Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Maikel0230

Welkom en ook een gelukkig 2014 gewenst!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Flying Fin op 30 december 2013 - 22:19:01
Hallo Mensen ik ben Marc. Onder de naam Flying Fin. Ik zat jarenlang op een ander F1 Forum als redactielid op het laatst maar kon niet overweg met een mod..
Ik hoop hier weer plezier terug te vinden in een forum en wens jullie alvast een gelukkig 2014 toe! ;)

Het Marc, leuk je hier te zien. Denk dat ik jou nog wel ken van F1-Geschiedenis waar ik vroeger ook nog wel eens kwam.

Welkom hier!

Franky R.

Citaat van: Flying Fin op 30 december 2013 - 22:19:01
Hallo Mensen ik ben Marc. Onder de naam Flying Fin. Ik zat jarenlang op een ander F1 Forum als redactielid op het laatst maar kon niet overweg met een mod..
Ik hoop hier weer plezier terug te vinden in een forum en wens jullie alvast een gelukkig 2014 toe! ;)
Welkom op het forum! :)

Flying Fin

Hallo mensen. Ik keer terug naar mijn oude forum. Daar voel ik me toch meer thuis. Het is kleinschaliger maar gezelliger dan hier voor mij persoonlijk.

0634

#259
Jammer maar helaas. Veel plezier daar.

Overigens vind ik het formaat van het forum hier juist goed. Niet overdreven huge (zoals Fok! waar je een bericht plaatst en je een uur later zes bladzijden moet afzoeken om het weer terug te vinden), maar er is wel altijd genoeg leven in de brouwerij. Er komt vroeg of laat altijd wel iemand online. En dat is ook wel prettig. Het is overigens nog het enige forum waar ik kom, de rest heb ik voorgoed afgezworen.

Jehoentelaar

Dit is ook voor mij nog mijn enige forum waarop ik actief ben. Alle andere F1-fora zijn over de kop gegaan (daar zit geen verband in :P ) en voor de rest vind ik het wel prima met het online kletsen over die dingen.

Arthur

Dit is het enige forum waar ik nog aktief ben. Vele andere heb ik vaarwel gezegd omdat er vaak vervelende discussies ontstonden waar ik geen zin in had. Hier is het gelukkig nog steeds gezellig [alhoewel er ook wel eens een stevige discussie gevoerd wordt ;)].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Ook voor mij enige forum na een tijdje zonder gedaan te hebben. Alleen jammer van de bedreigingen van Jehoentelaar aan mijn adres eerder vandaag. Die jongeman wil sneeuw in mijn brievenbus stoppen.

0634

Uitgaande van mijn digitale kennis van de personen Jehoentelaar en Cristian Perton lijkt mij dat 100% terecht ;)

Jehoentelaar

Moet 'ie maar niet willen afkijken met tentamens. :( [/liefstejongetjevandeklasmodus]

Perton

Ik durf oprecht niet bij tentamens af te kijken. Veel te bang dat ik word betrapt.

Frank F1

Hoi, ik ben Frank F1. Ik woon in Haarlem en volg al een tijdje Formule 1.

Ik ben voor Hamilton en hoop dat hij dit jaar weer WK wordt.

Fabian


Franky R.

Citaat van: Frank F1 op 28 januari 2014 - 23:36:06
Hoi, ik ben Frank F1. Ik woon in Haarlem en volg al een tijdje Formule 1.

Ik ben voor Hamilton en hoop dat hij dit jaar weer WK wordt.


Welkom en fijn om er een Hamilton-fan erbij te hebben! ;)
;D

Fabian

Citaat van: Franky R. op 29 januari 2014 - 00:51:43
Citaat van: Frank F1 op 28 januari 2014 - 23:36:06
Hoi, ik ben Frank F1. Ik woon in Haarlem en volg al een tijdje Formule 1.

Ik ben voor Hamilton en hoop dat hij dit jaar weer WK wordt.


Welkom en fijn om er een Hamilton-fan erbij te hebben! ;)
;D
En ik maar wachten op meer Karthikeyan fans