Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Enzo



22 mrt 2013
03:00-04:30 Eerste vrije training
07:00-08:30 Tweede vrije training

23 mrt 2013
06:00-07:00 Derde vrije training
09:00-10:00 Kwalificatie

24 mrt 2013
09:00 Race


Filmpje:

ReDxVoDkA

Thx Enzo! Heb er weer zin in! Hopen dat Kimi weer kan winnen.


Uploaded with ImageShack.us

T.Nuvolari

Nu ik die foto zie heb ik ook zin, en dan is het nog F1 komende zondag ook. ;)

Het weer in Sepang zegt voorlopig regen, regen, regen, ... Als dat maar goed komt.

Super Seb

Hat mooiste wat er is, 2 weken achter elkaar F1. Qua aanvangstijden komt het ook net even wat lekkerder uit. Als het inderdaad met bakken uit de hemel komt belooft het een spectaculaire race te worden.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Op naar race 2! Heerlijk, heb er mega zin in.. Inderdaad, 2 weken F1 achter elkaar is ideaal. Vooral direct bij het begin van het seizoen, dan hebben de teams weinig tijd om echte problemen op te lossen  :)

Ik hoop op een snelle Kimi, ben echt fan geworden van hem! Een apart en positief opvallend geval in de wereld die Formule 1 heet.

Dan nog hopen dat de Caterhams voor de Marussia's weten te komen en dat Giedo in de regen misschien wat moois kan laten zien.

SDG

Citaat van: Super Seb op 18 maart 2013 - 08:55:44
Hat mooiste wat er is, 2 weken achter elkaar F1. Qua aanvangstijden komt het ook net even wat lekkerder uit. Als het inderdaad met bakken uit de hemel komt belooft het een spectaculaire race te worden.

Misschien krijgen we dan weer een verrassing uit het middenveld, zoals vorig jaar met Perez, wie weet?

T.Nuvolari

Citaat van: Super Seb op 18 maart 2013 - 08:55:44
Het mooiste wat er is, 2 weken achter elkaar F1.

Daar valt over te discussiëren natuurlijk. ;)

Enzo

Citaat van: M@rc op 18 maart 2013 - 11:35:26
Citaat van: Super Seb op 18 maart 2013 - 08:55:44
Het mooiste wat er is, 2 weken achter elkaar F1.

Daar valt over te discussiëren natuurlijk. ;)

AH, jij zit nog met je hoofd bij de foto... ;D

Fabian

Laat maar komen. Laat ook maar die regen komen.

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 18 maart 2013 - 12:00:46
Citaat van: M@rc op 18 maart 2013 - 11:35:26
Citaat van: Super Seb op 18 maart 2013 - 08:55:44
Het mooiste wat er is, 2 weken achter elkaar F1.

Daar valt over te discussiëren natuurlijk. ;)

AH, jij zit nog met je hoofd bij de foto... ;D

Onder andere. ;)


SDG

Hopelijk staan er deze keer niet zoals gisterenmiddag, toen ik naar de samenvatting op de BBC zat te kijken, twee jonge meisjes aan de voordeur met de vraag: 'Mijnheer, ik ken u niet en u kent mij ook niet, maar viert u binnenkort ook de verjaardag van de verrijzenis van Jezus?'  :P

Enzo

Citaat van: SDG op 18 maart 2013 - 12:25:33
Hopelijk staan er deze keer niet zoals gisterenmiddag, toen ik naar de samenvatting op de BBC zat te kijken, twee jonge meisjes aan de voordeur met de vraag: 'Mijnheer, ik ken u niet en u kent mij ook niet, maar viert u binnenkort ook de verjaardag van de verrijzenis van Jezus?'  :P

Irritant man, dat soort lui...
Heb je de drietand erbij gepakt...?  ;D

SDG

Citaat van: Enzo op 18 maart 2013 - 12:29:12
Irritant man, dat soort lui...
Heb je de drietand erbij gepakt...?  ;D

Nee, ik heb ze gezegd mijn God in Melbourne zat...   ;D

Gerard

Jaja, We zijn nog nauwelijks bekomen van gisteren en de volgende race staat alweer voor de deur..
Laat het maar een race ala 2001 zijn!

Giedo was gistaravond al aangekomen in Maleisie zag ik op twitter, die kan alvast aklimatiseren ;)
Race om 9u, denk dat ik maar eens een uitzending op de Duitse RTL ga bekijken, an ik daarna mooi mee met dochterlief voor har danswedstrijd :)

Gerard

Citaat van: SDG op 18 maart 2013 - 12:25:33
Hopelijk staan er deze keer niet zoals gisterenmiddag, toen ik naar de samenvatting op de BBC zat te kijken, twee jonge meisjes aan de voordeur met de vraag: 'Mijnheer, ik ken u niet en u kent mij ook niet, maar viert u binnenkort ook de verjaardag van de verrijzenis van Jezus?'  :P

;D Wat zei je? Dan nemen we er nog eentje... Proost! ;D