Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Miguel

Peace out yo.

Robbert65

Dank, Miguel! Maar ik was er al een tijdje hoor ;-) Het was Wim, die hier als laatste binnenstapte.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Dit grapje is zo 2001. De eerstvolgende gewoon bannen. :-*

Jehoentelaar

Want grapjes maken mag niet?

Overigens, welkom op de Pits, Wings!

gloudiesaurus

Grapjes maken is leuk, maar 20x hetzelfde grapje??
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Er staat niets over in de forumregels. Wat je ook kunt doen is minder op elkaar letten.

Kootje

Forumregel of niet, na 20x dezelfde grap is deze toch echt z'n amusementswaarde wel kwijt hoor.   

Wings


Romy.visee

Goedenavond!

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Romy, een 16 jaar oud meisje wonende in Nederland. Ik heb deze geweldige passie overgenomen van mijn vader en ben eigenlijk nog vrij nieuw in deze sport. Ik ben er nu al dol op, maar zou mijn passie graag willen uitbreiden door meer informatie te weten te komen! Aangezien ik geen mensen in mijn omgeving heb die deze passie met mij delen, hoop ik dat jullie mij hierin kunnen en willen helpen!  ::)

Groetjes,
Romy  ;)

Jehoentelaar

Welkom.

Citaat van: Kootje op 06 december 2015 - 16:44:37
Forumregel of niet, na 20x dezelfde grap is deze toch echt z'n amusementswaarde wel kwijt hoor.

Subjectief.

gloudiesaurus

#537
Citaat van: Jehoentelaar op 06 december 2015 - 16:14:26
Er staat niets over in de forumregels. Wat je ook kunt doen is minder op elkaar letten.

Na 20x ben ik er wel een keertje klaar mee...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Romy.visee op 06 december 2015 - 19:44:00
Goedenavond!

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Romy, een 16 jaar oud meisje wonende in Nederland. Ik heb deze geweldige passie overgenomen van mijn vader en ben eigenlijk nog vrij nieuw in deze sport. Ik ben er nu al dol op, maar zou mijn passie graag willen uitbreiden door meer informatie te weten te komen! Aangezien ik geen mensen in mijn omgeving heb die deze passie met mij delen, hoop ik dat jullie mij hierin kunnen en willen helpen!  ::)

Groetjes,
Romy  ;)

Welkom hier!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#539
Welkom Romy 8) en uiteraard ook die andere nieuwkomers die ik nog geen welkom had geheten. :-[



Citaat van: Jehoentelaar op 06 december 2015 - 23:07:11
Citaat van: Kootje op 06 december 2015 - 16:44:37
Forumregel of niet, na 20x dezelfde grap is deze toch echt z'n amusementswaarde wel kwijt hoor.

Subjectief.

De mate waarin wel ja, maar de stelling zelf is met enige nuance 'n onvoldongen feit. Een grap verliest naarmate je 'm vaker hoort steeds iets van z'n amusementswaarde, tot het moment dat de lol er echt af is. Dat moment is dd subjectief en in deze bij mij al lange tijd overschreden.