GP België 2013: Wie is erbij?

Gestart door Super Seb, 05 maart 2013 - 22:35:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

U bent weer een stap dichter bij de koelkast! 8) Enfin, back on topic (met een goed biertje). :)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 13 juni 2013 - 14:44:14
U bent weer een stap dichter bij de koelkast! 8) Enfin, back on topic (met een goed biertje). :)
Weer on topic zonder bier. Zit nog gewoon te beunen op school.

Maar ik ben er dus niet bij in Spa. Daar komt het op neer!

Wings

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij. Via de legale weg want het circuit is via de bossen ook te bereiken. Ik ken me nog herinneren dat je in België de pits in kon lopen. Begin jaren 90. Pitkaarten waren makkelijk na te maken en met een beetje blufpoker kwam je er wel. Daardoor heb ik Alesi gezien, gesproken en een handtekening en Jos succes gewenst. Als jochie een geweldige ervaring. Dit hebben we nog eens dunnetjes overgedaan in Hockenheim. Tegenwoordig lukt dat niet meer vrees ik.

Fabian

De legale of illegale weg ditmaal Wings?

Wings

Ik koop kaarten. Dus legaal. ;) Overigens ben ik slechts 1 keer door de bossen gegaan als 18-jarig joch. In de jaren 90. Dat was meer om de kick dan dat we wilde profiteren. Grenzen opzoeken. Zo kwam ik ook de pitstraat in. Nu is dat een stuk strenger dan voorheen...hoewel, waar een wil is, is een weg. Als ik écht graag zou willen zou er beroepsmatig een kleine kans te creëren zijn. :P

Fabian

Okeej dat is duidelijk. Wel een grappig verhaal. Dat gaat tegenwoordig niet meer lukken denk ik.

Franky R.

Citaat van: Wings op 14 juni 2013 - 15:35:25
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij. Via de legale weg want het circuit is via de bossen ook te bereiken. Ik ken me nog herinneren dat je in België de pits in kon lopen. Begin jaren 90. Pitkaarten waren makkelijk na te maken en met een beetje blufpoker kwam je er wel. Daardoor heb ik Alesi gezien, gesproken en een handtekening en Jos succes gewenst. Als jochie een geweldige ervaring. Dit hebben we nog eens dunnetjes overgedaan in Hockenheim. Tegenwoordig lukt dat niet meer vrees ik.
Hm,
Tegenwoordig wordt je doodgeschoten...Terrorisme-dreiging weet je... :P


;) ;) ;)

Jelle

Aardige kans dat ik erbij ben! Ff kijken welke kaarten er nog te scoren zijn!

Vroeger op Zandvoort als klein manneke zelfs nog in de auto van patrese gezeten. Mijn vader had/heeft nog steeds een drukkerij in Haarlem en zij moesten toen de startopstelling drukken en afleveren. Zoonlief (4 jaar en gelukkig hebben we de foto's nog) mocht mee naar de race. Daar is de liefde begonnen denk ik....

Franky R.

Citaat van: Jelle op 28 juni 2013 - 03:05:26
Aardige kans dat ik erbij ben! Ff kijken welke kaarten er nog te scoren zijn!

Vroeger op Zandvoort als klein manneke zelfs nog in de auto van patrese gezeten. Mijn vader had/heeft nog steeds een drukkerij in Haarlem en zij moesten toen de startopstelling drukken en afleveren. Zoonlief (4 jaar en gelukkig hebben we de foto's nog) mocht mee naar de race. Daar is de liefde begonnen denk ik....
Klinkt als een mooi verhaal. Ben best benieuwd naar die foto's... ;)

Jehoentelaar

Klinkt als een leuk verhaal inderdaad. 8)

Super Seb

Gaat nog wat worden zo, Wings en Jelle, u staat erbij!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Super Seb

Aangezien het de komende GP is trappen we bij deze het topic maar weer eens omhoog!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Ik overwoog een vrijdagtraining, maar vervoerstechnisch bleek het niet mogelijk. Hoop dat de mensen die gaan een leuke dag of een leuk weekend hebben. :)

robbert

wij gaan enkel maar de zondag. Weer een hoogdag voor de belgische f1 fans

P@trick

En.......?

Hoe was het, foto oooos