Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

Fabian

http://www.gppits.net/magazine/jouw_column_op_gppits/

Yvon Jaspers helpt boeren in hun zoektocht naar een vrouw, sommige Formule 1 teams zijn op zoek naar een rijder en andere teams zoeken geld, veel geld. Wij van GPPits zoeken naar jou. Lijkt het je leuk om eens jouw kant van het verhaal te belichten op onze site dan kan dat. Laat ons weten waar je over wilt schrijven en wie weet staat jouw artikel binnen de kortste keren op de frontpage van de Pits.

Er zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden die je terugvindt in het artikel.

0634

Leuk initiatief! Succes ermee. :)

Fabian

Citaat van: Jeroen op 13 augustus 2013 - 20:51:56
Leuk initiatief! Succes ermee. :)
Dankje Jeroen! We zijn benieuwd. Was overigens het voorstel van Maikel!

Heb jij geen interesse???  ;) ;) ;) ;) ;)

0634

Ha, nee; ik heb hier wel genoeg geschreven.

Maar ik ben benieuwd naar Maikel's inzending :).

Maikel0230

Ik zou natuurlijk een stommeling zijn moest ik als mede-initiatiefnemer niet zelf het voortouw nemen als niet redactielid. Ik wil mij daarom graag aanmelden, ik heb een goed idee waarover het zal gaan maar aangezien ik op vakantie ben en het internet hier niet echt geweldig is zal het tot volgende week moeten wachten voordat ik eraan begin. Tot dan kun je me altijd vinden op het strand van Oostende of een van de andere badplaatsen die Vlaanderen rijk is. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 14 augustus 2013 - 17:42:08
Ik zou natuurlijk een stommeling zijn moest ik als mede-initiatiefnemer niet zelf het voortouw nemen als niet redactielid. Ik wil mij daarom graag aanmelden, ik heb een goed idee waarover het zal gaan maar aangezien ik op vakantie ben en het internet hier niet echt geweldig is zal het tot volgende week moeten wachten voordat ik eraan begin. Tot dan kun je me altijd vinden op het strand van Oostende of een van de andere badplaatsen die Vlaanderen rijk is. ;)


Fijne vakantie en we zijn benieuwd naar je stuk/verhaal/analyse... ;)

0634


Fabian


0634


Fabian


Franky R.


SDG

Citaat van: Maikel0230 op 14 augustus 2013 - 17:42:08
Ik zou natuurlijk een stommeling zijn moest ik als mede-initiatiefnemer niet zelf het voortouw nemen als niet redactielid. Ik wil mij daarom graag aanmelden, ik heb een goed idee waarover het zal gaan maar aangezien ik op vakantie ben en het internet hier niet echt geweldig is zal het tot volgende week moeten wachten voordat ik eraan begin. Tot dan kun je me altijd vinden op het strand van Oostende of een van de andere badplaatsen die Vlaanderen rijk is. ;)

Ik geef de voorkeur aan Breskens.  ;)

Jehoentelaar

Ik schrijf zo hier en daar wel eens een stukje op een blog, en heel sporadisch op een bij sommigen bekende autosportblog (die wat stof heeft doen opwaaien op een kluit nu verdwenen fora). Ben meer in-to voetbal dan F1 wat schrijven betreft, maar zou zomaar eens een poging kunnen wagen. 8)

0634

Dat weet ik nog wel, Jehoentelaar. Leuke forumtijden.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 22:14:20
Ik schrijf zo hier en daar wel eens een stukje op een blog, en heel sporadisch op een bij sommigen bekende autosportblog (die wat stof heeft doen opwaaien op een kluit nu verdwenen fora). Ben meer in-to voetbal dan F1 wat schrijven betreft, maar zou zomaar eens een poging kunnen wagen. 8)

Wat let je? ;)