Ecclestone wordt echt oud

Gestart door Breaktest, 13 december 2012 - 14:41:47

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 05 april 2020 - 20:59:15
Stoer, een kind op de wereld zetten terwijl je weet dat dat zonder vader opgroeit.
tja, wat zal dat kind dat zn vader kwalijk nemen. Hij zwemt in het geld en anders was ie er niet geweest  ??? k vind dat altijd gevaarlijk om te gaan oordelen wie wel en wie niet een kind op de wereld mag zetten.. of welke kinderen beter af zouden zijn.

Jozef

Ik vraag me vooral af of die ouwe echt gelooft dat het zijn kind is.

Breaktest

Citaat van: Jozef op 06 april 2020 - 17:43:07
Ik vraag me vooral af of die ouwe echt gelooft dat het zijn kind is.
:) :) :)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 06 april 2020 - 14:54:46
Citaat van: Breaktest op 05 april 2020 - 20:59:15
Stoer, een kind op de wereld zetten terwijl je weet dat dat zonder vader opgroeit.
tja, wat zal dat kind dat zn vader kwalijk nemen. Hij zwemt in het geld en anders was ie er niet geweest  ??? k vind dat altijd gevaarlijk om te gaan oordelen wie wel en wie niet een kind op de wereld mag zetten.. of welke kinderen beter af zouden zijn.
Ik praat ook voor mezelf. Als ik 't voor 't kiezen heb, heb ik liever een vader dan een hoop geld.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 06 april 2020 - 19:33:16
Citaat van: Tuesday op 06 april 2020 - 14:54:46
Citaat van: Breaktest op 05 april 2020 - 20:59:15
Stoer, een kind op de wereld zetten terwijl je weet dat dat zonder vader opgroeit.
tja, wat zal dat kind dat zn vader kwalijk nemen. Hij zwemt in het geld en anders was ie er niet geweest  ??? k vind dat altijd gevaarlijk om te gaan oordelen wie wel en wie niet een kind op de wereld mag zetten.. of welke kinderen beter af zouden zijn.
Ik praat ook voor mezelf. Als ik 't voor 't kiezen heb, heb ik liever een vader dan een hoop geld.
ja, ik ook, omdat ik weet wat het is om een vader te hebben (gehad). Maar ook zoveel kinderen die zonder vader opgroeien en net zo gelukkig zijn. En uiteindelijk, als dit kind mee krijgt wat zn vader allemaal gedaan heeft, kan ie daar ook gewoon trots op zijn.. misschien kun je nog wel beter een kind nemen op je 90e, dan op je 50e of 60e, dan groeit je kind echt op met een oude(re) man als vader. Maar goed, misschien wordt Bernie wel gewoon 110, wie zal het zeggen.

Jozef

Vanmiddag op de Vlaamse radio overigens een gesprek gehoord hierover, met een professor in de vruchtbaarheid of zoiets. Wat ik eruit oppikte was dat voor deze professor de leeftijd van de vrouw (44) eigenlijk opmerkelijker is dan de 89 van Bernie, puur biologisch bekeken dan.

Robbert65

Grappig: Dat was precies mijn gedachte.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Ecclestone: "Het is ongelooflijk wat de geboorte van zo'n kind met je doet; ik voel we weer 80!"
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond