Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

Edwin90

Ik vond het een prima boek, want ik heb er niet zoveel van gelezen over vroeger enzo. Maar het komt niet in de buurt van 'De Formule1 Fanaat'.

Maar Jeroen heeft wel gelijk. Als je het verhaal van bijvoorbeeld Nuvolari wilt lezen dan ben je met 'Met Het Stuur Tussen De Tanden' beter af.

Jehoentelaar

Voor m'n verjaardag de twee delen van Voetbalmaffia en Avondje NAC gekregen. Wordt nog een hele kluif om daar doorheen te komen. 8)

Fabian

Van die twee boeken hadden ze net zo goed een deel kunnen maken: Een avondje NAC met de (voetbal)maffia....

0634

Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2013 - 12:53:23
Ik vond het een prima boek, want ik heb er niet zoveel van gelezen over vroeger enzo. Maar het komt niet in de buurt van 'De Formule1 Fanaat'.

Maar Jeroen heeft wel gelijk. Als je het verhaal van bijvoorbeeld Nuvolari wilt lezen dan ben je met 'Met Het Stuur Tussen De Tanden' beter af.
Precies dat inderdaad. Het verhaal over Tazio in dat boek is compleet. Dan komt dat stukje over hem van Vergeer nogal halfslachtig over. Dan heb je nog de overbekende verhalen van Schumacher, Prost en Senna en tja, ik vind het niet bijzonder origineel. Allemaal al 100 keer gelezen, zet dat af tegen De F1-fanaat of Míjn Formule 1, en het is heel erg magertjes allemaal.

Maar nogmaals, als je over die mannen niet zoveel hebt gelezen is het prima. Aanrader zelfs. Kwalitatief prima geschreven, nauwkeurig, kloppend, technisch goed. Alleen, voor mij was het oude wijn in (een beetje) nieuwe zakken. En van Vergeer valt mij dat heel erg tegen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2013 - 12:59:36
Voor m'n verjaardag de twee delen van Voetbalmaffia en Avondje NAC gekregen. Wordt nog een hele kluif om daar doorheen te komen. 8)
Voetbalmaffia! Zeer goed boek. Mooie inside-info over de koehandel met voetballers...

Fabian

Geen genade over Andy van der Meijde gelezen. Mooi boek over het echte leven van Andy. Als cadeau voor het behalen van mijn propedeuse de biografie van Jacky Ickx gekregen. Prachtig boek en heb zin om het te gaan lezen!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 juli 2013 - 14:57:24
Geen genade over Andy van der Meijde gelezen. Mooi boek over het echte leven van Andy. Als cadeau voor het behalen van mijn propedeuse de biografie van Jacky Ickx gekregen. Prachtig boek en heb zin om het te gaan lezen!
Mooi cadeau...ook duur! Ik dacht dat het iets van 100 euro kostte of heb je een ander biografie gekregen?

Fabian

40 euro Franky. Zeker een mooi cadeau.
http://www.bol.com/nl/p/jacky-ickx/9200000009297220/
Dit is het boek. In de winkel een stuk goedkoper...

Jehoentelaar

Ik heb voor een paar euro een boekje op de kop getikt van Ferrari. Heleboel foto's van pakweg 1949 tot 2004. Inhoudelijk stelt het verder niet bijster veel meer voor dan wat korte stukjes tekst over de prestaties per seizoen. Toch erg leuk!

SDG

Geloof het of niet, maar ik ben momenteel met een boek bezig dat even niets met autosport te maken heeft. Ik heb voor een prikje in een stationskrantenwinkel de pocketversie van 'Firestarter' van Stephen King gekocht ('Ogen van vuur' in het Nederlands) en die ben ik nu aan het uitlezen op mijn treinritten naar en van het werk.

0634

Ik lees ontzettend veel niet-autosport boeken. Eigenlijk ben ik altijd wel met een boek bezig. Maar gek genoeg heb ik nog nooit een Stephen King boek gelezen! Misschien de komende vakantie maar eens doen. :)

Jehoentelaar

Avondje NAC definitief niet meer leverbaar. Potdorie. :(

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 10 juli 2013 - 21:00:58
Avondje NAC definitief niet meer leverbaar. Potdorie. :(
Dat vind ik niet zo erg. Van een avondje NAC krijg ik enorm veel jeuk aan m'n zak.

Jehoentelaar

Gezellig avondje De Vliert dan maar? 8)

Super Seb

Of komend seizoen naar Jong Ajax - FCDB? Pilsje erbij hatsee!
"Keep calm and ignore Multi-21....."