Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Flying A

En weer een nieuwe. Zag al een aantal bekende namen. Een aantal van jullie hebben vast mijn naam wel eens voorbij zien komen als F1R. Na al die jaren maar eens een ander. Klassiek racer fanaat met een eigen (beroemde) race auto. Eens kijken hoe het hier is. Leuk om een aantal bekende te zien

Fabian


0634

Citaat van: Flying A op 02 december 2012 - 11:27:28
En weer een nieuwe. Zag al een aantal bekende namen. Een aantal van jullie hebben vast mijn naam wel eens voorbij zien komen als F1R. Na al die jaren maar eens een ander. Klassiek racer fanaat met een eigen (beroemde) race auto. Eens kijken hoe het hier is. Leuk om een aantal bekende te zien
F1R? Natuurlijk ken ik die! Leuk je nu ook hier te zien :).

Enzo


Kootje

Tof dat zovelen van jullie de weg naar de Pits hebben gevonden. Welkom.

Jehoentelaar


Flying A

Thanks. voor het welkom, hoop dat men mij hier ook weer wat enthousiaster kan krijgen voor de F1. Moet eerlijk zeggen dat voor mij het afgelopen jaar echt niet heel spannend was. Muv Brazilië en de eerste paar races. Ik mis de spanning van vroeger en ben er nog niet achter waarom dat zo is... Hoewel terugdenkend was de winst van Raikonen ook een mooie. Aan de andere kant ook niet heel spannend... Naja, genoeg om over te lullen de komende maanden.... :D

Enzo

Citaat van: Flying A op 02 december 2012 - 16:51:54
Thanks. voor het welkom, hoop dat men mij hier ook weer wat enthousiaster kan krijgen voor de F1. Moet eerlijk zeggen dat voor mij het afgelopen jaar echt niet heel spannend was. Muv Brazilië en de eerste paar races. Ik mis de spanning van vroeger en ben er nog niet achter waarom dat zo is... Hoewel terugdenkend was de winst van Raikonen ook een mooie. Aan de andere kant ook niet heel spannend... Naja, genoeg om over te lullen de komende maanden.... :D

Ik had hetzelfde hoor. Er was echt enorm veel spektakel, maar spanning niet echt.
Hoewel de titelstrijd natuurlijk wel spannend was tegen het einde.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 02 december 2012 - 11:51:03
Welkom Flying A
idem en leuk om een mede-liefhebber van klassieke race[toer]wagens op het forum te ontmoeten... ;)

Erwin-82

Hallo allen,

Ik ben nieuw hier op dit forum en dan is het wel even zo netjes je voor te stellen.
Ik ben Erwin, 31 jaar en woonachtig te Leeuwarden.

Kijk (bewust) formule 1 sinds 1993 en was/ben een groot Senna fan en ook heb ik voor Mclaren nog steeds een zwak.
In de jaren 2002 tm 2007 keek ik nauwelijks meer (kon de Schumacher/Ferrari dominantie niet meer aanzien) Maar sinds 2008 ben ik weer helemaal fan! Kijk bijvoorkeur graag naar de races met een paar goede vrienden onder het genot van Grolsch beugels en andere versnaperingen. Verder kan ik smullen van verhalen over de geschiedenis van de F1 vooral getriggerd door het prachtige RTL GP magazine welke ik ook bijna stuk lees. Zou het prachtig vinden als F1 wagens weer full ground effect en idiote turbomotoren krijgen, maar ja, wishfull thinking waarschijnlijk. :-\

Ook heb ik in 2012 mijn eerste 24 heures van Le Mans proberen te volgen, heel gaaf, maar had toch iets teveel biertjes genuttigd en donderde om half 4 snachts in slaap, maar dit jaar proberen we het weer!

Dat was het wel zo'n beetje, meer weten? vraag maar  :)
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Enzo


Fabian



0634

Citaat van: Erwin-82 op 05 februari 2013 - 17:42:53

Kijk (bewust) formule 1 sinds 1993 en was/ben een groot Senna fan en ook heb ik voor Mclaren nog steeds een zwak.
In de jaren 2002 tm 2007 keek ik nauwelijks meer (kon de Schumacher/Ferrari dominantie niet meer aanzien)


Haha, ik had het precies zo kunnen zeggen!! :)

Welkom Erwin! :)

Franky R.

Wees welkom Erwin-82!
CitaatVerder kan ik smullen van verhalen over de geschiedenis van de F1 vooral getriggerd door het prachtige RTL GP magazine welke ik ook bijna stuk lees. Zou het prachtig vinden als F1 wagens weer full ground effect en idiote turbomotoren krijgen, maar ja, wishfull thinking waarschijnlijk.


En geen zorgen over geschiedenisverhalen over de F1. Na de artikelen over de criminele gehalte rond de F1, zit er meer in de pijplijn... ;) [size=78%] [/size]