India: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 28 oktober 2012 - 12:18:14

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (6.3%)
6
8 (50%)
5
5 (31.3%)
4
1 (6.3%)
3
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 13

0634

Zeg t maar.

Ik vond het matig... Vooraan geen spanning, alleen maar inhalen dmv DRS... vijfje. Niks meer.


Fabian

Zesje. Vond het niet veel, maar tegen het einde van de race werd het nog wel leuk. Vandaar een zesje...

Kootje

6,5 ditmaal naar beneden afgerond, dus 'n 6

best wel wat spanning en 'n paar leuke gevechten in de middenmoot, maar weinig echte aktie
gelukkig werd het tegen het einde ook voorin P2 t/m 4 nog ff spannend

Sabai

Een 7 vooral door de puike prestatie van Vettel.

SDG

Omdat het mij zo aan Valencia 2011 deed denken: een zes.

Jehoentelaar

6. Heb me op zich prima vermaakt met de tactiek voorin en de gevechtjes in het middenveld.

McLaren_über_alles

Heb de race een 4 gegeven.

Het deed mij net iets te veel denken aan het pre-Pirelli tijdperk.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

meatball

Voor mij een 3,saaie race en wat was er weinig plubliek zeg.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Sabai

Citaat van: meatball op 28 oktober 2012 - 18:53:27
Voor mij een 3,saaie race en wat was er weinig plubliek zeg.

Ik kon het plubliek niet zien door de smog die er hing.

Franky R.

Een 5, en dan een heel magere vijfje...Alles Alonso vs Webber...Voor de rest heb ik een hoop gemist, omdat ik in slaap viel... ::)

FernandoAlonso

Ook maar een 6je, eigenlijk alleen voor de mooie 2e plaats van Alonso!
Vond er verder weer niet zoveel spanning inzitten, wel een paar gevechten maar niet echt speciaal ofzo.
FA: "We Will Fight Untill The End."

Figge

Weer geen topper deze race. DE bandjes he... Alweer !@#$%U&$#@!

Wizard

Pardon? Vettel reed meer dan een halve race op de zachte compound. Wat is er mis met de banden?

0634

Niks. Die hadden geen invloed.

Matthijs

Een klein zesje heb ik gegeven. Er waren genoeg interessante momenten om geen onvoldoende te geven.

Een mooi staaltje tactiek vond ik het gevecht tussen Raikkonen en Massa direct na Felipe's pitstop. Raikkonen had rondenlang al achter Massa gereden en besloot direct zijn kans te grijpen, nu de banden van Massa nog koud waren. In de tweede bocht zette hij hem al naast Massa en met de volgende bocht naar rechts had hij in feite de positie al te pakken. Echter, beide coureurs wisten dat het detectiepunt van DRS vlak voor bocht 3 lag en allebei wisten dat diegene die als eerste over de lijn zou gaan, de strijd zou verliezen. Je ziet dat Raikkonen naast Massa gaat rijden maar iets inhoudt. Massa besluit een meer rigoureuze aanpak en remt eerder (zelfs met een geblokkeerd wieltje). "Kimi, na jou!" Met als gevolg: Massa had DRS en wint het gevecht.

Hoewel ik hoopte dan Kimi het gevecht zou winnen, had ik respect voor Massa's scherpte.