Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Enzo


Kootje


0634

#92
Citaat van: Wallie op 26 november 2012 - 12:51:44
Na het uitsterven van het formule1.nl forum en het forum van sanbuci. Maar eens opzoek gegaan naar een nieuw forum. En zo kwam ik op dit forum terecht.

Ik ben Thijs (aka Wallie mijn bijnaam), ik ben 27 jaar en ben woonachtig in de Achterhoek. Ik studeer op dit moment SPH op het Windesheim in Zwolle.
Ik volg de Formule 1 sinds de laatste race van 1996 in Japan. In dat jaar ook fan geworden van die rode auto (door een poster van Shell) en dus ook Michael Schumacher. Toen Schumi stopte in 2006 ben ik fan gebleven van Ferrari. Maar na verloop van de jaren ben ik meer fan geworden van de sport dan van een bepaald team of coureur. Mijn voorkeur gaat nog wel uit naar Ferrari en dus Alonso en Massa. Maar als Hamilton, Vettel of wie dan ook een mooie wedstrijd rijd kan ik daar ook van genieten.
Ik volg ook de IndyCar serie op de voet.

Naast F1 en IndyCar ben ik een groot muziek liefhebber. In het bijzonder van Bruce 'The Boss' Springsteen.
Daarnaast bezoek ik graag concerten van verschillende artiesten/bands.

Vragen?! Stel ze gerust!

Aloha Wallie, leuk je hier te zien man (Op F1.nl was ik 0634, voor zover je dat niet wist).

Dit is iig een veel stabieler forum. Bestaat al sinds 98, en wordt bijeen gehouden door racefans en niet door Sanoma of een enkeling met goede bedoelingen maar weinig tijd (Sanbuci).

Dus bij deze: welkommmmm!!!

Jehoentelaar

Leuk trouwens, nog een IndyCar liefhebber. 8)

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sphinx

Goedendag allemaal. Ik ben Alex, maar noem me maar Sphinx. Net als Wallie hierboven heb ik meerdere fora schipbreuk zien lijden, waaronder formule1.nl en sanbuci (wat nog net drijft maar de reddingsboten zijn op zo lijkt het). Met dank aan Joostvm voor de tip. Ik ben 33, woon in Weert, werk als ICT-er. Liefde voor auto en motorsport zit er al van vroeg in (1e F1 race die ik ooit heb gezien was die op Zandvoort in 1985). Wat dat betreft ben ik zelfs een omnivoor: single-seaters, toerwagens, motoren, rallysport, maakt me niet zoveel uit, als het maar wielen heeft  :)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian


Franky R.

Wees welkom, Sphinx!
En leuk dat jij er destijds ook bij was op Zandvoort 1985... ;)

0634

Hey Sphinx, leuk jou nu ook hier te zien (ik was ooit 0634)!  :)

Lijkt wel een ware reunie hier! Alleen nog Perton, Storm en JPC ;)

Enzo


Kootje

Hahaha, nog even en 't forum barst uit z'n voegen.
Helemaal goed, welkom!

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Jehoentelaar

Sphinx!! Leuk dat je er ook bent! 8)

Citaat van: Jeroen op 30 november 2012 - 12:46:48
Lijkt wel een ware reunie hier! Alleen nog Perton, Storm en JPC ;)
Zou ik niet op rekenen. ;) JPC kijkt niet of nauwelijks F1 meer, Storm is vrijwel van de virtuele aardbol verdwenen en Perton (tegenwoordig mijn studiegenoot) heeft volgens mij ook niet de zin en/of de tijd om te forummen. Maar wie weet verandert dat allemaal nog!

Sabai

Leuk om al die nieuwe forumers te zien! Welkom op het beste F1 forum van NL en B. Wat nu nog leuker is geworden met jullie erbij.