24 uur van Le Mans 2013

Gestart door gloudiesaurus, 07 mei 2013 - 14:15:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 22 juni 2013 - 11:53:26
Ik kijk vanmiddag ook lekker naar RTL. Vanavond effe werken en dan in de nacht weer lekker verder kijken tot het einde van de race!

Volgend jaar wil ik er live bij zijn!

Ik heb hetzelfde plan, ik wil het ook nog eens live mee maken  8)

Zit zo ook voor de buis voor de start....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Zit nu ook klaar. Kunnen we volgend jaar samen Peter!  ;)

Edwin90

GPPits meeting op Le Mans!  ;D

De eerste ligt er al uit. 15 minuten en een enorme klapper voor een van de Aston Martins. Krijgen niet te zien hoe het met de coureur is.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 22 juni 2013 - 15:18:37
GPPits meeting op Le Mans!  ;D
Goed plan!

Harde crash inderdaad. Vroeg me ook af hoe het met de rijder is. Geen info helaas.

Ik lach me overigens kapot om die vragen die Allard beantwoordt. Die mensen die die vragen insturen hebben zeker nog nooit naar Le Mans gekeken.

Edwin90

Klopt moet je die vragen op Twitter eens lezen via @rtlgp. Sommige zijn echt tè obvious. Die willen gewoon grappig zijn.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 22 juni 2013 - 15:37:51
Klopt moet je die vragen op Twitter eens lezen via @rtlgp. Sommige zijn echt tè obvious. Die willen gewoon grappig zijn.
Ik ga der denk ik niet naar kijken. Is echt beschamend het niveau van sommige vragen.

Edwin90

Citaat
The Corvette onboard feed caught the crash.

A Ferrari spun in front of them, the Aston Martin #95 lost it on the curbs because he was surprised by the spinning car and crashed into the barrier.

En voor tijdens de safere car. Een mooi filmpje!
m.youtube.com/#/watch?v=9hx21E5CM0U&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D9hx21E5CM0U

Edwin90

Coureur die is gecrasht is overleden! :(

Triest nieuws, helemaal omdat hij nog bij bewustzijn is geweest. De race lijkt door te gaan.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 22 juni 2013 - 18:10:37
Coureur die is gecrasht is overleden! :(

Triest nieuws, helemaal omdat hij nog bij bewustzijn is geweest. De race lijkt door te gaan.

:(

Ik hoor het zonet op de rechtstreekse uitzending...

gloudiesaurus

Allan Simonsen...

Voor het eerst sinds 1986 dat iemand overlijd op Le Mans. De crash was hard, maar zag er ook raar uit.
Op de beelden is niet goed te zien wat er nu precies gebeurd. Hij komt al dwars door de bocht.

Aston Martin rijdt door uit respect voor Simonsen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Vooral een verzoek van de familie om door te rijden. Een zege voor AMR zou nu wel bijzonder zijn. Hij gleed op het natte wegdek bij Esses iets door, en kwam toen hij gas gaf op de verf buiten de baan terecht. Met grip op alleen de rechterbanden is het dan snel gebeurd...

RIP Allan.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 22 juni 2013 - 19:21:18
Voor het eerst sinds 1986 dat iemand overlijd op Le Mans.

Dat was de Oostenrijker Jo Gartner, in 1984 Formule 1-coureur bij Osella.

0634

Nou, ik ben wel klaar... genoeg gezien, helaas.

Gerard

Heel triest nieuws!! Zat er gewoon naar te kijken, had niwt verwacht dat hij zou overlijden... Verwacht je niet meer in deze tijd.. RiP Allan Simmonsen...

Edwin90

Problemen bij Audi 1 en 3! Toyota gaat met de tweede en derde plaats aan de haal!