Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Citaat van: C.G. de Beaufort op 04 oktober 2014 - 12:27:41
Goedendag mensen,

Bedankt voor jullie welkom. Het is goed dat BMW.WilliamsF1 hier aanwezig is! Alles okay met jou? Ga je nog een F1-kwalificatie in 2015 organiseren of was jij dat niet? Dat was altijd leuk, daar kan je mij op inschrijven! Wings, wie ben jij precies? Ik kan jou op het ogenblik niet goed herinneren. Wat betreft de de Racer en Marlboro Man, dat was niet de eerste generatie hoor, maar pas de 2e/3e lichting, samen met de anderen.

Groet,

C.G.


Met mij is alles goed hoor! Gok de Pole was dat :)
Die heb ik nog best lang georganiseerd. De afgelopen 2 jaar niet meer volgens mij, omdat er te weinig mensen mee deden op de andere forums waar ik nog wat rond gezworven heb. Als er hier wat meer animo voor is wil ik in 2015 wel weer beginnen met Gok de Pole te organiseren.

Jehoentelaar

Ik zou sowieso weer meedoen dan, vond het samen met dat totospel het leukste spel op het ter ziele gegane Formule1.nl-forum. ;)

C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 06 oktober 2014 - 13:18:02
Citaat van: C.G. de Beaufort op 04 oktober 2014 - 12:27:41
Goedendag mensen,

Bedankt voor jullie welkom. Het is goed dat BMW.WilliamsF1 hier aanwezig is! Alles okay met jou? Ga je nog een F1-kwalificatie in 2015 organiseren of was jij dat niet? Dat was altijd leuk, daar kan je mij op inschrijven! Wings, wie ben jij precies? Ik kan jou op het ogenblik niet goed herinneren. Wat betreft de de Racer en Marlboro Man, dat was niet de eerste generatie hoor, maar pas de 2e/3e lichting, samen met de anderen.

Groet,

C.G.


Met mij is alles goed hoor! Gok de Pole was dat :)
Die heb ik nog best lang georganiseerd. De afgelopen 2 jaar niet meer volgens mij, omdat er te weinig mensen mee deden op de andere forums waar ik nog wat rond gezworven heb. Als er hier wat meer animo voor is wil ik in 2015 wel weer beginnen met Gok de Pole te organiseren.

Nou, bij deze heb je de eerste. 8) Wat betreft de overige forummers, geef je op voor de Gok de Pole in 2015!

Groet,

C.G.







Perton

Hier nummer twee. Ik weet nog dat ik op een gegeven moment op vakantie was geweest en er pas drie, vier maanden later achterkwam dat ik tijdens de vakantie de volledige bonuspunten had gehaald omdat ik de pole exact goed voorspeld had. Compleet gemist toen ;D

0634

Ik vergat toen meestal op tijd in te dienen geloof ik, maar dit keer zal ik mn best doen en meedoen.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Perton op 06 oktober 2014 - 16:35:34
Hier nummer twee. Ik weet nog dat ik op een gegeven moment op vakantie was geweest en er pas drie, vier maanden later achterkwam dat ik tijdens de vakantie de volledige bonuspunten had gehaald omdat ik de pole exact goed voorspeld had. Compleet gemist toen ;D

hahaha ja dat kan ik me ook nog wel herinneren :D

De oude site staat nog wel ergens online...ff zoeken :)


BMW.WilliamsF1

Handig soms dat Google ;)

http://members.ziggo.nl/m.poirters/gdp/index.htm

Daar dus, zie dat 2012 het laatste seizoen was. Alleen is de site niet up to date. Zal morgen de GdP gegevens eens op de externe HD gaan zoeken. Ik heb alle bestanden nog van al die jaren :)

BMW.WilliamsF1


Perton

Als er animo is (en je wilt het organiseren natuurlijk) zou ik de laatste races van het seizoen als soort pilot gebruiken. Just sayin'.

BMW.WilliamsF1

En dan de laatste race dubbele punten zeker?  :D :D

Nou ja, is natuurlijk een ideetje. Ik mis sowieso een beetje de spelletjes hier. Zoals de toto en geld zetten op de winnaar. Was ook altijd wel leuk :)

0634

Regiotap had toch zo'n heel 'gok' centrum opgezet? Kreeg je aan het begin van het jaar 'geld' en kon je inzetten op bepaalde zaken (snelste ronde, winnaar, eerste uitvaller, etc). Heb ik zelf ook niet vaak aan meegedaan trouwens... :P

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 04 oktober 2014 - 20:52:02
In de allereerste generatie was ook zo iemand als Luc Verhelle.
Hij was piloot en bezochte diverse GP's over de hele wereld en hij schreef daar altijd wel leuke stukjes over.

Die herinner ik me ook nog. Ik ben hier zo stilaan ook een ouwe zak aan het worden...  :P

0634

Ik niet meer eigenlijk. Mijn originele account was van eind 2005. Misschien was die Luc toen al weg. Anders herinner ik het me gewoon niet meer.

BMW.WilliamsF1

Zo, heb de GdP site meteen ff aangepast. De uitslag van 2012 stond er gewoon nog niet op. Misschien is het leuk om voor de laatste 3 races (voor Rusland is het wat kort dag) een soort pilot te doen hier. Kijken of de mensen het leuk vinden :)