Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Tof, de tweede coureur is nu bevestigd. Beide bekers kunnen alvast naar Italië.

Niels_


Gerard

Bedenk me net dat er eigenlijk best veel zitjes/rijders nog niet bevestigd zijn... Zoal BUTTON bijvoorbeeld....

P@trick

Zei ik het niet, kimi bij Ferrari.

Het kan toch 8)

Jehoentelaar

Citaat van: Gerard op 11 september 2013 - 18:15:52
Bedenk me net dat er eigenlijk best veel zitjes/rijders nog niet bevestigd zijn... Zoal BUTTON bijvoorbeeld....
Jenson heeft toch een doorlopend contract? Of verwar ik dat nu met Pérez?

Fietser

#665
Citaat van: Niels_ op 11 september 2013 - 18:13:37
Beste. Team. Ever.

Is dat echt zo? 'Ever' is nml. een erg groot woord. Wel eens gehoord van Senna & Prost, J. Clark & G. Hill, Fangio & Moss en Lauda & Prost? Ik besef dat vergelijken lastig of zelfs onmogelijk is. Maar om nu te zeggen dat Alonso en Raikkonen 'het beste team ooit' zijn gaat beslist veel te ver. Ik zou bijna durven zeggen: ''Bij lange na niet!" Buiten de hiervoor genoemde 4 duo's zijn er nog veel meer teams die een vergelijkbaar niveau als dat van Alonso & Raikkonen bezaten of bezitten. Van het huidige startveld bijvoorbeeld, vind ik het duo Hamilton & Rosberg hier al een aardig voorbeeld van. Laten we vooraleerst maar afwachten of het duo Alonso & Raikkonen sterker is dan de combi Alonso & Massa...


0634

Citaat van: Niels_ op 11 september 2013 - 18:13:37
Beste. Team. Ever.
Je bent vast nog niet zo oud als je dat vind. Of denk je dat deze twee volgend jaar ook 15 van de 16 races gaan winnen? ;)


0634

Ferrari is het beste te vergelijken met Real Madrid. Een ongelimiteerd budget, maar geen enkele vorm van gericht en doordacht beleid voeren en dus ook nooit de hoofdprijs.

Red Bull wordt niet kampioen omdat ze Newey hebben, Red Bull wordt kampioen omdat ze op alle vlakken superieur zijn aan Ferrari. Die worden volgend jaar absoluut geen kampioen.

robbert

nee ik denk ook niet dat ferrari kampioen word in 2014. Dat is eigenlijk al zeker. Tenzij de 2 piloten toch kunnen aanvaarden dat de 1 sneller is dan de andere

Gerard

Citaat van: Jehoentelaar op 11 september 2013 - 18:35:06
Citaat van: Gerard op 11 september 2013 - 18:15:52
Bedenk me net dat er eigenlijk best veel zitjes/rijders nog niet bevestigd zijn... Zoal BUTTON bijvoorbeeld....
Jenson heeft toch een doorlopend contract? Of verwar ik dat nu met Pérez?
Button zei afgelopen weekend wel dat hij blijft, maar officieel is er volgens mij (maar corrigeer me als ik het fout heb)nog niets bevestigd...

0634

Citaat van: robbert op 11 september 2013 - 19:06:07
nee ik denk ook niet dat ferrari kampioen word in 2014. Dat is eigenlijk al zeker. Tenzij de 2 piloten toch kunnen aanvaarden dat de 1 sneller is dan de andere
Nou, het hele beleid van Ferrari is abominabel. Lachwekkend. Zelden een team zulk onduidelijk en onlogisch beleid zien voeren als Ferrari. Red Bull, maar ook Merc, zijn lichtjaren verder op managementniveau.

Als Ferrari zo doorgaat wordt Kimi Raikkonen een moderne versie van Jody Scheckter!

Wings

Mee eens. Als fan/sympathisant ben ik daarom ook zo teleurgesteld. Het verdedigen van dit soort beslissingen houdt een keer op. Ik kan en wil niet achter deze beslissing staan en krijg zowaar een groeiend respect voor Mercedes, McLaren en zelfs voor Red Bull. Nu heb ik totaal geen verstand van management maar heb toch de indruk dat de Italianen chaoten zijn die geen goed bedachte koers varen. Dan krijg je dit soort impulsieve(?) beslissingen.

robbert

ik ben al blij dat we het eens zijn.  :)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 11 september 2013 - 18:45:31
Ferrari is het beste te vergelijken met Real Madrid. Een ongelimiteerd budget, maar geen enkele vorm van gericht en doordacht beleid voeren en dus ook nooit de hoofdprijs.

Red Bull wordt niet kampioen omdat ze Newey hebben, Red Bull wordt kampioen omdat ze op alle vlakken superieur zijn aan Ferrari. Die worden volgend jaar absoluut geen kampioen.

Kan me enkele jaren met ene M. Schumacher herinneren.... Enkele hoofdprijzen destijds.....?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 11 september 2013 - 20:15:07
Citaat van: Jeroen op 11 september 2013 - 18:45:31
Ferrari is het beste te vergelijken met Real Madrid. Een ongelimiteerd budget, maar geen enkele vorm van gericht en doordacht beleid voeren en dus ook nooit de hoofdprijs.

Red Bull wordt niet kampioen omdat ze Newey hebben, Red Bull wordt kampioen omdat ze op alle vlakken superieur zijn aan Ferrari. Die worden volgend jaar absoluut geen kampioen.

Kan me enkele jaren met ene M. Schumacher herinneren.... Enkele hoofdprijzen destijds.....?

Precies. Destijds.

Met andere mensen aan de leiding, voerden ze dan ook uitstekend beleid. Niets op aan te merken. Eén van de beste teams uit de historie. Maar dat Ferrari heeft niet veel te maken met het huidige helaas.