Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Geer


Jehoentelaar

Dé Gerard? Welkom! Mijn derde naam is jouw eerste... ;)

Franky R.

Citaat van: Geer op 09 oktober 2016 - 00:21:50
Hallo allemaal
Ik ben Geer.. en ik ben niet nieuw hier  ;D
Nee.. ik ben Gerard,  vele jaren actief geweest op dit forum en na een pauze weer terug...
Voor degene die mij niet kent.. ik ben 44 jaar oud en heb sinds 1994 geen F1 race gemist.. :)


Leuk dat je er weer bij bent....Door jou zit ik nu hier op de Pits, weet je nog? ;D ;D ;D
;)

Geer

#605
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2016 - 15:55:20
Citaat van: Geer op 09 oktober 2016 - 00:21:50
Hallo allemaal
Ik ben Geer.. en ik ben niet nieuw hier  ;D
Nee.. ik ben Gerard,  vele jaren actief geweest op dit forum en na een pauze weer terug...
Voor degene die mij niet kent.. ik ben 44 jaar oud en heb sinds 1994 geen F1 race gemist.. :)


Leuk dat je er weer bij bent....Door jou zit ik nu hier op de Pits, weet je nog? ;D ;D ;D
;)

ja dat weet ik nog Franky :)

Ik heb me altijd afgevraagd waar Rens gebleven is na zijn "Formule1wereld.nl" avonuur  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Geer op 13 oktober 2016 - 12:00:48
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2016 - 15:55:20
Citaat van: Geer op 09 oktober 2016 - 00:21:50
Hallo allemaal
Ik ben Geer.. en ik ben niet nieuw hier  ;D
Nee.. ik ben Gerard,  vele jaren actief geweest op dit forum en na een pauze weer terug...
Voor degene die mij niet kent.. ik ben 44 jaar oud en heb sinds 1994 geen F1 race gemist.. :)


Leuk dat je er weer bij bent....Door jou zit ik nu hier op de Pits, weet je nog? ;D ;D ;D
;)

ja dat weet ik nog Franky :)

Ik heb me altijd afgevraagd waar Rens gebleven is na zijn "Formule1wereld.nl" avonuur  ;)

Rens Lieman? Hij heeft het domein Formule1wereld.nl aan mij verkocht  ;)
3x raden waar je uitkomt als je het adres intypt in je browser  ;D ;D ;D

Rens is nu journalist en schrijft o.a. voor Esquire.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwinlzv

Hallo allemaal. Ik ben Edwin, 51 jaartjes jong en al heel erg lang F1 liefhebber. Geen echte kenner maar ik hou gewoon van dit spelletje. Een tijdje heb ik de interesse in de F1 op een laag pitje gezet vanwege de (in mijn ogen) domme en zinloze ingrepen zoals DRS in de F1 maar door Max weer enthousiast geworden.

Franky R.

Citaat van: Edwinlzv op 04 november 2017 - 16:12:40
Hallo allemaal. Ik ben Edwin, 51 jaartjes jong en al heel erg lang F1 liefhebber. Geen echte kenner maar ik hou gewoon van dit spelletje. Een tijdje heb ik de interesse in de F1 op een laag pitje gezet vanwege de (in mijn ogen) domme en zinloze ingrepen zoals DRS in de F1 maar door Max weer enthousiast geworden.


Wees welkom op het forum... :)

Wings

Citaat van: Edwinlzv op 04 november 2017 - 16:12:40
Hallo allemaal. Ik ben Edwin, 51 jaartjes jong en al heel erg lang F1 liefhebber. Geen echte kenner maar ik hou gewoon van dit spelletje. Een tijdje heb ik de interesse in de F1 op een laag pitje gezet vanwege de (in mijn ogen) domme en zinloze ingrepen zoals DRS in de F1 maar door Max weer enthousiast geworden.

Terwijl de Formule 1 juist leuker werd. Door de hightechwings ontstond veel vuile lucht achter de auto's. De vuile lucht neemt de downforce weg waardoor closeracing niet mogelijk was. Strategisch racen nam het over van duelleren en kon veel dieptepunten. Herinner je de optocht van Monza nog zonder ook maar één inhaalactie? Op sommige banen was inhalen nagenoeg onmogelijk. Zelfs als het onderlinge snelheidsverschil groot was. DRS heeft afgerekend met het strategisch racen. Sinds DRS zijn intrede heeft gedaan wordt weer geknokt op de baan. En ik ben het volledig eens dat in de beginjaren er circuits waren waar rijders niet konden verdedigen tegen DRS maar op heel veel banen kon het wel. Het blies het racen nieuw elan in. Ik ben dan ook blij met de Formule 1 van nu.

Welkom op het forum!

gloudiesaurus

Citaat van: Edwinlzv op 04 november 2017 - 16:12:40
Hallo allemaal. Ik ben Edwin, 51 jaartjes jong en al heel erg lang F1 liefhebber. Geen echte kenner maar ik hou gewoon van dit spelletje. Een tijdje heb ik de interesse in de F1 op een laag pitje gezet vanwege de (in mijn ogen) domme en zinloze ingrepen zoals DRS in de F1 maar door Max weer enthousiast geworden.

Welkom hier Edwin!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Henk1987

Goedemiddag,

Even mezelf voorstellen: Ik ben Henk en volg de formule 1 nog niet heel lang ben zo ongeveer gaan kijken toen Max succesvol werd.
Ik heb geen favoriete coureur, al vind ik wel leuk als VER het goed doet.




Sabai


BMW.WilliamsF1


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel