Wielrennen: wat een boeltje

Gestart door Roel, 24 juli 2007 - 18:12:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: M@rc op 15 oktober 2012 - 16:56:26
De zogenaamde whereabouts moeten ze in zowat elke sport aangeven tegenwoordig. Waarom zou wat in het wielrennen gebeurt niet ergens anders kunnen gebeuren? Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat er bij het marathon lopen of bij de triathlon zich minder mensen zouden doperen dan bij het wielrennen. Ik weet wel dat als er zo een geval is, dit minder groot wordt uitgesmeerd in de pers.
Ik heb niet gezegd dat er minder mensen doping zouden gebruiken in andere duursporten. Maar jij stelt alsof het wielrennen de strengste dopingcontrole's heeft. Zodoende poneerde ik mijn reactie, dat in andere sporten men net zo fel is.


En 'minder groot uitgesmeerd in de pers'? Waar was je toen Ben Johnson werd betrapt?! Gast, dat was pas uitsmeren in de media!


T.Nuvolari

Net 8 jaar, in mijn bed en kranten waren niet zo interessant als Suske en Wiske.  ;)

Ik stel niet dat de controles strenger zijn, maar ik stel wel dat er in de wielersport duidelijk iets aan gedaan wordt en dat tegenwoordig de bad guys aan de schandpaal worden genageld. In andere sporten en vooral duursporten zie ik dat niet of toch veeeeel minder. Ik stel mij daar vragen bij.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 18:48:09
Net 8 jaar, in mijn bed en kranten waren niet zo interessant als Suske en Wiske.  ;)

Ik stel niet dat de controles strenger zijn, maar ik stel wel dat er in de wielersport duidelijk iets aan gedaan wordt en dat tegenwoordig de bad guys aan de schandpaal worden genageld. In andere sporten en vooral duursporten zie ik dat niet of toch veeeeel minder. Ik stel mij daar vragen bij.
Dan kijk je selectief, want ik noemde Ben Johnson al. Echt, dat was dagenlang in het nieuws. Of recenter, Yuri van Gelder? Die raakte zijn baan bij defensie kwijt en wordt er nog steeds mee geassocieerd?!


En je kijkt nu naar het tumult rond Armstrong, maar ja...Die vent is dan ook meervoudig Tourwinnaar. Wat had je dan verwacht, dat het binnen drie dagen zou overwaaien?

gloudiesaurus

En Rabobank trekt zich terug, een verlies voor het wielrennen.

Jammer dat het zo moet, Lance van zijn voetstuk, Rabobank weg... wat blijft er nog over van het wielrennen?

Dit is het einde nog niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Ben het met je eens Peter. Dit is pas het begin. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.