Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

DJKEVKE

Citaat van: Fabian op 27 november 2013 - 23:46:49
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 20:33:34
Welkom! Wordt steeds gezelliger hier :).
Met een Bosschenaar erbij wordt het altijd gezelliger!

Tja, bourgondisch en gezellig he. ;)
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Fabian

Citaat van: DJKEVKE op 28 november 2013 - 20:35:20
Citaat van: Fabian op 27 november 2013 - 23:46:49
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 20:33:34
Welkom! Wordt steeds gezelliger hier :).
Met een Bosschenaar erbij wordt het altijd gezelliger!

Tja, bourgondisch en gezellig he. ;)
Dat zeker. Prachtige stad.

0634

Deel eens een Bossche bol uit, zou ik zeggen.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 november 2013 - 21:13:24
Deel eens een Bossche bol uit, zou ik zeggen.
Kom maar een keertje naar Den Bosch Jeroen dan krijg je er eentje van mij. Een echte van Jan de Groot!

Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kronos

Goedermorgen Forumgenoten,

volgens mij was het de bedoeling dat ik me eerst zou voorstellen, alvorens ik mezelf zou mengen in de vele discussies die op dit forum actief zijn.
Beter laat dan nooit denk ik dan maar;

Vanuit het "zonnige" zuiden van Nederland volg ik de Formule 1 al jaren, soms door slaap en verveling overmand met mijn ogen gesloten, soms op het puntje van mijn stoel terwijl ik alles rondom me heen lijk te vergeten (tot ontsteltenis van mijn vrouw).

Sinds ruim 2.5 jaar heb ik gelukkig een 'lotgenoot' geproduceerd binnen ons gezin, mijn zoontje is nu al geïnteresseerd in alles wat sneller gaat dan de wandelwagen. Dus met uitzondering van Max Chilton adoreert hij menig Formule 1 coureur, ook al lijkt de kleur rood bij hem favoriet. Dat hij deze rode bolides vervolgens direct linkt aan de naam "Alonso" mag geen toeval heten.

Net zoals ik, heeft mijn zoontje een hekel aan de vele uitloopstroken binnen de Formule 1. Het lijkt wel of een circuit tegenwoordig moet bestaan uit een paar km2 asfalt waarbij een aantal getekende lijnen het rijgedeelte aangeven. Gelukkig bestaan er nog tribunes en andere gebouwen, anders ben ik bang dat we Mario Kart taferelen zouden kunnen krijgen, waarbij men eenvoudig de helft van het circuit zou kunnen afsteken, "shortcuts" en "PowerUps". (laatsgenoemde zijn reeds geïntroduceerd!)

Derhalve zijn banen met een bepaald risico voor mij favoriet; Canada / Monaco / Singapore / Spa - Francorchamps. Ze staan niet altijd garant voor de meest interessante races maar er blijft altijd een bepaalde spanning bestaan, een stuurfoutje zou namelijk zo de hele race weer op zijn kop zetten.
Regenraces zijn verder ook iets waar ik altijd naar uitkijk, sinds Verstappen Senior daarin mijn chauvinistisch hart sneller deed laten kloppen blijf ik stiekem hopen op regen. Begrijpelijk was afgelopen seizoen dan ook niet het meest interessante seizoen in mijn optiek.

Verder volg ik de ontwikkelingen op de voet en kijk ik met veel spanning uit naar volgend seizoen. Ik hoop persoonlijk op veel regen, veel rook, veel grind en een terugkeer van pure passie en emotie!


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Sabai



Maikel0230

Altijd leuk om te zien dat er nieuwkomers zijn. Welkom!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Flying Fin

#252
Hallo Mensen ik ben Marc. Onder de naam Flying Fin.
Ik hoop hier plezier te vinden in een forum en wens jullie alvast een gelukkig 2014 toe! ;)

Fabian

Dankjewel en welkom Marc! Jij ook alvast de beste wensen!