Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Goedenavond!  :)

Ik dacht laat ik mezelf eens aanmelden. Ik zag al wat bekende namen gelukkig.

Een aantal mensen zullen me wss nog wel kennen van het oude Formule1.nl forum en alles wat daar zo'n beetje voor zat.

Waarom deze nickname? Tsja, ben een beetje inspiratieloos en deze gebruik ik al sinds 2000 op de verschillende F1 forums die in de afgelopen jaren voorbij zijn gekomen en ten onder zijn gegaan ;)

Momenteel zit ik ook op het forum op de site f1-geschiedenis.be, maar daar is het niet echt druk. Hopelijk valt hier wat meer te beleven :D

Mocht je vragen hebben? Kom maar op :)

Maikel0230

Welkom!

Ik zou zeggen meng je in de debatten

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Steeds meer oude bekenden hier. Alleen Stormbreaker nog geloof ik ;) 

Welkom!

Enzo


Kootje

Fijn, nog 'n Williams fan erbij. Welkom. :)

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Kootje op 22 augustus 2014 - 19:53:04
Fijn, nog 'n Williams fan erbij. Welkom. :)

Yessss! :)

Was meer fan van BMW vroegah, maar ben wel altijd nog voor Williams geweest. Blijft gewoon een mooi team. Verder ben ik wel meer fan van de sport zelf, maar zie liever Williams winnen dan Red Bull ;) Behalve als Max over een paar jaar bij RBR rijdt :D

Kootje

Dan ga ik ook voor ze juichen, al doe ik dat nu met Ricciardo ook al. :)

BMW.WilliamsF1


Fabian


Brennnessel

Het was even zoek, maar hier heb ik dan het voorsteltopic gevonden. Hallo! Mijn naam is Arnout 44 jaar en Raikkonenfan. Dit leek me een leuk veelzijdig forum waar over velerlei onderwerpen wordt gepraat, dus ik kom gezellig meepraten.

Franky R.

Citaat van: Brennnessel op 25 september 2014 - 15:41:43
Het was even zoek, maar hier heb ik dan het voorsteltopic gevonden. Hallo! Mijn naam is Arnout 44 jaar en Raikkonenfan. Dit leek me een leuk veelzijdig forum waar over velerlei onderwerpen wordt gepraat, dus ik kom gezellig meepraten.


Van harte welkom, Brennessel!  :)