Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »


gloudiesaurus

Welkom Brennnessel. Altijd leuk om hier nieuwe mensen te zien!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: Brennnessel op 25 september 2014 - 15:41:43
Het was even zoek, maar hier heb ik dan het voorsteltopic gevonden. Hallo! Mijn naam is Arnout 44 jaar en Raikkonenfan. Dit leek me een leuk veelzijdig forum waar over velerlei onderwerpen wordt gepraat, dus ik kom gezellig meepraten.

Welkom!

Het forum is inderdaad heel veelzijdig, kijk al uit naar je contributies.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

C.G. de Beaufort

Hier ben ik weer. Het blijkt de meest bezochte te zijn van de F1 forums in dit kikkerland. De laatste keer dat ik ben opgetreden was zo'n 15 jaar terug, in het F1-forum van Veronica. Maar die zijn weg, evenals vele andere. Maar enfin, nu gaat Max Verstappen dus racen. Vandaar. Hoe gaat het met Lister, Quino, Red27, Slick, Miep, etc... Zijn die hier aanwezig?

Groet,

C.G.

BMW.WilliamsF1

Carel!! :D Das een eeuwigheid geleden zeg. Welkom zou ik zeggen. Ik zit hier ook pas sinds kort, maar de namen die je noemt zitten hier denk ik allemaal niet...iig niet actief denk ik.

Kootje

Ik ben ze hier in de afgelopen pak 'm beet 4 jaar niet tegengekomen in ieder geval. Tenminste ... niet onder die naam, maar wie weet?

Welkom overigens hoogwelgeboren heer de Beaufort.

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 oktober 2014 - 13:39:46
Hier ben ik weer. Het blijkt de meest bezochte te zijn van de F1 forums in dit kikkerland. De laatste keer dat ik ben opgetreden was zo'n 15 jaar terug, in het F1-forum van Veronica. Maar die zijn weg, evenals vele andere. Maar enfin, nu gaat Max Verstappen dus racen. Vandaar. Hoe gaat het met Lister, Quino, Red27, Slick, Miep, etc... Zijn die hier aanwezig?

Groet,

C.G.

Goeie dag zeg! Dat is echt de eerste lichting samen met mannen als Racer, en Marlboro Man. Daarna kwam de generatie Regiotap, Sauber en Trixie. Leuke tijden waren dat!

Jehoentelaar

Haha, Regiotap. Zwerft die nog ergens digitaal rond? Anyway, welkom CGdB!

0634


gloudiesaurus

Lister heeft hier nog lang rond gehangen.
Maar dat was echt de eerste generatie forummers. Jammer genoeg al een tijdje niet meer gezien.

Welkom trouwens!
Het forum is nu minstens net zo leuk  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Leuker. Toen hingen er nog een paar vervelende oldtimers rond. Die ben je vast niet vergeten, Gloudie ;)?

C.G. de Beaufort

Goedendag mensen,

Bedankt voor jullie welkom. Het is goed dat BMW.WilliamsF1 hier aanwezig is! Alles okay met jou? Ga je nog een F1-kwalificatie in 2015 organiseren of was jij dat niet? Dat was altijd leuk, daar kan je mij op inschrijven! Wings, wie ben jij precies? Ik kan jou op het ogenblik niet goed herinneren. Wat betreft de de Racer en Marlboro Man, dat was niet de eerste generatie hoor, maar pas de 2e/3e lichting, samen met de anderen.

Groet,

C.G.


Perton

Welkom Carel!

Crizje hier, als je dat nog herinnert. Maar nu onder andere naam dus.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2014 - 08:15:09
Leuker. Toen hingen er nog een paar vervelende oldtimers rond. Die ben je vast niet vergeten, Gloudie ;)?

Nee zeker niet Jeroen!  ;)
Ben blij dat de pits dat overleeft heeft...

In de allereerste generatie was ook zo iemand als Luc Verhelle.
Hij was piloot en bezochte diverse GP's over de hele wereld en hij schreef daar altijd wel leuke stukjes over.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is