Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Enzo

Welkom op het leukste forum van Nederland en België. Gebuik dit topic om je voorstellen en kennis te maken met de andere leden.

Namens de redactie wensen we je veel plezier! 8)

Gonzalo

Hoi iedereen, de naam is Gonzalo! Ik ben tewerkgesteld op een IT-helpdesk. Ik ben 24 lentes jong, en gek van openwheel-autosport. Een misschien nog wel grotere hobby is voetbal, maar daarvoor ben ik uiteraard niet hier.
Mocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)



T.Nuvolari

Welkom en ja Belg zijn is van enig belang.  8)

Kootje

Welkom Gonzalo, ook vanuit Nederland.  :)

Wizard

Citaat van: Gonzalo op 17 juli 2012 - 15:30:52
Hoi iedereen, de naam is Gonzalo! Ik ben tewerkgesteld op een IT-helpdesk. Ik ben 24 lentes jong, en gek van openwheel-autosport. Een misschien nog wel grotere hobby is voetbal, maar daarvoor ben ik uiteraard niet hier.

Welkom jongeman!

CitaatMocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)

Kun je ook niks aan doen. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 juli 2012 - 19:04:03
CitaatMocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)

Kun je ook niks aan doen. ;)


;D ;D ;D


SDG

#7
Citaat van: Gonzalo op 17 juli 2012 - 15:30:52
Hoi iedereen, de naam is Gonzalo! Ik ben tewerkgesteld op een IT-helpdesk. Ik ben 24 lentes jong, en gek van openwheel-autosport. Een misschien nog wel grotere hobby is voetbal, maar daarvoor ben ik uiteraard niet hier.
Mocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)

Nee, dat is van geen enkel belang.  Op een Nederlandstalig forum waar iedereen dezelfde moedertaal heeft/spreekt is nationaliteit wat mij betreft volledig irrelevant.

Folkert

Citaat van: Gonzalo op 17 juli 2012 - 15:30:52
Hoi iedereen, de naam is Gonzalo! Ik ben tewerkgesteld op een IT-helpdesk. Ik ben 24 lentes jong, en gek van openwheel-autosport. Een misschien nog wel grotere hobby is voetbal, maar daarvoor ben ik uiteraard niet hier.
Mocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)
\
Oh help mij god, ik voel het niveau al weer zakken :P

hehe, grapje natuurlijk. Welkom en Belg of Hollander: het maakt allemaal niks uit, we delen de zelfde liefde: Hamilton....ik bedoel natuurlijk F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Gonzalo op 17 juli 2012 - 15:30:52
Hoi iedereen, de naam is Gonzalo! Ik ben tewerkgesteld op een IT-helpdesk. Ik ben 24 lentes jong, en gek van openwheel-autosport. Een misschien nog wel grotere hobby is voetbal, maar daarvoor ben ik uiteraard niet hier.
Mocht het van enig belang zijn, ik ben Belg  ;)



Welkom!

Jehoentelaar

Goedenavond! Jehoentelaar is de forumnaam, Jeroen de echte naam van deze 19-jarige autosportliefhebber. Sommigen zullen me wellicht kennen van het helaas ten onder gegane F1.nl forum onder de naam Jeroen, en anders aangenaam! Op autosportgebied volg ik eigenlijk teveel, maar de klassen die ik het meest probeer bij te houden zijn IndyCar, Formule 1, Grand-Am, WTCC en DTM. Daarnaast kijk ik sporadisch ook graag WEC, NASCAR, ALMS en de support series van de Formule 1. Men kan mij geregeld vinden in Zandvoort en een enkele keer ook in Spa. Naast autosport geniet het voetbal (Nederlands en Duits) ook veel aandacht.

Tot forums! ;)

0634

Hé man, leuk je hier te zien! Mij ken je nog van F1.nl onder de inlog 0634. Er lopen hier nog een paar oude bekenden van je rond, die kom je vanzelf wel tegen.

Veel plezier hier, dit forum gaat in ieder geval niet dezelfde kant op als F1.nl, want deze site wordt onderhouden door fans, niet door Sanoma!

Jehoentelaar

Ik zag bij het snel doorlezen van enkele topics al wat bekende namen voorbij komen. Jou had ik ook snel achterhaald ("Deze gebruikersnaam is al in gebruik"). ;D Mijn eerste indruk van het forum is in ieder geval positief!

Enzo


Wizard

Leuk je hier te treffen en welkom!

Gr Jo Siffert. ;D