Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

Jozef

Dan blijft het wel een feit natuurlijk dat hoe vroeger je het probeert, hoe groter de kans is dat je er nog niet klaar voor bent. Verstappen is veruit de jongste ooit en dus is bij hem het risico ook het hoogst - als je alleen naar het cijfer genaamd leeftijd kijkt.

Villeneuve heeft niet per se volledig gelijk, maar hij heeft wel een punt. Dat moet gezegd kunnen worden.

Verder vond ik de gastbijdrage leuk om lezen alleen al vanwege het toelichten van de achtergrond van Villeneuve, die ik eigenlijk niet kende. Ik had hem niet zo hoog zitten, maar dankzij deze column wel iets hoger.

Perton

Citaat van: Jozef op 09 januari 2015 - 22:53:30
Dan blijft het wel een feit natuurlijk dat hoe vroeger je het probeert, hoe groter de kans is dat je er nog niet klaar voor bent. Verstappen is veruit de jongste ooit en dus is bij hem het risico ook het hoogst - als je alleen naar het cijfer genaamd leeftijd kijkt.
Klopt.

CitaatVilleneuve heeft niet per se volledig gelijk, maar hij heeft wel een punt. Dat moet gezegd kunnen worden.
Uiteraard. Ik heb Villeneuve in de afgelopen maanden dan ook telkens verdedigd in dat opzicht ;)

CitaatVerder vond ik de gastbijdrage leuk om lezen alleen al vanwege het toelichten van de achtergrond van Villeneuve, die ik eigenlijk niet kende. Ik had hem niet zo hoog zitten, maar dankzij deze column wel iets hoger.
Eens. Op dat laatste na, ik was al wel redelijk fan van Villeneuve namelijk. Maar gastbijdrage's zijn altijd leuk, laat je door mijn commentaar dan ook niet afschrikken sjakie ;)

0634

Misschien was het ook beter om nog een jaartje elders te rijden, maar het blijft ook een situatie van een kans pakken wanneer hij zich voordoet. Sla je hem af weet je ook niet zeker of hij nog een keer komt.


gloudiesaurus

Leuke gastcolumn!

En goed weer eens herinnert te worden aan de prestaties van Villeneuve. Door zijn mindere jaren bij B.A.R, Sauber, en Renault en ook nog BMW Sauber zijn die toch wat onder gesneeuwd. In 1996 was Villeneuve wel F1 hottest boy. En zijn inhaalactie op Schumacher op Estoril was magistraal. Dan moet je toch wel kunnen rijden hoor  ;)

Ik vond hem vroeger cool met zijn blonde haar. Tegenwoordig heb ik een beetje het idee dat hij af en toe wat roept om maar in de picture te blijven.

En wat zijn in hemelsnaam Verstappen-hooligans??? Ik heb in de Formule 1 nog nooit Verstappen hooligans gezien. Ben juist blij dat de sport in Nederland weer populairder wordt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Verstappenhooligans zijn 'fans' van Verstappen die met veel kabaal en gezuip Jos Verstappen aanmoedigden op diverse circuits, met name Spa. Staan er vooral om bekend nog net te weten hoeveel wielen er aan een F1-auto zitten en denken in de regel dat Schumacher op dit moment regerend wereldkampioen is.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 10 januari 2015 - 19:28:17
Verstappenhooligans zijn 'fans' van Verstappen die met veel kabaal en gezuip Jos Verstappen aanmoedigden op diverse circuits, met name Spa. Staan er vooral om bekend nog net te weten hoeveel wielen er aan een F1-auto zitten en denken in de regel dat Schumacher op dit moment regerend wereldkampioen is.

Ik ben in de Verstappen-tijd verschillende keren naar Spa geweest en ik vond dat allemaal reuze meevallen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

sjakie

Citaat van: Jeroen op 09 januari 2015 - 22:41:45
Hoe weet jij wat hem interesseert?

Wat 'm precies interesseert weet ik ook niet maar wat ik wel weet is dat hij niet shockeert om het shockeren. Hij denkt heel vrij over alles na en reageert ook zeer spontaan. daardoor ben je niet snel politiek correct. Ik vond zijn handelswijze rond het ongeval van Panis kenmerkend voor zijn denkwijze. De dingen zijn zoals ze zijn en dat zal hij desgevraagd ook uiten. Maar hij is wel de enige die bij Panis langs ging om 'm een hart onder de riem te steken en dat hoefde verder niemand te weten. Panis heeft dat later zelf aangegeven, Villeneuve heeft dat zelf nooit aan de grote klok gehangen. De krokodillentranentrekkers die tijdens de persconferentie tranen met tuiten stonden te huilen hebben verder nooit meer naar Panis omgekeken waaruit blijkt dat ze die tranen met tuiten alleen maar voor zichzelf zaten te janken. Terwijl Villeneuve de kous over de kop kreeg voor z'n eerlijkheid....

sjakie

Citaat van: Perton op 09 januari 2015 - 23:20:27

Eens. Op dat laatste na, ik was al wel redelijk fan van Villeneuve namelijk. Maar gastbijdrage's zijn altijd leuk, laat je door mijn commentaar dan ook niet afschrikken sjakie ;)

Ik laat me niet zo snel afschrikken hoor  ;)

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 10 januari 2015 - 19:35:14
Citaat van: Jehoentelaar op 10 januari 2015 - 19:28:17
Verstappenhooligans zijn 'fans' van Verstappen die met veel kabaal en gezuip Jos Verstappen aanmoedigden op diverse circuits, met name Spa. Staan er vooral om bekend nog net te weten hoeveel wielen er aan een F1-auto zitten en denken in de regel dat Schumacher op dit moment regerend wereldkampioen is.

Ik ben in de Verstappen-tijd verschillende keren naar Spa geweest en ik vond dat allemaal reuze meevallen...

Ik ook. Bovendien was Schumacher toen ook altijd regerend wereldkampioen ;)

0634

Citaat van: sjakie op 10 januari 2015 - 21:24:10
Citaat van: Jeroen op 09 januari 2015 - 22:41:45
Hoe weet jij wat hem interesseert?

Wat 'm precies interesseert weet ik ook niet maar wat ik wel weet is dat hij niet shockeert om het shockeren. Hij denkt heel vrij over alles na en reageert ook zeer spontaan. daardoor ben je niet snel politiek correct. Ik vond zijn handelswijze rond het ongeval van Panis kenmerkend voor zijn denkwijze. De dingen zijn zoals ze zijn en dat zal hij desgevraagd ook uiten. Maar hij is wel de enige die bij Panis langs ging om 'm een hart onder de riem te steken en dat hoefde verder niemand te weten. Panis heeft dat later zelf aangegeven, Villeneuve heeft dat zelf nooit aan de grote klok gehangen. De krokodillentranentrekkers die tijdens de persconferentie tranen met tuiten stonden te huilen hebben verder nooit meer naar Panis omgekeken waaruit blijkt dat ze die tranen met tuiten alleen maar voor zichzelf zaten te janken. Terwijl Villeneuve de kous over de kop kreeg voor z'n eerlijkheid....

Tja vreemd verhaal.  Kan er niet veel mee eigenlijk. Maar goed het  is hoe jij over hem denkt en dat is uiteraard prima. Ik blijf het een clowneske roeper vinden met een zucht naar aandacht, maar ik ken hem verder ook niet. Verder wel een prima coureur natuurlijk maar niet bijzonder. Ik schat zijn vader iets hoger in, maar ook geen wereldtop.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 10 januari 2015 - 21:48:14
Citaat van: gloudiesaurus op 10 januari 2015 - 19:35:14
Citaat van: Jehoentelaar op 10 januari 2015 - 19:28:17
Verstappenhooligans zijn 'fans' van Verstappen die met veel kabaal en gezuip Jos Verstappen aanmoedigden op diverse circuits, met name Spa. Staan er vooral om bekend nog net te weten hoeveel wielen er aan een F1-auto zitten en denken in de regel dat Schumacher op dit moment regerend wereldkampioen is.

Ik ben in de Verstappen-tijd verschillende keren naar Spa geweest en ik vond dat allemaal reuze meevallen...

Ik ook. Bovendien was Schumacher toen ook altijd regerend wereldkampioen ;)
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de F1-kennis van die lui nogal te wensen overlaat.

Perton

Laten we ook niet vergeten dat Eddie Jordan in 2004 doodsbedreigingen ontving van enkele Verstappen-fans omdat een stoeltje bij zijn team niet doorging. Dát zijn de Verstappen-hooligans.

Jozef

Online waren het ook geen lieverdjes. Je had die website verstappenforum.nl of zo, en die leden deden dan af en toe een uitval naar een ander forum om rond te bazuinen hoe geweldig Jos Verstappen was en iedereen uit te schelden die het daar niet mee eens was. ^^

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 11 januari 2015 - 00:39:33
Laten we ook niet vergeten dat Eddie Jordan in 2004 doodsbedreigingen ontving van enkele Verstappen-fans omdat een stoeltje bij zijn team niet doorging. Dát zijn de Verstappen-hooligans.

Nou dat zijn er dan misschien 2-3 of geweest. Terwijl de Verstappen fanclub destijds 15.000 leden had. Ik vind Verstappen-hooligans erg ver gezocht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 11 januari 2015 - 00:02:41
Citaat van: Jeroen op 10 januari 2015 - 21:48:14
Citaat van: gloudiesaurus op 10 januari 2015 - 19:35:14
Citaat van: Jehoentelaar op 10 januari 2015 - 19:28:17
Verstappenhooligans zijn 'fans' van Verstappen die met veel kabaal en gezuip Jos Verstappen aanmoedigden op diverse circuits, met name Spa. Staan er vooral om bekend nog net te weten hoeveel wielen er aan een F1-auto zitten en denken in de regel dat Schumacher op dit moment regerend wereldkampioen is.

Ik ben in de Verstappen-tijd verschillende keren naar Spa geweest en ik vond dat allemaal reuze meevallen...

Ik ook. Bovendien was Schumacher toen ook altijd regerend wereldkampioen ;)
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de F1-kennis van die lui nogal te wensen overlaat.

Daar heb je wel een punt. Maar dat is met iedere sport in NL zo. Als iemand goed dart, kijken we massaal, als het WK is zijn we allemaal voetbalfan en als een talent F1 gaat rijden zit dat weer in ons bloed. Aan een kant is dat positief, want onze favo sport wordt daardoor populairder, waardoor er meer aandacht voor zal komen, aan de andere kant is het wel eens irritant toen Jos weer eens van de baan schoot met een vastgeslagen bak en er iemand op je werk hoofdschuddend op je afkwam en stelde dat ie er niet veel van kon.