Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 17:03:48
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 16:01:26
Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 15:51:56
Ach joh, we kunnen wel praten over hoe slecht ze wel niet zijn, maar wij zullen het echt niet beter doen
Nee, daarom begin ik er niet aan!

Nou, als ik F1 kon rijden, deed ik het nog liever vandaag dan morgen ;)


Begin gewoon bij het begin...karten! ;)
Alleen wel oppassen voor die ouwe 100cc karts met direct-drive. Tegenwoordig is het allemaal 125cc met koppeling, dacht ik.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2012 - 13:34:58
Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 17:03:48
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 16:01:26
Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 15:51:56
Ach joh, we kunnen wel praten over hoe slecht ze wel niet zijn, maar wij zullen het echt niet beter doen
Nee, daarom begin ik er niet aan!

Nou, als ik F1 kon rijden, deed ik het nog liever vandaag dan morgen ;)


Begin gewoon bij het begin...karten! ;)
Alleen wel oppassen voor die ouwe 100cc karts met direct-drive. Tegenwoordig is het allemaal 125cc met koppeling, dacht ik.
Ik begin gewoon lekker in de botsauto's!

jende

Hallo mede F1 fans.
Ik ben lennart, 24 jaar en werk bij een internet provider.
In de Schumacher tijd begonnen met volgen van F1 via mijn vader, toen was ik nog jong dus ik was altijd voor Schumacher net als dat ik voor Ajax was :) (lekker makkelijk).
Daarna een aantal jaar een break gehad van sport, maar nu via het gokwereldje weer terug in F1, als vettel kampioen word staat mij een leuk geldbedrag te wachten...
Gokken maakt sport voor mij een stuk interessanter, ik weet niet of de F1 zo serieus zou volgen als nu als ik er geen geld op had ingezet.
Anyway ik hoop hier meer te leren over F1 en een beetje te brabbelen met mede F1 fans, voor zover ik nu kan zien heeft iedereen een goeie instelling en zijn er hier geen "flamers" dat is op gaming forums wel anders :P

Kootje

#78
Nou vooruit dan maar, zal me van m'n goede kant laten zien en je alsnog welkom heten. :P

WELKOM

BTW, wat zijn 'flamers'?
Ben 'n oude pik die niet volledig thuis is in de hedendaagse jongeren lingo. :-[

Wizard

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 17:42:29
Hallo mede F1 fans.
Ik ben lennart, 24 jaar en werk bij een internet provider.
In de Schumacher tijd begonnen met volgen van F1 via mijn vader, toen was ik nog jong dus ik was altijd voor Schumacher net als dat ik voor Ajax was :) (lekker makkelijk).
Daarna een aantal jaar een break gehad van sport, maar nu via het gokwereldje weer terug in F1, als vettel kampioen word staat mij een leuk geldbedrag te wachten...
Gokken maakt sport voor mij een stuk interessanter, ik weet niet of de F1 zo serieus zou volgen als nu als ik er geen geld op had ingezet.
Anyway ik hoop hier meer te leren over F1 en een beetje te brabbelen met mede F1 fans, voor zover ik nu kan zien heeft iedereen een goeie instelling en zijn er hier geen "flamers" dat is op gaming forums wel anders :P

Mis! Op ieder forum zijn flamers. Aangenaam kennis te maken, Lennart. En natuurlijk van harte welkom!

Enzo


Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 18:03:46
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 17:42:29
Hallo mede F1 fans.
Ik ben lennart, 24 jaar en werk bij een internet provider.
In de Schumacher tijd begonnen met volgen van F1 via mijn vader, toen was ik nog jong dus ik was altijd voor Schumacher net als dat ik voor Ajax was :) (lekker makkelijk).
Daarna een aantal jaar een break gehad van sport, maar nu via het gokwereldje weer terug in F1, als vettel kampioen word staat mij een leuk geldbedrag te wachten...
Gokken maakt sport voor mij een stuk interessanter, ik weet niet of de F1 zo serieus zou volgen als nu als ik er geen geld op had ingezet.
Anyway ik hoop hier meer te leren over F1 en een beetje te brabbelen met mede F1 fans, voor zover ik nu kan zien heeft iedereen een goeie instelling en zijn er hier geen "flamers" dat is op gaming forums wel anders :P

Mis! Op ieder forum zijn flamers. Aangenaam kennis te maken, Lennart. En natuurlijk van harte welkom!


Van harte welkom...Enne, 'Flamers'...LOLWut?!
Wat zijn flamers? We hebben wel een paar zeurpieten, die we een paar pagina's gunnen. Maar daarna moeten ze wel kappen... :P :P :P

*Pakt zijn boksring ter preventie*

jende

Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 18:00:40
Nou vooruit dan maar, zal me van m'n goede kant laten zien en je alsnog welkom heten. :P

WELKOM

BTW, wat zijn 'flamers'?
Ben 'n oude pik die niet volledig thuis is in de hedendaagse jongeren lingo. :-[

Het woord zegt het al een beetje flamers (ook wel trollers) zijn mensen die een forum joinen om hun eigen frustraties (zonder consequenties) te botvieren op meningen van andere. Als iemand zijn mening op een forum zet zal een troller (ongeacht welke mening hij zelf heeft) de mening als onzin verklaren en proberen diegene belachelijk te maken. Een echte flamer/troller heeft alleen maar posts waarin hij andere voor gek verklaard, ze krijgen daar een kick van ofzo denk ik :)


Franky R.

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 18:37:02
Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 18:00:40
Nou vooruit dan maar, zal me van m'n goede kant laten zien en je alsnog welkom heten. :P

WELKOM

BTW, wat zijn 'flamers'?
Ben 'n oude pik die niet volledig thuis is in de hedendaagse jongeren lingo. :-[

Het woord zegt het al een beetje flamers (ook wel trollers) zijn mensen die een forum joinen om hun eigen frustraties (zonder consequenties) te botvieren op meningen van andere. Als iemand zijn mening op een forum zet zal een troller (ongeacht welke mening hij zelf heeft) de mening als onzin verklaren en proberen diegene belachelijk te maken. Een echte flamer/troller heeft alleen maar posts waarin hij andere voor gek verklaard, ze krijgen daar een kick van ofzo denk ik :)


Ah,


Troller...Ja, die ken ik wel...Die doen je handjes jeuken met hun @#$#@ gedonder. We hadden er eentje, maar die donderde vanzelf eens op. Voor de rest hebben we gelijkhebberts die pagina's lang hun 'argumenten' kunnen herhalen.


Ik zou tegen die lui [You know who you are] willen zeggen; Ga in de politiek... :P
;)


Kootje

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 18:37:02
Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 18:00:40
Nou vooruit dan maar, zal me van m'n goede kant laten zien en je alsnog welkom heten. :P

WELKOM

BTW, wat zijn 'flamers'?
Ben 'n oude pik die niet volledig thuis is in de hedendaagse jongeren lingo. :-[

Het woord zegt het al een beetje flamers (ook wel trollers) zijn mensen die een forum joinen om hun eigen frustraties (zonder consequenties) te botvieren op meningen van andere.

Aaah, trollen kende ik al, wist niet dat daar nog 'n ander woord voor bestond.
Bedankt voor de les. :D

Fabian


Wallie

Na het uitsterven van het formule1.nl forum en het forum van sanbuci. Maar eens opzoek gegaan naar een nieuw forum. En zo kwam ik op dit forum terecht.

Ik ben Thijs (aka Wallie mijn bijnaam), ik ben 27 jaar en ben woonachtig in de Achterhoek. Ik studeer op dit moment SPH op het Windesheim in Zwolle.
Ik volg de Formule 1 sinds de laatste race van 1996 in Japan. In dat jaar ook fan geworden van die rode auto (door een poster van Shell) en dus ook Michael Schumacher. Toen Schumi stopte in 2006 ben ik fan gebleven van Ferrari. Maar na verloop van de jaren ben ik meer fan geworden van de sport dan van een bepaald team of coureur. Mijn voorkeur gaat nog wel uit naar Ferrari en dus Alonso en Massa. Maar als Hamilton, Vettel of wie dan ook een mooie wedstrijd rijd kan ik daar ook van genieten.
Ik volg ook de IndyCar serie op de voet.

Naast F1 en IndyCar ben ik een groot muziek liefhebber. In het bijzonder van Bruce 'The Boss' Springsteen.
Daarnaast bezoek ik graag concerten van verschillende artiesten/bands.

Vragen?! Stel ze gerust!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Sanbuciforum is ook ter ziele gegaan? Goh, heeft het toch langer geduurd dan gedacht. Desalniettemin leuk om je hier te zien! Er zijn hier meer medeforummers die een verleden bij F1.nl hebben. 8)

Fabian