Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 20 augustus 2013 - 23:12:03
Dat dacht ik al. Maar maakt niets uit. Hij gaat vast niet iets rt'en wat hij niet gelezen heeft of niet waardeert  :)

Precies. Daarbij is het goeie promotie voor de website. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:03:11
Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Aha, ok dan! Ik zag ook dat je naar Tim en Tom plus GvdG verzonden had...en ik maar denken, Olav leest gppits?! :P
Tja, ik hou mij dan ook niet bezig met twetter..euh..twitter... ;)

NielsD

Citaat van: Franky R. op 20 augustus 2013 - 23:15:04
Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:03:11
Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Aha, ok dan! Ik zag ook dat je naar Tim en Tom plus GvdG verzonden had...en ik maar denken, Olav leest gppits?! :P
Tja, ik hou mij dan ook niet bezig met twetter..euh..twitter... ;)

Twitter/Facebook is een perfect medium om jezelf of andere dingen te promoten. Je bereikt met één RT (van een bekend iemand) veel mensen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:17:12
Citaat van: Franky R. op 20 augustus 2013 - 23:15:04
Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:03:11
Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Aha, ok dan! Ik zag ook dat je naar Tim en Tom plus GvdG verzonden had...en ik maar denken, Olav leest gppits?! :P
Tja, ik hou mij dan ook niet bezig met twetter..euh..twitter... ;)

Twitter/Facebook is een perfect medium om jezelf of andere dingen te promoten. Je bereikt met één RT (van een bekend iemand) veel mensen.


FB en YouTube gebruik ik wel als promotie...maar Twitter? Hou het wel in mijn achterhoofd... ;)

gloudiesaurus

Leuk Niels dat Olav Mol je bericht retweette  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Inderdaad, Proficiat Niels, je bent de onze eerste gastcolumnist en je hebt meteen een bekend iemand genoeg gecharmeerd om die verder te sturen. Ik neem aan de Olav toch eerst het artikel gelezen heeft en toen besloten heeft dat het goed genoeg was om te retweeten. Geloof maar dat beroemde personen veel van zo'n dergelijke verzoeken krijgen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:03:11
Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Followed. 8)

Super Seb

Ook vanaf hier gefeliciteerd! Leuk man! Grappig ook om te weten dat Olav en Ronald blijkbaar meelezen. Doen we toch ergens iets goed zo met wat vrijwilligers en goede wil. Kudo's ook naar Peter die het allemaal mogelijk maakt!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 21 augustus 2013 - 15:12:07
Citaat van: NielsD op 20 augustus 2013 - 23:03:11
Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Followed. 8)
Ik ook bij deze!

NielsD

En beide zijn terug gefollowed!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian


NielsD

BAM! Maikel, lekkere column. Leest goed weg en slaat de spijker zeker op z'n kop. Chapeau!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634


Franky R.


Kootje

Maikel's column bevatte ook nog 'n voorwoord/dankwoord. Dit vond ik niet echt passend bij de column, daarom heb ik deze geschrapt. Om iedereen toch de kans te geven ook dat stukje te lezen, plaats ik het alsnog hieronder.


CitaatKlein voorwoordje



Het is misschien niet gebruikelijk voor een column om een voorwoord te schrijven maar ik ga het toch doen. Enkele weken gelden lanceerde ik bij de redactie een voorstel om ook van tijd tot tijd de leden van het forum de kans te bieden hun zegje te kunnen doen in de vorm van columns waar je ongegeneerd je visie op aspecten van de sport kunt geven. Of dit nu een actueel punt is of iets te maken heeft met de rijke geschiedenis van de F1, het kan allemaal. Andere websites waarvan we de naam niet gaan noemen hebben zoiets dergelijks niet, wat vaak leidt tot scheldpartijen in de onderdelen waar commentaar voorzien is. Laten we hopen dat we dit zo vermijden en dat we ook hiermee het harde werk van de redactie iets te verminderen en er voor zorgen dat de content die 'de pits' uniek maakt nog beter wordt! Daarom wil ik de redactie nog maar eens bedanken voor de unieke kans die de  ze ons als gewone forumgangers nu aanbiedt. Dus hier gaan we dan!


Enige wat ik hierop te zeggen heb is: Nee Maikel ..... JIJ bedankt. Bedankt voor dit leuke idee, hopelijk slaat het aan. Dus mensen, kruip in je pen of achter je toetsenbord, laat je autosportgedachten de vrije loop en stuur ze dmv 'n PB-tje naar mij (Kootje). Ik zorg er dan voor dat ze, na miniem redigeerwerk, op de site komen te staan.