Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

complicated

Hey F1 fans! Ik ben Complicated (Michiel), 25 jaar en ben een groot Formule 1 liefhebber!

Ben opgegroeid in de tijd dat in de F1 dat Duitse volkslied gevolgd door het Italiaanse héél veel klonken. Heb daardoor altijd een zwak gehad voor Schumi en Ferrari.

In de huidige F1 eigenlijk niet 1 specifieke coureur die ik aanhang, ik gun (bijna) iedereen wel wat. Natuurlijk hou ik Max wel wat extra in de gaten :) En als Vettel in die Ferrari wint dan krijg ik toch weer die de ja vu'tjes naar het Schumacher tijdperk.

Verder is het hoog tijd dat ze weer gaan racen! 20 maart kan voor mij niet snel genoeg hier zijn!


Robbert65

Welkom Michiel! leuk dat je erbij komt en ik wens je heel veel plezier hier!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Blanchimont

#558
Ook ik ben nieuw hier!

Ik beweer altijd de F1 al te volgen sinds 1994, maar eigenlijk keek ik pas écht alles sinds 1999, toen ik 10 jaar was. Altijd een supporter van Schumacher geweest, maar de laatste jaren maakt het me niet zo veel uit. Al heb ik wel een voorkeur ontwikkeld voor Alonso en natuurlijk Max. Naast F1 ben ik ook een liefhebber van IndyCar en kijk ik in een jaar ook wel een handjevol Nascar-races.

Ik ben geen 'vroeger was alles beter'-type, al vind ik wel dat elke periode zo zijn voor- en nadelen hebt. Die zal ik vast nog wel eens etaleren in een van de topics ;) Wat ik hier hoop te vinden: mooie discussies zonder geschreeuw en met respect voor elkaar. Dat lijkt steeds vaker een zeldzaamheid te worden op fora's in het algemeen en F1-sites zijn daar bij niet uitgezonderd.

Fabian


Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

F1Dreamteam

Hoi mijn naam is hier F1 Dreamteam  ben niet de jongste  71 jaar
maar gek op sport voetbal - wielrennen en de F1 volg haast alles en kijk deF1 haast ook altijd afgelopen jaren Meestal via RTL Duitsland.
Gelukkig zend Ziggo het nu ook uit .En anders zoek ik een stream .  Doe vaak ook mee aan spelletjes rond de Tour - voetbal en natuurlijk de F1daar voorspel ik ook bij GPRO ik dacht dat ik vorig jaar 12 e was Vindt dae een mooi spel

Robbert65

Welkom F1DreamTeam! heel veel plezier hier op GPPITS forum!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Welkom! Leuk dat je ook mee doet aan Gok de Pole! :)

Fabian


Torro Rosso

Hallo! Mijn naam is Jax, 28 jaar woonachtend in Amsterdam. Sinds jongs af aan al F1 gevolgd ( mede dankzij mn vader die het altijd keek ). Afgelopen jaren vrijwel alle races gezien maar sinds de entree van Max geen race meer gemist!

Ben daarom erg benieuwd naar het nieuwe seizoen en of Max zijn vorm van vorig jaar kan op pakken

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian