Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 07 december 2015 - 06:13:10
Citaat van: Jehoentelaar op 06 december 2015 - 23:07:11
Citaat van: Kootje op 06 december 2015 - 16:44:37
Forumregel of niet, na 20x dezelfde grap is deze toch echt z'n amusementswaarde wel kwijt hoor.

Subjectief.

De mate waarin wel ja, maar de stelling zelf is met enige nuance 'n onvoldongen feit. Een grap verliest naarmate je 'm vaker hoort steeds iets van z'n amusementswaarde, tot het moment dat de lol er echt af is. Dat moment is dd subjectief en in deze bij mij al lange tijd overschreden.

Prima, dat verschilt van persoon op persoon.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 06 december 2015 - 16:14:26
Er staat niets over in de forumregels.

Wel. Er staat:

Citaat

    * Heeft je bericht een meerwaarde voor het forum?"

Structureel de irritatiegrens van mensen overschrijden door uitgekauwde grapjes te blijven herhalen is niet van meerwaarde.


En natuurlijk:

Citaat
    * Het is niet de bedoeling om te provoceren of ruzie te stoken. Elk bericht dat zo geïnterpreteerd wordt zal worden verwijderd.

Doorgaan met een grap waar mensen, waaronder de administrator / beleidsbepaler zich aan ergeren, is een vorm van provocerend gedrag. Wel degelijk een overtreding van regels. Dus weesch gewaarschuwd!! :-*

Wings

Citaat van: Romy.visee op 06 december 2015 - 19:44:00
Goedenavond!

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Romy, een 16 jaar oud meisje wonende in Nederland. Ik heb deze geweldige passie overgenomen van mijn vader en ben eigenlijk nog vrij nieuw in deze sport. Ik ben er nu al dol op, maar zou mijn passie graag willen uitbreiden door meer informatie te weten te komen! Aangezien ik geen mensen in mijn omgeving heb die deze passie met mij delen, hoop ik dat jullie mij hierin kunnen en willen helpen!  ::)

Groetjes,
Romy  ;)

Welkom Romy! Waar vandaan en wie is je favoriete coureur of wat je favoriete team? Altijd leuk als je vader de concurrent supportert. :D

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 07 december 2015 - 19:48:13
Citaat van: Jehoentelaar op 06 december 2015 - 16:14:26
Er staat niets over in de forumregels.

Wel. Er staat:

Citaat

    * Heeft je bericht een meerwaarde voor het forum?"

Structureel de irritatiegrens van mensen overschrijden door uitgekauwde grapjes te blijven herhalen is niet van meerwaarde.


En natuurlijk:

Citaat
    * Het is niet de bedoeling om te provoceren of ruzie te stoken. Elk bericht dat zo geïnterpreteerd wordt zal worden verwijderd.

Doorgaan met een grap waar mensen, waaronder de administrator / beleidsbepaler zich aan ergeren, is een vorm van provocerend gedrag. Wel degelijk een overtreding van regels. Dus weesch gewaarschuwd!! :-*

Vooruit, irriteren mag inderdaad niet. Aan de andere kant worden er heel veel posts geplaatst zonder meerwaarde en daar wordt niet moeilijk over gedaan, dus dat zou je als je ver doordrijft kunnen afdoen als inconsequent. Maar laten we dat maar niet doen.

Provoceren is overigens wél onderhevig aan een zodanige mate van subjectiviteit dat de zaak hier al meermaals is ontploft. Gaan we eveneens nu niet doen.

Miguel

Citaat van: Kootje op 06 december 2015 - 16:44:37
Forumregel of niet, na 20x dezelfde grap is deze toch echt z'n amusementswaarde wel kwijt hoor.

Welkom Kootje!
Peace out yo.

Miguel

Citaat van: Wings op 06 december 2015 - 12:54:55
Dit grapje is zo 2001. De eerstvolgende gewoon bannen. :-*

Ik heb het niet tegen jou. En bij voetbal krijg je voor zeuren om een gele kaart zelf een gele kaart. En dat zou jij wel verdienen, beetje oproepen tot verbannen, doe eens normaal man.
Peace out yo.

gloudiesaurus

Jongens hou oud zijn we nu? Laten we eens ophouden met die flauwe grappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JS JTD

Hallo allemaal, ik ben Joël, 36 jaar oud, sinds kort papa van 3 jongens en gek van verbrandingsmotoren. Of dat nu 2-tact, 4-tact, benzine of diesel is maakt niet uit, als het maar hard gaat. Ik werk fulltime als constructeur, waarbij ik het mechanisch ontwerp van sorteermachines mag tekenen. Daarnaast heb ik een eigen bedrijfje in performance onderdelen voor Alfa/Fiats met JTD motor. Ik ben begin 2015 de F1 gaan volgen uit nieuwsgierigheid naar de prestaties van Max Verstappen. Sindsdien ben ik aardig verslaafd geraakt en kijk ik enorm uit naar seizoen 2016 gezien de verschillende ontwikkelingen bij de teams. Dat we maar minder Lewis in cruisecontrol modus gaan zien!

Robbert65

Van harte welkom JS JTD! leuk dat je erbij komt, mensen met technische interesse en kennis maken discussies vaak meer to the point ne ook dat is welkom. ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Nancy.

Hoi! Ik ben nieuw hier dus zal mij even voorstellen. Ik ben Nancy, 29 lentes jong en woonachtig in een pittoresk dorpje in Noord-Holland. Misschien dat sommigen van jullie mij nog kennen van flink wat jaren geleden (Nensjuh)?

Ik ben opgegroeid met F1 in de glorietijden van Williams (Hill, Villeneuve), McLaren (Hakkinen) en uiteraard de "tropenjaren" van Schumacher bij Ferrari. Los daarvan was één van mijn mooiste momenten toen Räikkönen in Brazilië er als een duveltje uit een doosje er met het WK vandoor ging. Wat een held! Ik heb staan springen op de bank geloof ik...    ::)

In de afgelopen jaren heb ik ondanks alle studies en drukke banen de F1 gevolgd, zij het iets minder actief dan toen ik nog actief was op het forum. Inmiddels werk ik al een aantal jaren als Online Marketeer bij een toeristische organisatie.

Wie is mijn favoriete team of coureur? Eigenlijk ben ik niet héél die-hard fan van een bepaald team of rijder. Maar toch maakt mijn hart stiekem een sprongetje als Ferrari wint.  ;) En sinds 2015  juich ik natuurlijk ook voor Max!

Fabian


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.