Monza; man van de race

Gestart door 0634, 08 september 2013 - 15:28:01

« vorige - volgende »

Wie vond je de beste?

Seb
5 (27.8%)
Fernando
1 (5.6%)
Mark
0 (0%)
Flip
1 (5.6%)
Nico H.
4 (22.2%)
Nico R.
0 (0%)
Daniel
1 (5.6%)
Lewis
6 (33.3%)
Romain
0 (0%)
JB
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Kan me niet voorstellen. We hebben het hier over Niki 'ik zeg alles wat ik denk, ook al vraag je het me niet eens' Lauda.

Arthur

Vettel was het hele weekend gewoon het allerbeste. En dus terecht mijn stem voor hem.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

Lewis liet zien wat racen was, dus die is de man van de wedstrijd.

0634

Ik koos ook voor Lewis hoor, daar niet van, maar wat Arthur zegt is natuurlijk ook waar. Hamilton zat natuurlijk ook in de situatie om te racen. Moest een keer extra pitten, dus kon hij veel meer pushen dan anderen. Bovendien kwam hij wat verder van achteren. Desalniettemin was Lewis de enige, met een beetje Raikkonen, waarvan we nog iets konden genieten.

Matthijs

Iemand de race van Chilton een beetje gevolgd? Reed de hele race in Bianchi's versnellingsbak. Natuurlijk niet voldoende om man van de race te worden, maar wel opvallend gezien het grote verschil in het begin van het seizoen. Eén zwaluw of een trend?

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 22:36:09
Ik koos ook voor Lewis hoor, daar niet van, maar wat Arthur zegt is natuurlijk ook waar. Hamilton zat natuurlijk ook in de situatie om te racen. Moest een keer extra pitten, dus kon hij veel meer pushen dan anderen. Bovendien kwam hij wat verder van achteren. Desalniettemin was Lewis de enige, met een beetje Raikkonen, waarvan we nog iets konden genieten.

Das allemaal waar, maar de slijtage van de banden was nu niet zo dat het heel de race heeft beïnvloed. Kijk naar Hamilton zijn laatste volledige rondje op zijn 2de set banden, als ik het nog goed voorheb was dat een 'fastest lap'. Hoe en waar hij soms inhaalde was ook om van te genieten. Het was hij of één stem aan het duo Alonso/Webber. Je hebt er eigenlijk nog zo'n paar die net wel of niet een stem verdienden.

Enzo

Ga toch maar gewoon voor Vettel, het hele weekend was ie weer ijzersterk.

Fietser

Vettel natuurlijk. Daarna Hulkenberg die in de Sauber de hele race Rosberg achter zich hield. (Maar misschien zegt dat ook iets over Rosberg.)
Als laatste - maar zeker niet als minste - vond ik Massa erg sterk dit weekend. In de kwalificatie was hij sneller dan Alonso. En in de race was hij even snel. Bovendien deed hij, na een geweldige start, keurig een stapje opzij voor zijn kopman. Jammer voor hem dat hij, dankzij een matige pitstop, een podiumplek verloor aan Webber (die weer een typische Webber-race reed). Ferrari kan zich geen betere teamgenoot voor Alonso wensen dan de Massa van Monza 2013.

Jehoentelaar

Natuurlijk kan Hamilton theoretisch nog kampioen worden, maar dan moeten er wel gekke dingen gebeuren. Iets à la Alonso, die vorig jaar twee keer in de eerste ronde uitviel. Maar twee uitvalbeurten is ook nog lang niet genoeg voor Hamilton om wat te kunnen bereiken. Alles winnen met Vettel vlak achter je brengt je niks (behalve een hoop bekers).

Fabian


Sabai

Citaat van: Fietser op 09 september 2013 - 11:40:42
Vettel natuurlijk. Daarna Hulkenberg die in de Sauber de hele race Rosberg achter zich hield. (Maar misschien zegt dat ook iets over Rosberg.)
Als laatste - maar zeker niet als minste - vond ik Massa erg sterk dit weekend. In de kwalificatie was hij sneller dan Alonso. En in de race was hij even snel. Bovendien deed hij, na een geweldige start, keurig een stapje opzij voor zijn kopman. Jammer voor hem dat hij, dankzij een matige pitstop, een podiumplek verloor aan Webber (die weer een typische Webber-race reed). Ferrari kan zich geen betere teamgenoot voor Alonso wensen dan de Massa van Monza 2013.


Alleen zo jammer dat Massa nooit zijn niveau kan vasthouden en daardoor imo Ferrari onwaardig is.

Fietser

Citaat van: Sabai op 09 september 2013 - 18:42:16
Citaat van: Fietser op 09 september 2013 - 11:40:42
Vettel natuurlijk. Daarna Hulkenberg die in de Sauber de hele race Rosberg achter zich hield. (Maar misschien zegt dat ook iets over Rosberg.)
Als laatste - maar zeker niet als minste - vond ik Massa erg sterk dit weekend. In de kwalificatie was hij sneller dan Alonso. En in de race was hij even snel. Bovendien deed hij, na een geweldige start, keurig een stapje opzij voor zijn kopman. Jammer voor hem dat hij, dankzij een matige pitstop, een podiumplek verloor aan Webber (die weer een typische Webber-race reed). Ferrari kan zich geen betere teamgenoot voor Alonso wensen dan de Massa van Monza 2013.


Alleen zo jammer dat Massa nooit zijn niveau kan vasthouden en daardoor imo Ferrari onwaardig is.

Dat is inderdaad jammer voor de kleine Braziliaan. Ondanks dat hij erg geliefd is in Modena, levert hij gemiddeld genomen te weinig voor een team als Ferrari. Ik vrees dan ook dat dit zijn laatste jaar is. Tenzij hij de resterende races boven zichzelf uitstijgt OF dat de Italianen geen goede deal kunnen maken met de heren Hulkenberg of Raikkonen. In dat geval mag hij het nog 'n jaartje proberen.

0634

Citaat van: M@rc op 09 september 2013 - 11:16:16
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 22:36:09
Ik koos ook voor Lewis hoor, daar niet van, maar wat Arthur zegt is natuurlijk ook waar. Hamilton zat natuurlijk ook in de situatie om te racen. Moest een keer extra pitten, dus kon hij veel meer pushen dan anderen. Bovendien kwam hij wat verder van achteren. Desalniettemin was Lewis de enige, met een beetje Raikkonen, waarvan we nog iets konden genieten.

Das allemaal waar, maar de slijtage van de banden was nu niet zo dat het heel de race heeft beïnvloed. Kijk naar Hamilton zijn laatste volledige rondje op zijn 2de set banden, als ik het nog goed voorheb was dat een 'fastest lap'. Hoe en waar hij soms inhaalde was ook om van te genieten. Het was hij of één stem aan het duo Alonso/Webber. Je hebt er eigenlijk nog zo'n paar die net wel of niet een stem verdienden.
Mwah, de banden slijtage op Monza viel mee, dus kon Hamilton met een extra stop de hele racelang pushen. Dat is gewoon een voordeel. Deed ie verder goed hoor, ik stemde hier ook op hem, maar het zijn ook de omstandigheden die je race bepalen.

rafael25

Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 20:08:42
Citaat van: M@rc op 09 september 2013 - 11:16:16
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 22:36:09
Ik koos ook voor Lewis hoor, daar niet van, maar wat Arthur zegt is natuurlijk ook waar. Hamilton zat natuurlijk ook in de situatie om te racen. Moest een keer extra pitten, dus kon hij veel meer pushen dan anderen. Bovendien kwam hij wat verder van achteren. Desalniettemin was Lewis de enige, met een beetje Raikkonen, waarvan we nog iets konden genieten.

Das allemaal waar, maar de slijtage van de banden was nu niet zo dat het heel de race heeft beïnvloed. Kijk naar Hamilton zijn laatste volledige rondje op zijn 2de set banden, als ik het nog goed voorheb was dat een 'fastest lap'. Hoe en waar hij soms inhaalde was ook om van te genieten. Het was hij of één stem aan het duo Alonso/Webber. Je hebt er eigenlijk nog zo'n paar die net wel of niet een stem verdienden.
Mwah, de banden slijtage op Monza viel mee, dus kon Hamilton met een extra stop de hele racelang pushen. Dat is gewoon een voordeel. Deed ie verder goed hoor, ik stemde hier ook op hem, maar het zijn ook de omstandigheden die je race bepalen.