Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Racingnews365

Op de vraag van enkele forumleden: Wie is die nieuwe? Wel ja, dat ben ik  ;D

Mijn naam is Ruud, al sinds 1994 fanatiek volger van de Formule 1 en destijds besmet met het Jos Verstappen-virus. Tot het eerste pensioen van Michael Schumacher nooit een race gemist, tot wanhoop soms van mijn omgeving. Was het zondag en was er Formule 1 dan zat ik voor de TV.
In die periode was ik groot fan van een aantal coureurs die allemaal iets gemeen hebben: Ze hebben grote ballen! Echte racers daar hou ik van, en echte gevechten op de baan. Mijn favoriete coureurs destijds Jos Verstappen en Michael Schumacher in F1 en Alex Zanardi in Champcars/CART. Ook voor mannen als Montoya en Villeneuve kan ik respect op brengen en van genieten.

Op dit moment gestart met een fansite voor (Max) Verstappen genaamd Verstappenfans.nl ik nodig jullie uit om ook die site eens te bezoeken door een klik op deze link www.verstappenfans.nl De site is recent live gegaan en er wordt nog hard gewerkt om de meer informatie op de site te verkrijgen o.a. over Jos en Max. Op het youtube kanaal komen veel filmpjes van beide mannen te staan. Doel van de site is een thuisbasis zijn voor een ieder die iets met Jos of Max op heeft, waarbij ze alle informatie vinden over hun idolen en Formule 1.

Daarnaast komt er een pagina met foto's, films en reisverslagen waarmee fanatieke Formule 1 volgers hun verhaal kunnen doen en een podium krijgen om te schrijven over de sport, aangevuld met door hen gemaakte foto's en films.
Mocht je zin hebben om een steentje bij te dragen neem dan contact met me op.

M.b.t. GPPits, hier draag ik mijn steentje bij aan de website en de nieuwsartikelen. Ik hoop hier een leuke tijd te beleven samen met jullie. Mochten er verzoekjes zijn om eens te schrijven over een bepaald onderwerp laat dit dan even weten!

Gr

Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Jehoentelaar




Miguel

Peace out yo.

Perton


Jehoentelaar


Miguel

Peace out yo.

sjakie

....stelt zich voor. Ik heb deze nickname ook op andere fora waar ik onregelmatig rondhang.

Volg de racerij al een jaar of 30. Dat begon uiteraard met formule 1 omdat dat het enige was (en is) wat regelmatig op TV kwam. Gaandeweg is de belangstelling uitgebreid naar Indy en naar Le Mans (groep C).

Formule 1 volg ik eigenlijk maar matig de laatste tijd, alleen op het net. Wel kijk ik elk jaar de Indy 500 van begin tot eind en spendeer ik de nodige uren aan de 24 uur van Le Mans.

Ik wil wel eens een opiniestukje schrijven indien gewenst. Ook al eens voor een ander forum gedaan...

Kootje

Hoi Sjakie, welkom op de Pits. Hoewel het hier voornamelijk F1 is wat de klok slaat zijn er genoeg topics te vinden over de door jou bekeken autosporttakken waar je je ei kwijt kunt.
Wat je opiniestukje betreft, die mogelijkheid wordt je hier idd geboden. Kijk hier maar eens: http://www.gppits.net/magazine/jouw_column_op_gppits/

Jehoentelaar

Indy 500, mooiste race van het jaar, nice! En welkom. :)

0634

Nope. Draak van een race.

Maar wel welkom hier, Sjakie :).

Fabian

Welkom Sjakie!!! Waar is de groene eend geparkeerd???  ;) ;) ;) ;) ;)

gloudiesaurus

Welkom Sjakie!  :)

Gelukkig hebben we het op dit forum bijv. ook over Le Mans en andere klassen
GPPits.net: als Formule 1 een passie is