Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Erwin-82 op 05 februari 2013 - 17:42:53
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier op dit forum en dan is het wel even zo netjes je voor te stellen.
Ik ben Erwin, 31 jaar en woonachtig te Leeuwarden.

Kijk (bewust) formule 1 sinds 1993 en was/ben een groot Senna fan en ook heb ik voor Mclaren nog steeds een zwak.
In de jaren 2002 tm 2007 keek ik nauwelijks meer (kon de Schumacher/Ferrari dominantie niet meer aanzien) Maar sinds 2008 ben ik weer helemaal fan! Kijk bijvoorkeur graag naar de races met een paar goede vrienden onder het genot van Grolsch beugels en andere versnaperingen. Verder kan ik smullen van verhalen over de geschiedenis van de F1 vooral getriggerd door het prachtige RTL GP magazine welke ik ook bijna stuk lees. Zou het prachtig vinden als F1 wagens weer full ground effect en idiote turbomotoren krijgen, maar ja, wishfull thinking waarschijnlijk. :-\

Ook heb ik in 2012 mijn eerste 24 heures van Le Mans proberen te volgen, heel gaaf, maar had toch iets teveel biertjes genuttigd en donderde om half 4 snachts in slaap, maar dit jaar proberen we het weer!

Dat was het wel zo'n beetje, meer weten? vraag maar  :)

Welkom, en als je geïnteresseerd ben in de F1-geschiedenis ben je bij mij ook aan het goede adres.  ;)

Erwin-82

Klinkt goed  :)

Ik me eerst maar es even inlezen dan  ;D
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Kootje

De discussie rondom de dominantie van Schumacher en Vettel is verplaatst naar het nieuwe topic: Dominantie: Schumacher vs Vettel.
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12373.msg349889.html#msg349889

P@trick

#124
Nou, na lang twijfelen ook maar aangemeld op dit forum.

Nog een paar weken voor de start van het seizoen, ben benieuwd hoe dit forum tot leven gaat komen gedurende het seizoen ( no offense).

Ik ben Patrick, ben 36, getrouwd en vader van 2 kinderen. Ben begonnen te forummen op het Veronica forum, daarna formule1.nl en tot slot Sanbuci zoals een aantal andere hier. Vandaar dat ik nog wat sceptisch ben.

Waarom meld ik me dan aan? Ik ben toch wel een diehard F1 fan en met de testdagen begint het al erg te kriebelen. Zelfs zo erg dat ik alvast besloten heb om dit jaar weer een gp te gaan bezoeken, te weten Monza. Met het zoeken naar info over een bezoek aan monza ben je toch wel aangewezen op een plek waar veel f1fans komen. Dus hier.
Ik heb al enige ervaring met Spa (3x) en hockemheim (1x).

Wat moet je verder nog weten. Ik ben fan van Alonso, qua team niet echt een voorkeur. Maar nu dan wel Ferrari. Mijn dochter van 6 is voor Vetttel ( haar eigen keuze) zoon van 4 is gelukkig wel voor Alonso en mijn vrouw vind Kimi wel leuk.

Op de vorige fora waren een aantal spelletjes waar ik graag aan meedeed, gok de pole, de toto en de racing time game waar ik zelf het laatste halfjaar de boel organiseerde. Kijk maar eens op de site van sanbuci naar de verschillende opzetjes die er waren. Wellicht vind iemand het leuk om iets op te starten.

Heel actief ben ik niet op een forum maar zal zeker af toe van me laten horen.

Fabian

Welkom op het forum P@trick. Dit forum bestaat al een hele tijd en dat zal ook wel zo blijven. Deze site wordt bijgehouden door F1 fans voor F1 fans. Als je vragen hebt dan kun je die altijd aan de redactieleden en andere forummers vragen.


Enzo


Kootje

Maak je geen zorgen, het wordt hier echt gezellig druk wanneer het seizoen eenmaal echt begonnen is, dat zit wel goed. Wat je spelletjes betreft hebben we 'n flinke selectie die af en aan populair zijn. Zo worden momenteel het niet F1 gerelateerde WOORDASSOCIATIE en DE GROTE OFF THREAD virij veel gespeeld, maar ook aan F1 gerelateerde spelletjes/quizjes geen gebrek. Kijk maar eens rond in dit sub-forum http://www.gppits.net/forum/index.php/board,6.0.html, of start gewoon je eigen spel. Hoe dan ook, welkom op "De Pits" Patrick.

0634

Hoi Patrick! Weer een oude bekende van F1.nl, we hebben er heel wat inmiddels. Leuk hoor! Tijdens het seizoen is het hier aardig levendig moet ik zeggen dus ik heb goede hoop dat het je zal bevallen.

Jehoentelaar

Welkom Patrick! Er valt een hoop te forummen hier! Ik was ook wat sceptisch, maar zoals aan mijn postgemiddelde (*kuch*) af te lezen valt is het mij niet tegengevallen. Integendeel!

(FYI: op F1.nl heette ik geloof ik Jeroen, nu heet 0638 Jeroen en heet ik dus Jehoentelaar. Ofzo. ;) )

Wings

Citaat van: P@trick op 21 februari 2013 - 21:36:47
Ben begonnen te forummen op het Veronica forum,

Dat is al wat jaren geleden!

Welkom hier!

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 23 februari 2013 - 19:00:13
Welkom Patrick! Er valt een hoop te forummen hier! Ik was ook wat sceptisch, maar zoals aan mijn postgemiddelde (*kuch*) af te lezen valt is het mij niet tegengevallen. Integendeel!

(FYI: op F1.nl heette ik geloof ik Jeroen, nu heet 0638 Jeroen en heet ik dus Jehoentelaar. Ofzo. ;) )
0638? Je schat me te hoog in. Ik was 0634!

Enne sceptisc? Dit is gewoon een vetforum sinds de hele forumrel van een paar jaar terug! ;)

T.Nuvolari

Die herinner ik me nog. Heb toen ook mijn account gedelete door het gedrag van een paar onverlaten hier. Sinds die weg zijn is het veel aangenamer.

Enzo

Citaat van: M@rc op 01 maart 2013 - 10:49:31
Die herinner ik me nog. Heb toen ook mijn account gedelete door het gedrag van een paar onverlaten hier. Sinds die weg zijn is het veel aangenamer.

Echt? Welke Nick had je toen? T. Nuvolari ...?

Charrel

Ahh, zojuist dit topic gevonden! Een aantal van jullie hebben mij al welkom geheten, ik merk al dat er een vrij leuke en hechte groep is op dit forum. Vandaar dat ik mijzelf even netjes zal voorstellen:

Ik ben Charrel Jalving, 25 jaar oud en ik ben een zeer grote F1/autosport fan. Daarnaast volg ik graag het Nederlands talent in internationale raceklasses.

Ik ben enkele malen in aanraking geweest met de Formule 1. Met races in België, een VIP weekend in Barcelona en ooit een testsessie op Monza. Daarnaast ook naar enkele A1GP races op zandvoort geweest en in 2012 met veel plezier de 24 uur van Le Mans bezocht.

Daarnaast volg ik met veel passie de carriere van Giedo van der Garde, Robin Frijns, Nigel Melker, Daniël de Jong, Nick de Vries, Max Verstappen en deels Steijn Schothorst. Klasses/races die ik graag volg zijn de F1, GP2, FR 3.5 & 2.0, Le Mans en de Indy 500.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik dagelijks iets van 8 verschillende f1 nieuwsites bekijk naar leuke nieuwtjes. Op sommige sites kan je reageren op een nieuwsitem, maar ik mis het interactieve van een forum. Dus vandaar!

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik dit graag  :)