Silverstone: man van de race

Gestart door 0634, 30 juni 2013 - 15:48:04

« vorige - volgende »

Wie vond je de beste?

Rosberg
1 (5.9%)
Webber
7 (41.2%)
Alonso
0 (0%)
Lewis
8 (47.1%)
Kimi
0 (0%)
Massa
1 (5.9%)
Sutil
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)
Hulk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Zeg t maar. Ik zou t nog ff niet weten.

Ik vond Hamilton geweldig. Maar ook Webber, Di Resta, Sutil, Ricciardo... En dan de winnaar ook nog. Tja.

0634

Toch Webber! Hij was wel echt heel sterk vandaag. En misschien de laatste kans om op hem te stemmen ;).

Fabian

Webber. Klasse race gereden na zijn slechte start. Er waren echter een hoop rijders die lekker bezig waren. Di Resta, Alonso ook nog top aan het einde.

rafael25


0634

Ik vind Di Resta dit seizoen echt twee klassen beter dan voorheen, toen was hij vaak heel bleekjes. Hij is echt aan het racen. Dat duel met Hamilton was echt heel goed, hij verloor wel, maar echt vechtend. Heerlijk.

Jozef

Ik moet toch voor Hamilton gaan. Ontzettende pech, maar het hoofd niet laten hangen en geweldig (en foutloos) teruggevochten. Hetzelfde geldt in mindere mate voor Massa en Webber.

Kootje

Hamilton


Was lekker bezig de race naar zich toe te trekken, had imo op zeker gewonnen, toen de pechduivel toesloeg. Heeft zich daarna goed herpakt daar waar anderen, en hijzelf voorheen ook, er wellicht de brui aan hadden gegeven.

Enzo

Webber; geweldig ook de teamradio tijdens de laatste SC. "Don't worry mate, it's gonna happen."
Hij is altijd erg sterk op Silverstone en dit was een waardig afscheid voor de Australiër.

rafael25

Citaat van: Jozef op 30 juni 2013 - 15:58:49
Ik moet toch voor Hamilton gaan. Ontzettende pech, maar het hoofd niet laten hangen en geweldig (en foutloos) teruggevochten. Hetzelfde geldt in mindere mate voor Massa en Webber.
Met naam Webber....

Franky R.

Twee mannen...Hamilton en Webber. Massa had trouwens een beest van een start...Mss. moet Webber eens met de Braziliaan praten... :P
;)

Jozef

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 15:51:27
En misschien de laatste kans om op hem te stemmen ;).
Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:02:58
Hij is altijd erg sterk op Silverstone en dit was een waardig afscheid voor de Australiër.

Jullie praten alsof het zijn laatste race was. ???

Fabian

Citaat van: Jozef op 30 juni 2013 - 16:24:24
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 15:51:27
En misschien de laatste kans om op hem te stemmen ;).
Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:02:58
Hij is altijd erg sterk op Silverstone en dit was een waardig afscheid voor de Australiër.

Jullie praten alsof het zijn laatste race was. ???
Op Silverstone wel in een F1 auto!   ;)

rafael25

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2013 - 16:16:10
Twee mannen...Hamilton en Webber. Massa had trouwens een beest van een start...Mss. moet Webber eens met de Braziliaan praten... :P
;)
Je mag allen maar een Kiezen..:P

Wings


Wings

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 15:57:17
Ik vind Di Resta dit seizoen echt twee klassen beter dan voorheen, toen was hij vaak heel bleekjes. Hij is echt aan het racen. Dat duel met Hamilton was echt heel goed, hij verloor wel, maar echt vechtend. Heerlijk.

Inderdaad. Heerlijk gevecht. Genoeg sportieve ruimte maar ook geen centimeter meer dan dat. Helaas voor hem was het de snelste auto van het veld op vers rubber. Niettemin was dit één van de fraaiere gevechten.