Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

DeBril

Thanks allemaal!

Citaat van: Robbert65 op 18 oktober 2018 - 19:52:13
welkom! Leuk dat je erbij komt. Heb je al een tijdje "meegelezen"?

Ik lees al een tijdje mee, ja.
Ik zal overigens met tussenpozen actief zijn, want ik ben ook nog druk met allemaal andere dingen, en het kan zomaar voorkomen dat ik een paar dagen ineens geen PC zie, behalve voor noodzakelijke dingen op het werk.

Jozef

Nou ik weet niet of dat zomaar kan hoor, hier moet je minstens drie posts per dag schrijven anders hoor je er niet bij!

Grapje natuurlijk, een forum bestaat juist om discussies te faciliteren waar de ene al wat minder actief is dan de andere. :) De meesten van ons verdwijnen wel eens voor even, om dan later weer boven water te komen. Welkom!

DeBril

Citaat van: Jozef op 29 oktober 2018 - 17:38:23
Nou ik weet niet of dat zomaar kan hoor, hier moet je minstens drie posts per dag schrijven anders hoor je er niet bij!

Ik doe het gewoon  :P

(En een paar mensen hier kennen me trouwens al, van het SBS forum vroeger. Daar was ik Brillemonster :D )

Super Seb

Citaat van: Super Seb op 03 maart 2013 - 22:02:15
Hallo allemaal! Dit keer dan maar even op de goede plek. Mijn naam is Dennis, 31 jaar en uiteraard groot fan van de F1 welke ik dan ook al zo'n 20 jaar echt volg. Grootste held aller tijden uiteraard Ayrton Senna. Na jaren zonder favoriet gaan sinds een jaar of 4 de handjes op elkaar voor Seb. Het nieuwe seizoen kan me niet snel genoeg beginnen. Dit jaar staat zoals waarschijnlijk velen van jullie de GP van Belgie in de planning. Wie weet tot daar!

Guess who's back! Grappig om 6 jaar later je introductie terug te lezen  ;D Mooi om nog een hoop bekende namen terug te zien. Hoop dat het met een ieder prima gaat!
"Keep calm and ignore Multi-21....."