Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Racingnews365

Neem je Tatjana een keer mee op de koffie Sjakie?

Veel plezier hier.
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Miguel

Welkom Jacco en Perton!

Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2015 - 00:25:12
Gelukkig hebben we het op dit forum bijv. ook over Le Mans en andere klassen
Voor de échte autosportliefhebber!
Peace out yo.

carlijnkosters

Hoi allemaal!
Tijd voor een mijlpaal. Een legendarisch moment voor gppits.net. Een omslagpunt. Jongens: er komt een vrouw bij.
Mijn naam is Carlijn Kösters, een 18 jarig journalistiek studentje. Groot liefhebster van F1, muziek en daarnaast nog een hele hoop andere zooi, maar bovenal gek op schrijven. F1 geschiedenis vind ik echt fantastisch (denk aan Senna, Lauda enzovoort), maar uiteraard houd ik me ook actief bezig met moderne F1.
Mclaren blijft qua teams stiekem wel favoriet, door een Braziliaan die ooit mijn hart stal. Ja, zelfs al was hij voor mijn tijd. Verder vallen Raikkonen en Bottas onder mijn momentele favorieten en ben ik zeer benieuwd naar Maxje.
Op GPPits.net zal ik jullie overspoelen met een hele variatie aan artikelen. Zowel columns als nieuwsberichten, maar ook geschiedenis zal voorbij komen. Geniet ervan jongens; ik heb er zin in.

Tot snel!

Sabai



0634


Miguel

Welkom Carlijn! Aangezien je journalistiek doet en zo, ben je ook op de circuits te vinden?
Peace out yo.

Van Wijk

Beste forumleden,
Gewoon een "redelijk " fanatieke F1 fan sinds 1988.
Geen voorkeur voor specifieke rijders of teams. Ben gewoon helemaal gek van mooie gevechten op de baan, of het nu om een podium positie gaat of om een gevecht om de 18de plek.
Kan er gewoon waanzinnig van genieten.
Meer een lezer als een schrijver, ik leer elke dag weer bij van jullie updates.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Miguel

Peace out yo.

Fabian



Newjoke

Hallo petrol heads!

Ik ben f1 fan sinds begin jaren 90, aangezien ik toen net terug was uit Brazilië is mijn all-Time-favoriete wel te raden: SENNA
Een van mijn katten heet ook senna lol

Ik ben fan van ieder team behalve Ferrari, altijd.
Williams is een van mijn grote favoriete teams, ik heb zelfs een Renault clip Williams gereden. ....tot de koppakking boem zei 😯
Ik hoop dat ze het succes jaar als vorig jaar kunnen doorzetten, top!
Ik vond Jos en goeie coureur, al heeft ie helaas niet altijd het goeie materiaal gehad om zijn ware potentie te kunnen tonen.
Maar soms liet ie brilliante dingen zien op de baan. Maleisië 2001? Wauw
Zijn zoon Max zit duidelijk in een betere positie en kan niet wachten tot de lampen op groen gaan over 2 weken!

De reden dat ik op deze forum zit is eigenlijk maar 1 ding; Ik ben, die Brand,  mijn dvd's met alle jaarclips kwijt...
En hoop dat iemand die ze ook heeft verzameld ze met mijn wil delen.
Op YouTube zijn ze vanwege rechten niet meer te vinden.
Dus wie helpt me uit de Brand?

gloudiesaurus

Nogmaals welkon Newjoke. En hopelijk zien we je hier ook als je de DVD-verzameling weer bij elkaar hebt  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is