Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Fabian


Sabai


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

MP4/13

Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 oktober 2014 - 13:39:46Hoe gaat het met Lister, Quino, Red27, Slick, Miep, etc... Zijn die hier aanwezig?
Mika is weer present. Maar dan met een andere naam, want Mika kon niet meer. Hallo dus! Ik zal beloven minder puberaal en drammerig te zijn dan ik in 1999 was toen hét eerste F1-forum begon.

Miguel

Beste username EVAH! Hoi, euh, MP4/13 ;)
Peace out yo.

Perton

Welkom. Pas op voor Miguel. Hij is eng.

gloudiesaurus

Citaat van: MP4/13 op 13 maart 2015 - 15:49:55
Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 oktober 2014 - 13:39:46Hoe gaat het met Lister, Quino, Red27, Slick, Miep, etc... Zijn die hier aanwezig?
Mika is weer present. Maar dan met een andere naam, want Mika kon niet meer. Hallo dus! Ik zal beloven minder puberaal en drammerig te zijn dan ik in 1999 was toen hét eerste F1-forum begon.

Welkom! Als je oude forumnaam terug wilt zou je het password ervan over kunnen vragen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


0634


Fabian


BMW.WilliamsF1

Citaat van: MP4/13 op 13 maart 2015 - 15:49:55
Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 oktober 2014 - 13:39:46Hoe gaat het met Lister, Quino, Red27, Slick, Miep, etc... Zijn die hier aanwezig?
Mika is weer present. Maar dan met een andere naam, want Mika kon niet meer. Hallo dus! Ik zal beloven minder puberaal en drammerig te zijn dan ik in 1999 was toen hét eerste F1-forum begon.

Welkom!

Je hebt de 1e ronde van Gok de Pole gemist! :P


Miguel

Peace out yo.

Robbert65

Goeiedag samen, ik ben nieuw hier, heb na al die jaren weer eens een forum opgezocht over F1, deed lang geleden ook graag mee (op het forum van Formule1.nl en / of racereport.nl dacht ik, onder de naam OrangeMan).

Ik hoop vooral leuk en nuttig met jullie te kletsen over actualiteiten in de F1. Mocht ik teveel lullen, zeg 't me, ik kan wel eens wat breedsprakig worden. :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai