Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Wings

Paul!! :'( :'(

Citaat van: bartuz27 op 17 augustus 2015 - 22:15:28
Ik volg de f1 sinds 1994 met als eerste belangstelling voor jos verstappen en jean alesi omdat ie met #27 reed toen der tijd haha.

Goed argument. Hoewel die glans nu verloren is gegaan...

C.G. de Beaufort

Kijk een aan, ik zie dat  Tazmanian 7 jaar is geworden. Welnu, congratulations hoor!

Groet,

C.G. de Beaufort


Tessa

Hoi,
heb me maar geregistreerd, want mn vriendje heeft me weer vroeg uit mn bed gehaald wegens wedstrijd.
Zo heeft een mens wat te doen, he?

gloudiesaurus

Citaat van: Tessa op 27 september 2015 - 10:45:05
Hoi,
heb me maar geregistreerd, want mn vriendje heeft me weer vroeg uit mn bed gehaald wegens wedstrijd.
Zo heeft een mens wat te doen, he?

Welkom Tessa!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel



Jehoentelaar


ChiefNLSF

Goedemiddag,

Even voorstellen, Peter, AKA ChiefNLSF. Dertiger, vader van een dochter.
Jarenlang voor de overheid gewerkt, nu in loondienst in de burgermaatschappij.
Sinds begin jaren 90 actief formule 1 volgend en groot bewonderaar van Ayrton Senna.
Op dit moment niet zozeer 1 favoriet onder de rijders of teams, gewoon algeheel fan van de sport. Ben regelmatig op de kartbaan of circuit te vinden tijdens trackdays.

In het verleden actief geweest op andere fora zoals Formule1.nl tot deze een niet zo stille dood stierf. Ik zie zo al wat namen voorbij komen die ik van daar ken.
Ik hoop hier eindelijk een F1/autosport forum te vinden die het wat langer uithoudt.







Kootje

Welkom Chief en maak je geen zorgen, de Pits gaat nergens heen. ;)

0634

He Chief, welkom hier. Op Formule1.nl zat ik ook, toen was ik nog 0634. Er zitten er hier wel meer uit die tijd. Deze site bestaat al vanaf 99 geloof ik dus zo snel zal het hier ook niet verdwijnen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wim Holland

Hoi mij naam is Wim ( yeah right) ;D

Ik ben sinds kort weer volger van F1. Begin 90's tot ergens in de 00's volgde ik het nog wel. Daarna is mijn interesse weer aangewakkerd door Verstappen jr. Hij doet het lekker maar de huidige regels in de F1 doen me geen plezier. Een breidere uitzetting kun je vinden op "de toekomst van F1" forum.
Vind alle meningen interessant van iedereen, mede omdat inside info schaars is. Daarom heb ik niet perse een mening over de huidige F1. Wel over hoe de huidige "Koningsklasse" eruit moet zien. Of dat nou F1 moet heten, of wat anders.

Ik wil de 'Koningsklasse" zien.