Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Hey Doefie, jouw ken ik ook nog wel  :)
Inmiddels volgen we op de pits ook GP2 en F. Renault 3.5.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

DJ Pé

Hoi, in een ver verleden was ik al eens actief op het forum van f1pits.net, na lange afwezigheid heb ik me maar weer geregistreerd  :)  Groetjes, Peter.

0634

De naam zegt me niks maar welkom terug.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: DJ Pé op 07 juli 2015 - 22:03:37
Hoi, in een ver verleden was ik al eens actief op het forum van f1pits.net, na lange afwezigheid heb ik me maar weer geregistreerd  :)  Groetjes, Peter.

Ben jij niet DJ Peter (SaffierFM) die vroeger op F1-Geschiedenis zat? Is volgens mij wel een jaar of 10 geleden inmiddels.

Welkom!

Van Wijk


Frank F1

Hoi,

Ik heb mij al een tijdje geleden geregistreerd maar ben nu écht van plan om wat actiever te zijn. Over mezelf: ik volg de sport sinds zo'n 2005 en favoriete coureur is sinds dat moment Raikkonen. Ben 23 jaar, studeer in Amsterdam en hoop iets te doen met leuke dingen en daar geld mee te verdienen.

Als jullie vragen hebben, hoor ik dat uiteraard graag!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik wilde ook altijd iets leuks doen en daar geld mee verdienen. Tegenwoordig ga ik gewoon voor geld verdienen. ;)

Maar welkom Paul!

CU@Finish

Hoi allemaal,

Sommigen van jullie hebben misschien al gezien dat ik de laatste paar dagen wat nieuwsartikels heb geschreven voor de website, maar aangezien ik nog niet eerder geregistreerd was op het forum wordt het tijd dat ik me eventjes voorstel hier!

Mijn naam is Mats, ben 24 jaar, woon in Olen (het Belgische), ben doctoraatsstudent Chemie aan de Universiteit Antwerpen, en volg de F1 sinds 2000 als fan van toenmalige rookie Jenson Button. Zelf doe ik aan competitie karting, zowel indoor als outdoor, al staat dat laatste voorlopig op een laag pitje wegens "geen geld"  ;). Naast F1 volg ik ook nog de GP2, MotoGP en het WEC op de voet, hetzij pas redelijk recent.

Ik kom op vraag van gloudiesaurus de redactie versterken. Zelf ben ik al langer actief als verslaggever voor F1-Club.be en toen de vraag gesteld werd leek het me zeer interessant om ook mee te werken bij GPPits!

Een forum als dit is knap om te zien in deze tijden van facebook, twitter, etc. Het geeft een beetje een vreemd gevoel om redactielid te zijn wanneer je nog maar pas tot de familie behoort (voor nagenoeg iedereen zal ik een volslagen vreemde zijn  ;) ), maar ik beloof dat ik mijn best ga doen om actief te zijn voor de website, alsook op het forum!

Groeten,

Mats

gloudiesaurus

Nogmaals welkom Mats! We zijn erg blij met jouw versterking  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Welkom Mats en veel succes bij de redactie.

bartuz27

#507
Hallo luitjes.
Ik ben Bart 33 uit Twente.
Automonteur en fan van alles waar benzine in moet!
Aankomend weekend ga ik voor het eerst na de F1 in spa.
Daarom meld ik me ff aan hier.
Ik volg de f1 sinds 1994 met als eerste belangstelling voor jos verstappen en jean alesi omdat ie met #27 reed toen der tijd haha.
Schumacher was ook altijd wel een held voor mij en tegenwoordig Max.
Nou dat was ut wel en misschien tot spa!!

Groetn Bart

gloudiesaurus

Bart welkom hier!
Veel plezier op Spa!  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Paul F1 Fan op 05 augustus 2015 - 22:38:34
Hoi,

Ik heb mij al een tijdje geleden geregistreerd maar ben nu écht van plan om wat actiever te zijn. Over mezelf: ik volg de sport sinds zo'n 2005 en favoriete coureur is sinds dat moment Raikkonen. Ben 23 jaar, studeer in Amsterdam en hoop iets te doen met leuke dingen en daar geld mee te verdienen.

Als jullie vragen hebben, hoor ik dat uiteraard graag!
Ik las de post zonder naar de naam te kijken en ik dacht: wat is dit voor druif. Maar nu weet ik wat voor druif. Welkom Poulu Poulu