Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zeeuw


Perton

Welkom. En liever breedsprakig dan oneliners, dus mijn zegen heb je ;)

Mickey

Heren, ook hier na een jaar of tien maar weer eens een formule1-forum opgezocht. Met name om ook eens een plasje te kunnen doen over de verrichtingen van MV en daarnaast om af en toe eens wat oude koeien uit de sloot te halen. :)

Gezonde discussie gaande in het Max Verstappen-topic, wat mij betreft. Leuk!

Mijzelf in een paar woorden; veertiger, autoliefhebber, sportman, levensgenieter.






Kootje

Altijd leuk, nieuwe aanwas. Dus ... welkom heren. 8)

Perton


0634


Mickey


Jehoentelaar


gloudiesaurus

Welkom Mickey! Hoe meer zielen hoe meer vreugd  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Peace out yo.

Doefie

Ik ben eens benieuwd of er hier nog leden actief zijn van de (hele) oude garde? :) 8 jaar lang redactielid geweest en het is intussen al 5 jaar geleden dat ik hier nog eens langs geweest ben, vandaag toevallig via via nog eens terecht gekomen en dacht, ik ga eens uithoren :)

SDG

Citaat van: Doefie op 04 juni 2015 - 18:27:02
Ik ben eens benieuwd of er hier nog leden actief zijn van de (hele) oude garde? :) 8 jaar lang redactielid geweest en het is intussen al 5 jaar geleden dat ik hier nog eens langs geweest ben, vandaag toevallig via via nog eens terecht gekomen en dacht, ik ga eens uithoren :)

Ah, jou ken ik nog, en je avatar is ook nog altijd hetzelfde. Welkom terug in ieder geval!  :)

0634

Yup, ik ken jou ook nog wel, samen in de redactie gezeten destijds. Al weet ik niet onder welke inlog hier toen zat. 0634 denk ik?

In mijn herinnering was je - net als SDG - een lopende encyclopedie als het ging om F1-geschiedenis.

Leuk je hier weer eens te zien, Doefie. Hopelijk gaat alles goed met je.

Doefie

Ja, jullie twee herinner ik me ook nog... de lopende encyclopedie ben ik nog steeds, nog uitgebreider en niet enkel F1 intussen (Indycar, V8 Supercars, ...) :)