Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

P@trick

Ff wat leven in dit topic schoppen.

Dit weekend loop ik voor het eerst tegen het probleem dat ik gaan  race kan kijken. Helaas zend BBC de hungaroring niet live uit en is mn proefabo van sport1 net na canada beeindigd.
Tijdens de 2 laatste 2 gp's was ik op vakantie. Waar ze ook de f1 achter de decoder hebben. In Italië !!!

Gister tijdens de quali wat zitten vogelen met een aantal streams, maar was eigenlijk alleen maar ergernis met al die popups en haperende beelden. Vanmorgen een link van een medeforummer bekeken, maar dat werkt ook weer met een account en zelfs creditcard gegevens (ook al kost het niets???)

Net op de website van sport1 gekeken, sport1togo. 6,- voor een race, 55,- voor een heel seizoen racen 65,- voor een seizoen vt1, 2, 3, quali en race.
Ik ga dus wel een beetje twijfelen. Niet meer voof dit seizoen. Maar voor volgend jaar. Ik wil geen 65, neerleggen voor een half seizoen (lees: de 5 races die niet op bbc zijn)

Wie heeft er ervaring met sport1togo?  Of nog andere suggesties voor de uitzendingen van singapore, zuid korea, india, abu dabi en amerika.

Franky R.

Citaat van: P@trick op 28 juli 2013 - 09:43:03
Ff wat leven in dit topic schoppen.

Dit weekend loop ik voor het eerst tegen het probleem dat ik gaan  race kan kijken. Helaas zend BBC de hungaroring niet live uit en is mn proefabo van sport1 net na canada beeindigd.
Tijdens de 2 laatste 2 gp's was ik op vakantie. Waar ze ook de f1 achter de decoder hebben. In Italië !!!

Gister tijdens de quali wat zitten vogelen met een aantal streams, maar was eigenlijk alleen maar ergernis met al die popups en haperende beelden. Vanmorgen een link van een medeforummer bekeken, maar dat werkt ook weer met een account en zelfs creditcard gegevens (ook al kost het niets???)

Net op de website van sport1 gekeken, sport1togo. 6,- voor een race, 55,- voor een heel seizoen racen 65,- voor een seizoen vt1, 2, 3, quali en race.
Ik ga dus wel een beetje twijfelen. Niet meer voof dit seizoen. Maar voor volgend jaar. Ik wil geen 65, neerleggen voor een half seizoen (lees: de 5 races die niet op bbc zijn)

Wie heeft er ervaring met sport1togo?  Of nog andere suggesties voor de uitzendingen van singapore, zuid korea, india, abu dabi en amerika.


Een goed stream zoeken. Enkele forummers hebben een goed. Graag wel correspondentie per IM. We willen geen 'gestrooi' van links en adressen op het forum... ;)


En check ons nieuwspagina....Ik ben bezig met een overzicht van alle resterende GP-uitzendingen... :)


NielsD

Ik heb zelf een goede stream gekregen van iemand, in goede beeldkwaliteit en geen popups. Je moet daarvoor alleen even Acestream installeren. Zelf kijk ik wel via Duitsland omdat ik niet op een klein schermpje naar de Formule 1 kan kijken, het Duitse commentaar neem ik dan maar voor lief.

De stream betreft Sky Sports F1. Liefhebbers kunnen een PM sturen! :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ik kijk al jaren zonder problemen via streams naar allerlei sportevenementen. Veel hangt af van de sterkte van de wifi-ontvanger in je computer.

Jozef


Edwin90


Super Seb

Te groot verlies van snelheid, kan je zo de helft schelen. Draadje blijft het best. Directe verbinding tussen punt A en B. Derhalve ook beter voor het streamen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Citaat van: Super Seb op 02 augustus 2013 - 10:19:09
Te groot verlies van snelheid, kan je zo de helft schelen. Draadje blijft het best. Directe verbinding tussen punt A en B. Derhalve ook beter voor het streamen.

Daarnaast is het draadje veel stabieler en dus alles wat ik persé wil zien gaat via het draadje.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 02 augustus 2013 - 14:10:28
Citaat van: Super Seb op 02 augustus 2013 - 10:19:09
Te groot verlies van snelheid, kan je zo de helft schelen. Draadje blijft het best. Directe verbinding tussen punt A en B. Derhalve ook beter voor het streamen.

Daarnaast is het draadje veel stabieler en dus alles wat ik persé wil zien gaat via het draadje.
maar is wel wat ouderwets

Jozef

Wat bedoel je daarmee, het is belangrijk dat je buren kunnen zien dat je wifi hebt in plaats van netwerkkabels? ???

Edwin90

Oké, fair enough.

Ik gebruik Wifi. Maar wil inderdaad voor het streamen kabels proberen. Verder geen last van slechte verbinding via Wifi overigens.

Franky R.

Ik heb beiden...Het is toch ook lekker om met het mooie weer op de balkon te zitten en naar een race te kijken op de laptop met wifi.


Mocht de verbinding slechts zijn, dan ga ik wel naar binnen om verder te kijken via de pc. Ben nu bezig om een kabeltje te trekken van pc naar tv. Maar ik zit nog met de beeldscherm-instellingen. Ik zie slechts 3/4 op de Tv, van wat er op de pc c.q. laptop te zien is. Nog even knutselen dus... :P


Heb ook een Xbox360 met internet, maar die trekt het niet helemaal. Jammer eigenlijk, dat je er geen nadere software op kunt zetten. Flash of zo, dacht ik...


robbert

ja ik zie de mensen al zitten met een meterlange kabel van aan de modem tot aan hun laptop om op internet te kunnen in hun tuin ;D
Trouwens, ik heb eigenlijk met wifi toch ook nooit problemen gekend, gaat eigenlijk even snel als met kabel.
Mss iets verkeerd met de instellingen van jou wifi?

Jozef

Ik heb geen tuin, dus ook geen internet nodig. :P (en zelfs als ik wel een tuin had...)

Maar het probleem is: een stream is wat het woord zegt: een continue stroom van data. Tijdens het surfen heb je er geen last van als je wifi een halve of een hele seconde wegvalt (wat regelmatig gebeurt als je niet dicht bij de router zit), maar als je een stream kijkt is dat wel vervelend omdat je beeld er dan gewoon mee ophoudt. Dus om te streamen (of bijvoorbeeld ook om te skypen) ben je beter af met een netwerkkabel, of je moet dicht bij de router zitten.

Maar goed, ik denk dat deze discussie al na 2 posts niet meer interessant was, dus laten we erover ophouden. ^^