Grand Prix Zandvoort

Gestart door Edwin90, 04 april 2013 - 18:49:24

« vorige - volgende »

Edwin90

Deze zomer komt er een boek uit met dvd over de GP van Nederland op Zandvoort. Het setje is niet goedkoop (vind ik) met € 89.-

Maar ik twijfel toch zeer of ik hem ga halen of niet. Ergens is het toch wel een must in mijn boekenkast met autosportboeken.

http://www.zandvoortgrandprix.com/nl/ voor een trailer en een inkijkje in het boek.

gloudiesaurus

Gave trailer zeg.

Het boek/ film is Mark Koense, de hoofdredacteur van RTL GP magazine. Vind het boek met de film zeker niet goedkoop... maar ik ben ook wel benieuwd en zou het ook boek ook wel graag willen hebben  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Supergaaf om te hebben, maar sodeknetter wat een prijs. Even goed over nadenken.

gloudiesaurus

Jep 90 euro voor een boekje en een filmpje met oude beelden, had voor mij ook voor de helft van de prijs gemogen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Super Seb

Citaat van: gloudiesaurus op 05 april 2013 - 23:03:59
Jep 90 euro voor een boekje en een filmpje met oude beelden, had voor mij ook voor de helft van de prijs gemogen  ;)

Amen. Ziet er goed uit maar 89,-? No way. Das 9 maanden Sport1 incl. proefperiode!  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

En het is enorm veel bezoeken aan Zandvoort zelf, inclusief de Historic Grand Prix. :P

0634

Sodeknetters wat een prijs inderdaad... Een boek en een DVD mag je best voor 40-50 euro op de markt zetten, dit gaat nergens over. Met de bepekrte hoeveelheid autosportfanaten in dit land, zal het ook wel geen doorslaand verkoopsucces worden, ondanks dat Koense goed kan schrijven.

SDG

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 09:42:41
Sodeknetters wat een prijs inderdaad... Een boek en een DVD mag je best voor 40-50 euro op de markt zetten, dit gaat nergens over. Met de bepekrte hoeveelheid autosportfanaten in dit land, zal het ook wel geen doorslaand verkoopsucces worden, ondanks dat Koense goed kan schrijven.

Inderdaad behoorlijk duur. Twee keer zo duur zelfs als het op zich al lijvige en zware boek over Jacky Ickx dat vorig jaar verscheen en dat ik hier in mijn kast heb staan. Met 400 bladzijden zal het ongetwijfeld enorm gedetailleerd en verzorgd zijn, maar ik vrees dat de spreuk 'less is more' toch van toepassing zal zijn eenmaal de verkoopcijfers bekend geraken.

gloudiesaurus

Gewoon rustig wachten, 1 jaar nadat het uitkomt word de prijs vast lager  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Het boek en de film zijn gisteren gepresenteerd.

Afgezien van de prijs een beetje jammer dat het ook allemaal Engelstalig is.

90 euro voor een film en een boek met daarin oude beelden ??? ::)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Idioot gewoon. Ga ik dus niet kopen.

gloudiesaurus

Ik ook niet al ben ik wel benieuwd naar de film/ boek.

Overigens schijnt het boek Nederlands en Engels te zijn. Dus beide talen in een boek.
Ben ik ook geen fan... je betaald eigenlijk voor 2 boeken maar krijgt er maar 1  :P

RTL GP Magazine (ook van Koense) maakt volop reclame voor het boek.
Reclame voor eigen product dus... maar voor 90 euro mogen ze het houden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Duikt wel een keer ergens op uit de gekrochten van het internet. :P


gloudiesaurus

Dank voor de tip. Ik heb nog wel interesse in dit boek maar dan voor een leuk prijsje zoals op marktplaats.nl  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is