F1 - schaalmodellen- topic

Gestart door gloudiesaurus, 23 september 2013 - 01:01:37

« vorige - volgende »

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 16 december 2013 - 14:50:38
Ik neem aan dat je voor 1996 beide livery's van de Footwork wilt. Die van Jos vond ik enorm lastig te achterhalen, terwijl teamgenoot Rosset bij elke handelaar wel ergens in een hoekje ligt.

Ja! Het lijstje is vast nog niet helemaal compleet, maar er zijn er dan 2 van hetzelfde nummer: 285. Namelijk de Arrows Hart FA17 "Dutch Driver"& de "Jos Verstappen, Europe G.P." versie. Vreemd?

Er is ook nog een andere minichamps versie van de Benneton Ford volgens mij, moet ik nog eens goed uitzoeken. Maar voor nu ben ik nog wel even zoet :-) Ik wil wel kwaliteit boven kwantiteit, als ik het ooit echt mooi in een vitrine zet dan moet het een beetje klasse hebben.


Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 14 december 2013 - 10:49:50
Nice Charrel!

Ik heb net de Giedo van der Garde/ Caterham van Spark 1/43 binnen. Schitterend model, heel mooi afgewerkt  :)

Super gaaf! Kan niet wachten tot ik hem heb, wilde hem eerst online bestellen maar ik dacht ik ga eens langs bij Tom's modelshop in Purmerend. Daar was hij echt net uitverkocht, nu ff afwachten :-/

gloudiesaurus

Het is mijn eerste Spark - model maar de kwaliteit is super. Gemaakt van resin met mooie details.
Zeker gelijkwaardig aan Minichamps.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Charrel op 16 december 2013 - 17:50:28
Citaat van: Jehoentelaar op 16 december 2013 - 14:50:38
Ik neem aan dat je voor 1996 beide livery's van de Footwork wilt. Die van Jos vond ik enorm lastig te achterhalen, terwijl teamgenoot Rosset bij elke handelaar wel ergens in een hoekje ligt.

Ja! Het lijstje is vast nog niet helemaal compleet, maar er zijn er dan 2 van hetzelfde nummer: 285. Namelijk de Arrows Hart FA17 "Dutch Driver"& de "Jos Verstappen, Europe G.P." versie. Vreemd?

Er is ook nog een andere minichamps versie van de Benneton Ford volgens mij, moet ik nog eens goed uitzoeken. Maar voor nu ben ik nog wel even zoet :-) Ik wil wel kwaliteit boven kwantiteit, als ik het ooit echt mooi in een vitrine zet dan moet het een beetje klasse hebben.
Die Dutch driver is denk ik een versie zonder startnummer. Ik heb een Williams van "German driver", dat is gewoon Heinz-Harald in de FW18 ('96) in een van de eerste wintertests tussen 1996 en 1997. Mogelijk is het met die Dutch driver iets vergelijkbaars.

Van de Benetton B194 is inderdaad een Minichampsversie, maar die zijn van Jos ook erg schaars. Ik heb 'm van JJ Lehto wel al eens gezien, maar daar zul jij weinig mee opschieten. ;)

Edwin90

@Maikel. De Ferrari van dit jaar is sinds deze week leverbaar in 1:18. Kreeg toevallig een mailtje vandeweek.

gloudiesaurus

Ik heb weer 3 - modellen aangeschaft  ;)

J. Verstappen Minardi PS04B - Mugello test 1/43 minichamps
J. Verstappen Minardi PS03 - 100th GP 2003 Nurburgring 1/43 minichamps

Heb mijn Verstappen verzameling nu bijna compleet  :)

M. Schumacher Jordan Belgiƫ 1991 1/43 minichamps (zijn eerste race)



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ik heb een ander forum volgegooid met mijn modellen. Maar niet F1. Daar heb ik er maar enkele van. Een Exoto 1:18 Lotus met Andretti en de Tyrrell P34 bijvoorbeeld. Maar heb wel heel veel sports en touringcars. Vooral Gr5 en sportscars uit het wereldkampioenschap in de 70tig en 80tiger jaren. Veel BMW's en Porsche's als ook Alfa met hun sportscar kanonnen 33TT3 en 33TT12. Le Mans, Targa Florio, Tour de France, Mille Miglia enz. Het laatste model is een BMW M3 uit de DTM 2012 van Minichamps 1:18 met Martin Tomczyk die deze week binnenkomt. Gekocht op Ebay bij een webwinkel. Bij interesse wil ik wel wat foto's hier neerzetten van wat auto's. ;)
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Ben altijd benieuwd Janke  :)



Een foto van mijn laatste aanwinst. De eerste van Schumacher.
Vrij zeldzaam model (doet op Ebay boven de 100 euro0 maar heb hem van een oud-verzamelaar voor 30 euro op de kop kunnen tikken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus



Spark komt met een mooi Nederlands model. De Porsche van Carel Godin de Beaufort uit 1963 op schaal 1/43.
Hij komt pas in Q3 uit maar ik zet hem op mijn verlanglijstje  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Alleen 1:43 ?

Zou ik erg jammer vinden. Ik spaar namelijk Porsches in 1:18, en deze zou daar prima tussen passen.

Jehoentelaar

Dat is een fraaie must-have!

gloudiesaurus

Voorlopig is hij alleen in 1/43 aangekondigd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Gaaf!! Die wil ik hebben, ik wil graag mijn verzameling uitbreiden.. maar ik ben al iets anders aan het sparen.. Iets waar je ook nooit genoeg van hebt: Geld..

Franky R.

Citaat van: Charrel op 15 april 2014 - 20:01:17
Gaaf!! Die wil ik hebben, ik wil graag mijn verzameling uitbreiden.. maar ik ben al iets anders aan het sparen.. Iets waar je ook nooit genoeg van hebt: Geld..


Dat is dan ook het enige waar je nooit teveel van kunt hebben [geld]... :P
;)

gloudiesaurus



Inmiddels heeft Minichamps een nieuw Schumacher model uitgebracht.

Jammer alleen dat ze dan ook een Pole Position Monaco model uitbrengen dat exact hetzelfde is als dit model.

En er komt ook nog een laatste race Brazilie-2012 model.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is