komt mede door Pirelli.

Okee, het loopvlak van PErez moet niet loslaten, maar voor de rest prima gedaan. DRS was ook prima dit keer, niet allesbepalend, wel helpend..

Omdat dit geen racen is, dit is banden sparen, slijtage beperken en delta tijden rijden.
In de slomo's zie werkelijk elke omwenteling van de band grote stukken rubber van de band vliegen...



Jozef

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

Ja, de race werd leuk omdat Perez' band klapte. Goed gedaan Pirelli!!!

::) ::)

Sabai

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:02:46
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

You must be joking... ;D

Wij beleven het totaal anders Enzo.Verbaas me echt soms hoe anderen erover denken .Maar heb me er bij neer gelegd.

Arthur

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:19:06
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:06:54
Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 11:02:46
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:00:42
De race werd leuk dóór Pirelli. De vorige race was saai door alles. Goed gedaan dus van Pirelli.

You must be joking... ;D

Nee, waarom? Heb me behoorlijk vermaakt en dat komt mede door Pirelli.

Okee, het loopvlak van PErez moet niet loslaten, maar voor de rest prima gedaan. DRS was ook prima dit keer, niet allesbepalend, wel helpend..

Omdat dit geen racen is, dit is banden sparen, slijtage beperken en delta tijden rijden.
In de slomo's zie werkelijk elke omwenteling van de band grote stukken rubber van de band vliegen...

Tja, blijft janken met die banden. Vroeger had je een bandenoorlog tussen Bridgestone en Michelin. Nu heb je een bandenoorlog tussen de coureurs en de banden....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel