WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Tuesday

Citaat van: Jozef op 15 juli 2014 - 19:35:01
Wel of geen strafschop in de 2de minuut, daar valt of staat een wedstrijd nog veel meer mee.
jawel, maar dat was een twijfelgeval (zeker vanaf de bank en in het veld), de rode kaart was duidelijk. Hoe denk je dat een gemiddelde totaal niet objectieve speler/coach naar zoiets kijkt? als ze de wedstrijd nog eens in alle rust terug kunnen kijken zullen ze wellicht een wat andere mening hebben. Maar nogmaals, zo werkt het nou eenmaal in de voetballerij, ik hou er ook niet van, maar ga nou niet doen of dit typisch van Gaal is. Dit zie je all the time.

Jozef

Klagen over de scheidsrechter zie je de hele tijd. Klagen over de scheidsrechter terwijl die je de overwinning geschonken heeft, zie je toch een pak minder. En natuurlijk wist Louis van Gaal na de wedstrijd al dat die twee goals onterecht waren, ze hebben toch mensen genoeg die die informatie tijdens de wedstrijd (of tijdens de rust) doorspelen.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 15 juli 2014 - 20:15:50
Klagen over de scheidsrechter zie je de hele tijd. Klagen over de scheidsrechter terwijl die je de overwinning geschonken heeft, zie je toch een pak minder. En natuurlijk wist Louis van Gaal na de wedstrijd al dat die twee goals onterecht waren, ze hebben toch mensen genoeg die die informatie tijdens de wedstrijd (of tijdens de rust) doorspelen.
ja, die gaan van Gaal ff vertellen dat ie onterecht  met 2-0 voorstaat. Tuurlijk. Als dat gebeurd zou zijn, dan had van Gaal wel anders gereageerd hoor, hij is echt niet achtelijk. Jij hebt alle beelden gezien en vind dat Brazilie 1000x harder genaaid is, nou daar heb ik dan weer grote vraagtekens bij. Daar moet je volgens mij dan weer anti Holland of anti van Gaal voor zijn. 90 minuten met 10 man spelen, dat wil niemand, maar voor jou staat dat blijkbaar gelijk aan een niet gegeven penalty een kwartier voor tijd? En een discutabele beslissing/overtreding staat gelijk aan een beslissing waarover geen enkele twijfel bestaat? niemand had een herhaling nodig om te zien dat Robben was doorgebroken, wel om te zien of het een penalty was of niet.

Jozef

Natuurlijk hebben ze dat verteld, want aan Braziliaanse kant is het ongetwijfeld ook aan iedereen verteld tijdens de rust. Dan moet je je erop voorbereiden dat de tegenstander zal proberen iets meer gedaan te krijgen van de ref.

En ja, dankzij de scheidsrechter 2-0 (!!!) voorkomen in het eerste kwartier vind ik belangrijker dan een niet gegeven penalty op het eind terwijl je al 2-0 voor staat en een rode kaart aan het begin van de wedstrijd. Dat heeft niets te maken met anti-van Gaal of anti-Nederland. Al had Braziliƫ twee rode kaarten moeten krijgen in het begin, ik kies nog altijd voor een 2-0-voorsprong.

Tuesday

#514
Citaat van: Jozef op 16 juli 2014 - 02:32:52
Natuurlijk hebben ze dat verteld, want aan Braziliaanse kant is het ongetwijfeld ook aan iedereen verteld tijdens de rust. Dan moet je je erop voorbereiden dat de tegenstander zal proberen iets meer gedaan te krijgen van de ref.

En ja, dankzij de scheidsrechter 2-0 (!!!) voorkomen in het eerste kwartier vind ik belangrijker dan een niet gegeven penalty op het eind terwijl je al 2-0 voor staat en een rode kaart aan het begin van de wedstrijd. Dat heeft niets te maken met anti-van Gaal of anti-Nederland. Al had Braziliƫ twee rode kaarten moeten krijgen in het begin, ik kies nog altijd voor een 2-0-voorsprong.
je eerste alinea is een mooie theorie, maar aan van Gaal zn reactie te horen was ie toch echt niet op de hoogte van die 2 foute beslissingen.
en als ik je laatste zin lees, dan heeft verder discussieren weinig zin meer denk ik.

Miguel

Wie is wereldkampioen geworden?
Peace out yo.

0634