Teambattle: Der Nico vs King Lewis

Gestart door 0634, 26 mei 2013 - 17:27:30

« vorige - volgende »

Wie gaat uiteindelijk kopman worden?

Nicooooooo!!!!
1 (9.1%)
Forget it: Lewis natuurlijk!
4 (36.4%)
Geen verschil. Precies evengoed.
6 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 02 juni 2013 - 17:31:22

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2013 - 07:00:40
Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat hij steeds op dat podium had gestaan, op dat tweede plekje achter Rosberg ;) .
:P :P :P

Enzo

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2013 - 07:00:40
Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat hij steeds op dat podium had gestaan, op dat tweede plekje achter Rosberg ;).

Op de hoogste trede was waarschijnlijker geweest...
Maar goed, wil er niet te veel over nadenken om eerlijk te zijn.

0634

Citaat van: Enzo op 06 juli 2013 - 12:53:26
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2013 - 07:00:40
Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat hij steeds op dat podium had gestaan, op dat tweede plekje achter Rosberg ;).

Op de hoogste trede was waarschijnlijker geweest...
Maar goed, wil er niet te veel over nadenken om eerlijk te zijn.

Hoezo? Was hij nu ineens wel sneller geweest dan Rosberg, terwijl hij er drie jaar lang achter aan hobbelde?


(gna, gna, gna. ;D)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 06 juli 2013 - 13:19:42
Citaat van: Enzo op 06 juli 2013 - 12:53:26
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2013 - 07:00:40
Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat hij steeds op dat podium had gestaan, op dat tweede plekje achter Rosberg ;).

Op de hoogste trede was waarschijnlijker geweest...
Maar goed, wil er niet te veel over nadenken om eerlijk te zijn.

Hoezo? Was hij nu ineens wel sneller geweest dan Rosberg, terwijl hij er drie jaar lang achter aan hobbelde?


(gna, gna, gna. ;D)


Sie sind eine schmutzige und verdrehende aarslog mit einer Fehleinschätzung der Realität.  ;)

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Gelukkig heb ik nooit opgelet bij Duits vroeger op school...  ;)

0634

Misschien is het tijd voor een bandentest?

Super Seb

Rosberg was vandaag toch wel heel onzichtbaar. De Mercedes leek weer op de bolide van begin dit seizoen. Lewis heeft echter het maximale eruit gehaald. Well done.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 07 juli 2013 - 21:37:23
Rosberg was vandaag toch wel heel onzichtbaar. De Mercedes leek weer op de bolide van begin dit seizoen. Lewis heeft echter het maximale eruit gehaald. Well done.

Het schijnt hem echt in de banden te zitten voor Merc. Nu ze zijn overgestapt van metaal naar kevlar werkt het niet meer voor ze.
Prompt zien we weer teams als Lotus excelleren...

Super Seb

True Enzo. Rap in de qualify, ruk in de race. We gaan het nog lang over de banden hebben ben ik bang........ :-\
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Super Seb op 07 juli 2013 - 21:37:23
Rosberg was vandaag toch wel heel onzichtbaar. De Mercedes leek weer op de bolide van begin dit seizoen. Lewis heeft echter het maximale eruit gehaald. Well done.
Verschil werd volgens mij eerder gisteren gemaakt. Hamilton P1>P5, Rosberg P11>P9. Daarmee zeg ik niet dat Rosberg het beter deed, want Lewis had natuurlijk te maken met de snelsten en Rosberg niet, maar als je met zulke slechte banden nog van achteren moet komen ook, dan wordt het niks.

Genoten overigens van Lewis' gevecht met Alonso. Dat was top. Strak gevecht.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 07 juli 2013 - 22:38:35
Genoten overigens van Lewis' gevecht met Alonso. Dat was top. Strak gevecht.

Klopt, gevechten tussen Alonso en Hamilton gaan (ondanks hun geschiedenis) altijd hard, maar heel fair. Prachtig om naar te kijken. Je hoeft geloof ik nooit bang te zijn dat ze elkaar van de baan rijden. Kunnen veel coureurs nog wat van leren.