Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Fabian




Sabai

Welkom mike op het leukste forum van de lage landen.

Franky R.



DJKEVKE

Dag racefanaten.

Blijkbaar had ik ergens al een account en heb na wachtwoord opvraag mij weer toegetreden tot dit forum. Ik zal mij eerst eventjes voorstellen.
Ik ben Kevin, 25 lente's jong en kom uit Den Bosch maar ben ook veel in de regio Helmond te vinden waar mijn vriend woont, de mensen om mij heen terroriseer ik mij met mijn formule 1 gruwel daden. Is er visite? Jammer dan want ik moet Formule1 zien. Verder nu het seizoen afgelopen is fotografeer ik graag, zo nu en dan sporten en bezoek veel concerten en festivals (ik werk als festivalfotograaf).

Ik heb geen specifieke voorkeur voor een coureur al springt Kimi Raikkonen er al jaren bovenuit, omdat hij doet wat hij zelf wilt en geen robot is. (behalve zijn monotone stemgeluid). Ik heb een gruwelijke hekel aan Helmut Marko met zijn vreselijke grijns, en de bizarre strenge regeltjes tijdens de race's. Oja en van het treurige en slaapverwekkend commentaar op sport1.

Goed, ik zal proberen in mijn spaarzame tijd het forum veelvuldig te vervuilen met mijn wellicht nuttige posts.

Groeten,

Kevin



(sarcasme is een typische eigenschap van mij die ik ook veel in mijn journalistieke verslagen verwerk)
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Fabian

Welkom Kevin. Ik moet een ding toegeven: Je komt uit een verrekte prachtige stad! Fijn om een Bosschenaar op het forum te zien!



Sabai


0634


Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 20:33:34
Welkom! Wordt steeds gezelliger hier :).
Met een Bosschenaar erbij wordt het altijd gezelliger!

Franky R.


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna