Goud voor Zanardi

Gestart door 0634, 08 september 2012 - 12:53:22

« vorige - volgende »

0634


Fabian

Net mijn bewondering voor Zanardi geprobeerd te vertalen op mijn blog.
Wat een prestatie zeg. Echt diep respect voor deze man!

Kootje

Is dit nu z'n 2e goud, of zijn die Belgen gewoon zo laat met hun nieuws ?? ??? ::) :-\
Autosport meldde dit namelijk 3 dagen geleden al.

http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/102249

Desalniettemin 'n topprestatie natuurlijk.

gloudiesaurus



Knap!!

Het is zijn 2e goud.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2012 - 12:53:22
Geen Formule 1 coureur heeft ooit iets gepresteerd zoals Zanardi. Een diepe diepe buiging en respect is het enige dat past.


Ik wil niet vervelend doen, maar er zijn dan ook (gelukkig) weinig F1-rijders, die in Zanardi's positie gekomen zijn... ;)

Enzo


Franky R.

Citaat van: Enzo op 15 september 2012 - 17:10:15
Uiteraard ook even een burnout met z'n fiets... ;D


Hmm, de volgende keer een RWD ipv FWD, graag... :P
;)

SDG

Ik zat deze namiddag naar de kwalificaties voor de DTM te kijken, en daar werd gezegd dat Zanardi kennelijk had gewed met BMW dat indien hij goud zou halen in Londen, hij dan een BMW uit de DTM zou mogen testen. Nu afwachten of ze woord gaan houden; volgens BMW gaan ze het in ieder geval bekijken...  :)


Wizard

Citaat van: SDG op 15 september 2012 - 20:52:37
Ik zat deze namiddag naar de kwalificaties voor de DTM te kijken, en daar werd gezegd dat Zanardi kennelijk had gewed met BMW dat indien hij goud zou halen in Londen, hij dan een BMW uit de DTM zou mogen testen. Nu afwachten of ze woord gaan houden; volgens BMW gaan ze het in ieder geval bekijken...  :)

Leukigheidje! Want BMW heeft interesse of niet. Ik ben benieuwd.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 16 september 2012 - 10:11:38
Citaat van: SDG op 15 september 2012 - 20:52:37
Ik zat deze namiddag naar de kwalificaties voor de DTM te kijken, en daar werd gezegd dat Zanardi kennelijk had gewed met BMW dat indien hij goud zou halen in Londen, hij dan een BMW uit de DTM zou mogen testen. Nu afwachten of ze woord gaan houden; volgens BMW gaan ze het in ieder geval bekijken...  :)

Leukigheidje! Want BMW heeft interesse of niet. Ik ben benieuwd.
Waarom niet? Zanardi heeft toch eerder voor BMW gereden? En ook toen was zijn auto aangepast? Het zou goede PR zijn voor BMW [en voor het DTM], als men Zanardi een goede, eerlijke kans geven.

Jehoentelaar

BMW komt volgend jaar met een extra team aan de start in de DTM, dus best kans dat Zanardi op zijn minst een test mag doen!