Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Franky R.


Rho

Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik op een Formule 1 forum zat. Er was ooit een forum op formule1.nl, maar dat is offline, en ik had ooit een account bij GPupdate, toen het nog F1racing.nl was, maar dat is ook weg. 
Ik ben F1 fan sinds 2004, de jaren dat Kimi niet reed keek ik het wat minder (F1 is echt heel saai als je voor niemand bent), maar Kimi is terug, en nu zelfs in een team met Alonso, dus dat belooft wat voor dit seizoen! Hopelijk wat goeds, maar je weet maar nooit.

Franky R.

Citaat van: Rho op 25 februari 2014 - 12:35:15
Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik op een Formule 1 forum zat. Er was ooit een forum op formule1.nl, maar dat is offline, en ik had ooit een account bij GPupdate, toen het nog F1racing.nl was, maar dat is ook weg. 
Ik ben F1 fan sinds 2004, de jaren dat Kimi niet reed keek ik het wat minder (F1 is echt heel saai als je voor niemand bent), maar Kimi is terug, en nu zelfs in een team met Alonso, dus dat belooft wat voor dit seizoen! Hopelijk wat goeds, maar je weet maar nooit.


Welkom Rho!


En wat Kimi betreft...Ik denk dat Alonso het idd. best moeilijk gaat krijgen.

Rho

Alonso zal zeker meer uitgedaagd worden door Kimi dan ooit het geval was bij Massa.
Ik hoop eigenlijk meer dat zij met z'n tweeën (Kimi iets meer dan Alonso uiteraard) Red Bull kunnen uitdagen. Of dat tenminste Red Bull niet zo dominant is als de afgelopen paar jaar. Schaats-critici zeggen dat de dominantie van Nederland tijdens de Spelen schadelijk is voor de sport, als dat zo is dan heeft F1 een groter probleem.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian



gloudiesaurus

Welkom Rho, altijd leuk om nieuwe forummers te zien!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


0634


PaceMaker

Hallo!

Ik ben nieuw hier op het forum, maar volg de site al enkele jaren. F1 fan sinds 99, mede dankzij door m'n pa, die forza Ferrari was, en vooral Schumacher. Zelfde geld voor mij, zo vader zo zoon :) hopelijk komt Schumi erdoor, maar het is vrij unlikely dat hij hieruit komt. Op het moment volg ik Alonso en Raikkonen op de voet, Ferrari :) en ben benieuwd hoe die twee, de rest van het seizoen moeilijk gaan maken. Verder heb ik het niet zo op Vettel, en Hamilton. Beide prima coureurs, maar laten we zeggen dat ik er niet warm noch koud van wordt.  Ik zal de rest van het forum eens rond spitten en verder me eens in discussies mengen, hier en daar.

Groetjes,

Pacemaker

Maikel0230

Welkom op de pits Pacemaker!

Altijd fijn om een Ferrari fan te zien komen!

Groeten

Maikel Joosten
Redactielid Gppits.net

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Welkom Pacemaker! Denk dat je hart hier wel op hol gaat slaan.

Perton