Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

robbert

Citaat van: Kootje op 29 augustus 2013 - 16:11:30
Ben bang dat dit er weer eentje voor Vettel wordt. :-\

ik vrees het ook, die redbull heeft echt wel een streepje voor op ferrari. Alonso zal wel dichtbij komen, maar zal toch enkele tienden tekort komen op de overwinning

Franky R.

Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:16:23
Citaat van: Franky R. op 29 augustus 2013 - 14:18:57
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 13:56:54
Ik hoop op Alonso. Heb wel zin in een feestje met de tifosi!
De mannelijke of vrouwelijke tifosi, Fabian? :P :P :P
;)
Het liefst de vrouwelijke natuurlijk!
;D

P@trick

Citaat van: Fabian op 28 augustus 2013 - 23:22:00
Heeeujjjjjjjjjjj. Ik heb er zin in. Ben derbij in Italia!



Ik ook. Heb er echt enorm zin in.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: P@trick op 29 augustus 2013 - 21:22:07
Citaat van: Fabian op 28 augustus 2013 - 23:22:00
Heeeujjjjjjjjjjj. Ik heb er zin in. Ben derbij in Italia!



Ik ook. Heb er echt enorm zin in.


Jajaa. Heb je een staanplaats?

Jehoentelaar

Ik ga weer voor de buis zitten voor het hele festijn, van GP3 tot Formule 1. Zal wel weer Vettel worden (vloekt), maar zo is het. Nog even en het is 2014. :)

P@trick

Ja. Heb een staplaats. We gaan lekker langs de baan kijken en sfeer proeven.


rafael25


Enzo

Alonso gaat deze race pakken!! Pretty sure about it!  8)

Fietser

#24
In tegenstelling tot de meesten op dit forum heb ik geen idee wie op Monza gaat winnen. Als aanhanger van de chaostheorie vind ik het het ook altijd zo 'knap' dat 'kenners' bloedserieus een uitslag voorspellen van een voetbalwedstrijd. Ook in tegenstelling tot de meesten heb ik geen enkele voorkeur voor een winnaar. Daardoor heb ik nooit last van een saaie race, waar ik anderen wel eens over hoor klagen. O ja, uitzondering was dat echec op Indianapolis waar slechts 6 wagens van start gingen. Maar verder? Altijd puik!

Kootje

Citaat van: Fietser op 30 augustus 2013 - 15:51:40
In tegenstelling tot de meesten op dit forum heb ik geen idee wie op Monza gaat winnen. Als aanhanger van de chaostheorie vind ik het het ook altijd zo 'knap' dat 'kenners' bloedserieus een uitslag voorspellen van een voetbalwedstrijd.

Nu ja, 'n winnaar bepalen doe je natuurlijk op basis van de selecties, blessures, vorige ontmoetingen, nivo waarop gespeeld wordt etc. Dat dit geen garantie voor succes geeft is 'n gegeven, maar je vergroot zo wel je winkans in de TOTO. (exacte uitslag is 'n ander verhaal)

CitaatOok in tegenstelling tot de meesten heb ik geen enkele voorkeur voor een winnaar. Daardoor heb ik nooit last van een saaie race, waar ik anderen wel eens over hoor klagen. O ja, uitzondering was dat echec op Indianapolis waar slechts 6 wagens van start gingen. Maar verder? Altijd puik!

Mwah .... ik heb wel m'n voorkeuren en ook 'n aantal duidelijke afkeren, maar of ik geniet van 'n race laat ik daar niet van af hangen. Ik bedoel .... Hamilton en Räikkönen zijn mijn favorieten van dit moment, Vettel en Alonso moet ik niet. Toch vond ik de race op Spa best 'n aangename race om te zien, ondanks de eerder genoemde minpunten. (cijfer vd race topic) Of ik geniet van 'n race hangt af vd hoeveelheid "echte" gevechten in de top 10 van het veld (die komen nu eenmaal het meest in beeld), niet vd uiteindelijke winnaar. Tuurlijk zie ik liever ''n favoriet winnen, maar als 'n ander gewoon beter was word ik daar niet chagrijnig van ofzo.

Fietser

Citaat van: Kootje op 30 augustus 2013 - 16:32:05
Tuurlijk zie ik liever ''n favoriet winnen, maar als 'n ander gewoon beter was word ik daar niet chagrijnig van ofzo.

Je bent dan een gelukkig mens. Je zou fans de kost moeten geven als het gaat om chagrijnigheid na verlies van hun sportfavoriet.
Een terzijde: fans en objectiviteit, altijd een lastige combinatie. 

Gerard

Haha, nou, Italiaanse vrouwen  kunnen lekker feesten. Maar dat taaltje.. en dat wordt er niet duidelijker op naarmate ze meer drinken... ;D
Anyway... Ik hoop dat het dit keer gèen Vettel-feest wordt. Dat zou een doodschop voor het WK zijn :(
@Kootje en Fietser... Wat is F1 in dat opzicht toch een mooie sport!!! 8) 8)

Fabian

@gerard

Mijn Nederlands wordt er ook niet beter op naar mate ik meer drink. Ik zeg: Laat het feestje met die Italiaanse maar komen!

Sabai

Ik versta andere talen beter naarmate ik meer drink.Aleen de volgende ochtend was altijd een beetje lastig  ;D