Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 13:41:27
Ik moest mij even voorstellen, dus bij deze. Ik ben Perton en ik ben 26 jaar, studeer in Groningen (studiegenoot van Jehoentelaar trouwens, al ken ik hem al een stuk langer dan dat). Meerdere mensen ken ik hier al uit een verleden op een ander forum, maar ik kan hen garanderen dat ik een stuk rustiger ben geworden nu ;D

Hamilon-fan, hekel aan Helmut Marko en Red Bull. Niet zozeer aan Vettel, maar wel aan de mensen om hem heen. Zo, dan is dat er ook alvast uit, hoeven we daar ook geen punt meer van te maken in de toekomst ;)

Als jullie nog meer willen weten, vraag maar raak <3

-edit- Perton is geen rare alias, maar gewoon mijn achternaam. Jullie mogen me ook wel Cristian noemen als dat fijner is.


Kijk eens aan! Wij kunnen dan wel een biertje drinken! ;D ;D ;D
;)


Wees welkom op het forum, Perton!

Perton

Haha mooi om te weten dat ik niet de enige ben!

0634

Ik hoop zo dat Marko ooit Ecclestone op zal volgen ;).

Perton


LucvanDijk

Ik ben dan wel oud, maar toch jong en mijn account is nieuw, omdat het oude wel een beetje verleden tijd was, vond ik. Tijdje geleden ook dat ik hier (van plan was om) actief (was/te worden).

Ik ben Luc, 17 jaar oud, woon in Tilburg of Vaals, wat je wilt, ben fan van Raikkonen en van Roda JC en ik studeer Rechten.
Verder ken ik hier best nog wel wat mensen, maar goed, die weten dat zelf dan ook wel.
In tegenstelling tot Perton ben ik wat onrustiger geworden sinds Formule1.nl ;)

Als jullie vragen hebben, hoor ik die graag.

Perton

Citaat van: LucvanDijk op 18 november 2013 - 20:20:24
Als jullie vragen hebben, hoor ik die graag.
Wat is je favoriete Lenny Kravitz-lied?

LucvanDijk

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 20:21:45
Citaat van: LucvanDijk op 18 november 2013 - 20:20:24
Als jullie vragen hebben, hoor ik die graag.
Wat is je favoriete Lenny Kravitz-lied?
Ik ken geen liederen van de beste man.


Jehoentelaar

Wat een bekenden opeens hier, welkom zeg!

0634


Enzo


Fabian


Franky R.


Wallie

Welkom Perton & Luc allemaal FFL oudgedienden  :)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Mike

Er werd mij gevraagd me even voor te stellen omdat ik nieuw ben op dit Forum,
Ik ben Mike, 20 Jaar en al jaren groot fan van Formule 1. Ik doe de opleiding Elektrotechniek in Den Haag. Verder vind ik het af en toe leuk om langs de baan te staan bij schiphol om vliegtuigen te spotten. Maar Formule 1 staat bij mij altijd op nummer 1.

Je kunt me ook vinden op twitter via @MikevdKruk waar ik ook helemaal verslaafd aan ben en waar ik tijdens F1 races lekker mee twitter over wat er op de baan gebeurt.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust of hier of via twitter ;)