Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Perton op 11 januari 2015 - 00:39:33
Laten we ook niet vergeten dat Eddie Jordan in 2004 doodsbedreigingen ontving van enkele Verstappen-fans omdat een stoeltje bij zijn team niet doorging. Dát zijn de Verstappen-hooligans.

Dat was volgens mij vanwege de lelijke overhemden. En daar stond ik dus achter ;).

0634

Citaat van: sjakie op 10 januari 2015 - 21:25:18
Citaat van: Perton op 09 januari 2015 - 23:20:27

Eens. Op dat laatste na, ik was al wel redelijk fan van Villeneuve namelijk. Maar gastbijdrage's zijn altijd leuk, laat je door mijn commentaar dan ook niet afschrikken sjakie ;)

Ik laat me niet zo snel afschrikken hoor  ;)

DAt moet je inderdaad niet doen. Een mening roept weerstand op, maar dat is niks erg natuurlijk. Bovendien is Villeneuve ook een figuur die weerstand op roept uiteraard.

0634

Citaat van: Perton op 09 januari 2015 - 23:20:27
Eens. Op dat laatste na, ik was al wel redelijk fan van Villeneuve namelijk. Maar gastbijdrage's zijn altijd leuk, laat je door mijn commentaar dan ook niet afschrikken sjakie ;)

Ik was fan van Villeneuve omdat hij tegen Schumacher ten strijde trok ;).

De actie op Estoril was één van de besten ooit, zeker met de voorgeschiedenis (dat hij vantevoren pochte dat hij daar kon inhalen buitenom en dat de williams-monteurs moesten lachen en zeiden dat ze hem na afloop wel van de vangrails zouden schrapen), maar over de hele linie genomen vond ik hem maar matig. Heeft niet altijd geweldig materiaal gehad, maar eigenlijk vond ik hem ook in 97 niet groots. Blijft 96 over, toen was hij groots. Merkwaardige loopbaan waar lang niet alles uitgehaald is. 

0634

Citaat van: Jozef op 11 januari 2015 - 01:17:11
Online waren het ook geen lieverdjes. Je had die website verstappenforum.nl of zo, en die leden deden dan af en toe een uitval naar een ander forum om rond te bazuinen hoe geweldig Jos Verstappen was en iedereen uit te schelden die het daar niet mee eens was. ^^

Ik was toen nog niet op internet heel actief om eerlijk te zijn. Wel heb ik in die jaren een aantal keer Spa bezocht en dat was echt geweldig. Op hhet circuit, maar ook op de zaterdagavond ervoor op de grasvelden. Heel veel eensgezindheid (en bier). Mijn ervaring met de Verstappenfanaten is dan ook alleen maar goed.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2015 - 01:20:21
Citaat van: Perton op 11 januari 2015 - 00:39:33
Laten we ook niet vergeten dat Eddie Jordan in 2004 doodsbedreigingen ontving van enkele Verstappen-fans omdat een stoeltje bij zijn team niet doorging. Dát zijn de Verstappen-hooligans.

Nou dat zijn er dan misschien 2-3 of geweest. Terwijl de Verstappen fanclub destijds 15.000 leden had. Ik vind Verstappen-hooligans erg ver gezocht.
Ik niet. Overigens zijn mijn ervaringen op het circuit met Verstappenfans ook alleen maar louter positief. Maar daar komen natuurlijk ook alleen de echte fans op af. Het domme volk dat op internet een beetje reageert zal nooit een race bezoeken.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 11 januari 2015 - 13:09:55
Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2015 - 01:20:21
Citaat van: Perton op 11 januari 2015 - 00:39:33
Laten we ook niet vergeten dat Eddie Jordan in 2004 doodsbedreigingen ontving van enkele Verstappen-fans omdat een stoeltje bij zijn team niet doorging. Dát zijn de Verstappen-hooligans.

Nou dat zijn er dan misschien 2-3 of geweest. Terwijl de Verstappen fanclub destijds 15.000 leden had. Ik vind Verstappen-hooligans erg ver gezocht.
Ik niet. Overigens zijn mijn ervaringen op het circuit met Verstappenfans ook alleen maar louter positief. Maar daar komen natuurlijk ook alleen de echte fans op af. Het domme volk dat op internet een beetje reageert zal nooit een race bezoeken.

Daarom het zijn er enkele. Daarnaast heb je op internet altijd "trollen".

En Villeneuve. Tsjah achteraf gezien had hij nooit bij B.A.R moet tekenen. Het project van zijn manager Craig Pollock. Ze zouden hun eerste GP winnen, nou de rest is historie...
De eerste 2 seizoen bij B.A.R ging nog wel. Daarna ging het kaarsje bij Villeneuve eigenlijk uit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Heel veel opties waren er niet, dat moet je hem nageven. McLaren zat vol. Ferrari ook. Bleef over Williams maar die waren Renault kwijt en in 98 was er niet veel meer van over. Er was gewoon geen topstoeltje beschikbaar, al was Williams uiteraard veel beter geweest dan het gedrocht dat zich BAR noemde.

Jehoentelaar

Maar dat het zo dramatisch zou verlopen als dat het deed in 1999 hadden weinig mensen gedacht toch?

0634

Nou ja, uiteindelijk werden Jenson Button en Lewis Hamilton wereldkampioen.  Of bedoelde je dat niet ;)

gloudiesaurus

In zijn tijd bij BAR heeft Villeneuve nog wel wat opties gehad om naar betere teams te vertrekken... hij bleef alleen vast houden aan BAR.
Net zolang totdat BAR Villeneuve niet meer nodig had...

Overigens heeft hij BAR wel altijd een miljoenen salaris gehad. Dus "gecashed" heeft hij zeker.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Staat me iets van bij dat het 35 mln gulden per jaar was. Maar zo heel veel topopties heeft hij daarna niet meer gehad volgens mij, althans, niet serieus. Hij is lang achtervolgd met geruchten over Ferrari, maar dat werd nooit concreet en aan McLaren werd hij nooit gelinkt volgens mij. Veel andere grote teams waren er niet.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 januari 2015 - 06:12:55
Staat me iets van bij dat het 35 mln gulden per jaar was. Maar zo heel veel topopties heeft hij daarna niet meer gehad volgens mij, althans, niet serieus. Hij is lang achtervolgd met geruchten over Ferrari, maar dat werd nooit concreet en aan McLaren werd hij nooit gelinkt volgens mij. Veel andere grote teams waren er niet.

McLaren werd hij wel degelijk een tijdje aan gelinkt. Jordan ook... Later ook nog Renault, waar hij nog enkele GP's voor reed.
Williams ook nog even toen ze begonnen met BMW.
Teams die het toch beter voor elkaar hadden dan BAR  :)

Maar hij bleef BAR trouw... en zijn salaris ook  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

sjakie

Citaat van: Jozef op 11 januari 2015 - 01:17:11
Online waren het ook geen lieverdjes. Je had die website verstappenforum.nl of zo, en die leden deden dan af en toe een uitval naar een ander forum om rond te bazuinen hoe geweldig Jos Verstappen was en iedereen uit te schelden die het daar niet mee eens was. ^^

dat is waar ik op doelde: in 97 was ik actief op een buitenlands forum maar werd op een dag de toegang geweigerd. De dag ervoor had iemand iets geroepen over Jos Verstappen en kwam er een invasie van keffende Verstappen fans. Gevolg was dat iedereen met een IP adres in nederland geweigerd werd. Toen had ik het wel gehad met de Verstappen hooligans, van die gasten die onvoorwaardelijk fan zijn en iedereen neersabelen die iets over Verstappen te melden hadden zonder ook maar de boodschap te lezen. Hetzelfde wat er nu gebeurd is zal ik maar zeggen....


Sabai

Hamilton hooligans die zijn pas erg. Wat ik dit jaar op twitter heb langs zien komen , dat heeft niks meer met F1 te maken.

Kootje

Hé !!!  >:(

Geen verkeerd woord over Hamilton hè, anders kom ik ff bij je langs $#&%@ !!!  >:(



:P :D ;D