Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

0634

Ik zeg doen. Er is een F1 kwisjes subforum. Denk dat het daar het beste past, toch?

gloudiesaurus

Precies, kunnen we dit topic weer gebruiken als voorsteltopic  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2014 - 19:29:46
Ik niet meer eigenlijk. Mijn originele account was van eind 2005. Misschien was die Luc toen al weg. Anders herinner ik het me gewoon niet meer.
Luuk was wel van zo'n beetje die periode, Luc (begonnen als TheIceman) van erna. Waarmee ik afgelopen zomer op vakantie ben geweest, maar dat terzijde.

gloudiesaurus

Luc was toen allang weg... Hij was alleen de eerste 2/3 jaar van het bestaan van de pits hier.
Dus net voor de eeuwwisseling.

Hij vertrok overigens met ruzie hier...

Heb hem later nog eens benaderd voor een column.
Maar hij was toen zijn interesse in F1 al grotendeels verloren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Die Luc van F1.nl (die Jehoentelaar bedoelde) die ken ik uiteraard nog wel. Die andere niet (meer). Verder ken ik nog Luuk de Jong, columnist Luuk Koelman en Lucky Luke.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2014 - 18:16:33
Die Luc van F1.nl (die Jehoentelaar bedoelde) die ken ik uiteraard nog wel. Die andere niet (meer). Verder ken ik nog Luuk de Jong, columnist Luuk Koelman en Lucky Luke.

;D ;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Leroy

hallo iedereen !

Ik denk dat het maar eens tijd word dat ook ik mezelf eens aan jullie voor ga stellen!

Ik ben Leroy, 24, heb diverse hobby's waarvan de uitblinker F1 is ! mijn favo coureur in het rijtje is de persoon die weggaat bij red bull! daarnaast volg ik ook nog F3 omdat ik zeer nieuwschierig ben naar de resultaten van de beste nederlandse coureur max ... (damn moet volgend 2 petjes gaan kopen...) en ik hoop hier veel plezierige discussies te gaan bijwonen !

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is



Sabai



daangoumans

Hoi allemaal,
Mijn eerste bericht hier, zal me zelf eerst eens even voorstellen:

Mijn naam is Daan, 19 jaar oud en beginnend horloge liefhebber!

De voornaamste rede dat ik een account heb aangemaakt heb is omdat ik in het bezit ben van een horloge dat ik graag zou willen verkopen.
Het gaat om een Kimi Raikkonen TWSteel horloge, meer info hier: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,13415.0.html

Groeten,
Daan