Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Welkom Jehoentelaar!  :)

Hoe meer pitters hoe meer vreugd ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Kootje


SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2012 - 19:20:51
Goedenavond! Jehoentelaar is de forumnaam, Jeroen de echte naam van deze 19-jarige autosportliefhebber. Sommigen zullen me wellicht kennen van het helaas ten onder gegane F1.nl forum onder de naam Jeroen, en anders aangenaam! Op autosportgebied volg ik eigenlijk teveel, maar de klassen die ik het meest probeer bij te houden zijn IndyCar, Formule 1, Grand-Am, WTCC en DTM. Daarnaast kijk ik sporadisch ook graag WEC, NASCAR, ALMS en de support series van de Formule 1. Men kan mij geregeld vinden in Zandvoort en een enkele keer ook in Spa. Naast autosport geniet het voetbal (Nederlands en Duits) ook veel aandacht.

Tot forums! ;)

En dat vind jij al te veel? Ik volg op dit moment F1, GP2, GP3, Indycars, DTM, WTCC, V8Supercars, WRC, IRC, MotoGP, Moto2 en Moto3. En dan zeggen dat ik tot voor kort ook nog de GT1 volgde, maar dat ik afgehaakt ben omdat dat kampioenschap stilaan op sterven na dood is, en dat er nog steeds mensen in mijn omgeving zijn die verbaasd zijn waarom ik nauwelijks interesse heb voor andere sporten. Doodgewoon geen tijd voor!  :)

Van mij ook welkom gewenst, overigens!

TheIceman

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2012 - 20:06:59
Ik zag bij het snel doorlezen van enkele topics al wat bekende namen voorbij komen. Jou had ik ook snel achterhaald ("Deze gebruikersnaam is al in gebruik"). ;D Mijn eerste indruk van het forum is in ieder geval positief!

Hey baas! Welkom! ;) Mijn bijnamen zijn onder andere Feng Schuey, Regiotap, Keffo, Juan Pablo Cartman, maar in privésfeer word ik ook wel de Messias genoemd.
Groetjes Sanoma ;)

Even serieus, welkom Jeroen. Leuk! :)

0634

Ik dacht altijd dat jij Perton was. Of ander Stormbreaker. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: SDG op 29 augustus 2012 - 08:29:35
En dat vind jij al te veel? Ik volg op dit moment F1, GP2, GP3, Indycars, DTM, WTCC, V8Supercars, WRC, IRC, MotoGP, Moto2 en Moto3. En dan zeggen dat ik tot voor kort ook nog de GT1 volgde, maar dat ik afgehaakt ben omdat dat kampioenschap stilaan op sterven na dood is, en dat er nog steeds mensen in mijn omgeving zijn die verbaasd zijn waarom ik nauwelijks interesse heb voor andere sporten. Doodgewoon geen tijd voor!  :)

Van mij ook welkom gewenst, overigens!

Het rallygedeelte valt bij mij (op Dakar na) al af, evenals de motoren. Daarvoor in de plaats staat wel een heleboel voetbal (hoogste drie niveaus van Nederland en Duitsland). Maar goed, bedankt voor al het welkom en zoals ik al zei: tot forums!

Wizard

Citaat van: Luc. op 30 augustus 2012 - 21:55:18
Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2012 - 20:06:59
Ik zag bij het snel doorlezen van enkele topics al wat bekende namen voorbij komen. Jou had ik ook snel achterhaald ("Deze gebruikersnaam is al in gebruik"). ;D Mijn eerste indruk van het forum is in ieder geval positief!

Hey baas! Welkom! ;) Mijn bijnamen zijn onder andere Feng Schuey, Regiotap, Keffo, Juan Pablo Cartman, maar in privésfeer word ik ook wel de Messias genoemd.
Groetjes Sanoma ;)

Even serieus, welkom Jeroen. Leuk! :)

Zo te lezen, meer formuleëners! Leuk!

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Runningupthathill

Hoi, Runningupthathill hier, actief op verschillende F1 sites, kom leuk wat discussieren! Ook nog eens een Belg, moet het extra leuk maken.
http://www.f1web.be - Download gratis F1 races

Kootje

Citaat van: Runningupthathill op 05 september 2012 - 02:57:55
Ook nog eens een Belg, moet het extra leuk maken.

Dat valt te betwisten. ;) :P

Maaruh ..... welkom op de Pits heuvelrenner.


0634

Citaat van: Runningupthathill op 05 september 2012 - 02:57:55
Hoi, Runningupthathill hier, actief op verschillende F1 sites, kom leuk wat discussieren! Ook nog eens een Belg, moet het extra leuk maken.
Leuk man! Welkom hier :).

T.Nuvolari

Belgen zijn altijd en overal welkom, in tegenstelling tot ...  ;D

Enzo